Motorverzekering

Joseph

MF'er
5 mrt 2003
45
0
Geleen
Welke verzekeringsmaatschappij heeft een goede motorverzekering ?
Wat zijn jullie ervaringen , resultaten , met of zonder winterstop , is bij een winterstop de motor wel verzekerd ivm diefstal , brand , etc , ervaringen met tussenpersonen , of is het beter een maatschappij te zoeken die geen tussenpesoon heeft.

Graag jullie reacties.
 
Zit bij Unive...

Betaal 600 per jaar (zal wel itesje meer worden na mijn ongelukje 2 weken geleden |( )

Ben 21 heb net mijn rijbewijs 0 schade vrije jaren rij reed op een Thundercat (100pk)

Na mijn ongeluk (eenzijdig en voor 200% mijn eigen dikke schuld) werd alles perfect geregeld, even bellen nr. bord doorgeven -> 30min later komt de sleep auto, meerijden naar de berger, even opgeven waar je de motor de volgende dag wil af laten leveren endan met de taxi naar huis gebracht Tiel-Hoorn a 250 euro (dank U zeer Unive)

Gisteren door gekregen van de schade expert (2 weken na het ongeluk) dat ik 5000 euro terug krijg voor mijn T-Cat van 96 met 61000km op de teller (ik had persoonlijk al rekening gehouden met veeeeeeeeeel minder dus dat was ook meteen lekker positief)

Daarnaast een hoog eigen risico voor diefstal 300euro ofzo maar dat wordt +/- 100 met een slot erop en 0 met een alarm

Klinkt als Spam maar het is echt waar en ik werk niet voor Unive ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan