Motorvriendelijk hotel in Cochem

p0ske

MF veteraan
16 mei 2004
1.470
5
Ulft
is er iemand die nog een leuk, gezelleig, motorvriendelijk niet te duur hotelletje weet in Cochem ? We gaan halverweg augustus met een paar man die kant op, en blijven daar ook een paar nachies slapen.

Dus als iemand iets leuks kent daro :} :} :}
 
Vorig jaar ben ik met de motorclub met 16 man / vrouw en 12 motoren naar de Eifel geweest. Ons pension was Pension Hennen

Dit pension zit in Faid, en klein dorpje op een berg, ongeveer 9 km van Cochem vandaan. De weg van Cochem naar Faid is een prachtige weg met een paar heerlijke bochten inclusief haarspeld bochten:

full


Van 8 t/m 13 augustus ga ik er weer heen, deze keer samen met mijn vriendin.

De motoren kunnen gestald worden in garageboxen onder het pension, de vorige keer konden we er alle motoren in kwijt. :}

Vorig jaar was het een sport om als eerst beneden in Cochem te staan.. echt een heerlijk weggetje met mooie bochten. :9


 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit zeg :]

Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid 13 augustus naar Cochem. Ben bekend met de mooie wegen, maar ik ben er nog nooit met de motor geweest, maar kan haast niet wachten :9
 
Nu ik het plaatje zo bekijk denk ik dat we over het andere weggetje naar boven reden.. (zie kaartje) Maakt ook niet uit, het gaat erom dat het een hele mooie weg is, inclusief kruipstrook voor de auto's })
 
Ja. moet ik ff foto's gaan afzoeken naar de naam. Zit direct aan het water, niet duur, en een zwembad zit erin. Motor kan je naast de deur kwijt als je met niet al teveel man gaat.

Edit: Kan de foto waar de naam opstaat ff niet vinden. Zal het nog posten...
 
Laatst bewerkt:
Ik ken er wel eentje vlak bij Cochem, in Trier dat is echt een aanrader. Het is incl. ontbijt en avondeten voor echt weinig centen en het eten is goed! Evenals de bedden en het bier ;) Ik zit nu alleen op me werk maar kan thuis wel even kijken hoe dat hotel heet.

En het is ongeveer 10 minuten rijden van Cochem (kan ook sneller }) )
 
Ik ken er wel eentje vlak bij Cochem, in Trier dat is echt een aanrader. Het is incl. ontbijt en avondeten voor echt weinig centen en het eten is goed! Evenals de bedden en het bier ;) Ik zit nu alleen op me werk maar kan thuis wel even kijken hoe dat hotel heet.

En het is ongeveer 10 minuten rijden van Cochem (kan ook sneller }) )

Euh? Trier Cochem in 10 minuten? Doe je knap... dan is mijn motor nog niet warm namelijk.
 
Dat is maar 95 km, dat red je toch makkelijk :P

Yeah right...

Ik heb net een half uur hotels van Cochem zitten bekijken kan hem nog niet vinden. Zit in de Moselstrasse en heeft een zwembad. Meer weet ik er niet van. Ik dacht dat ie iets met sonne of panorama heette maar kan nix vinden. Zal morgen pa eens vragen.
 
Je zou hier eens kunnen kijken

Is nie echt duur dacht ik, weet alleen niet hoe het met de motorstalling is gesteld maar je kunt altijd ff bellen natuurlijk :)
 
mmmhhh, dan is het geen Trier maar wel in de buurt van Cochem. 95 km in 10 minuten is wel erg snel dat red ik net niet.

Maar ik ben even gaan bellen en het is in Lutz en het bikerhotel heet Sonneblick.
 
Ik kom net uit Cochem, heb de 2 laatste dagen van mn vakantie door de Eifel getoerd! Heb daar overnacht in hotel Hexekeller, ligt in t centrum vlak naast de brug over het water. Mooi uitzicht, grote garage waar de bikes inkunnen, maar is geen bikerhotel. Was redelijk goedkoop, ik was alleen dus was 32 euro per nacht kwijt, met zn 2en is t volgens mij iets van 45 euro. Goed ontbijt en net hotel, aanrader!

Veel plezier!! :]

kheb trouwens nog voor geinteresseerden een mooie route uit ANWB boekje vanuit Cochem naar Limburg en een rondrit Eifel.
 
Ik kom net uit Cochem, heb de 2 laatste dagen van mn vakantie door de Eifel getoerd! Heb daar overnacht in hotel Hexekeller, ligt in t centrum vlak naast de brug over het water. Mooi uitzicht, grote garage waar de bikes inkunnen, maar is geen bikerhotel. Was redelijk goedkoop, ik was alleen dus was 32 euro per nacht kwijt, met zn 2en is t volgens mij iets van 45 euro. Goed ontbijt en net hotel, aanrader!

Veel plezier!! :]

kheb trouwens nog voor geinteresseerden een mooie route uit ANWB boekje vanuit Cochem naar Limburg en een rondrit Eifel.

Hotel Hexenkeller in Cochem, of is het echt Hexekeller ? Ik kan het hotel iig niet vinden. Zal ook eens even informeren bij het hotel waar RoyR het over heeft.

Die rondrit Eifel, daar heb ik trouwens wel interesse in. :}
 
Ja, pa die wist de naam van het hotel nog. Dit hotel dus...

We hebben er een aantal maal gezeten. Nette prijs, zwembad, helaas DaB bier maar dat mag de pret niet drukken :P

Veel plezier daar iig.

Heb ze ff een mailtje gestuurd om te kijken of er nog plek is. DaB is niet zo'n probleem; brug over en volgens mij heb je keuz genoeg :9~

-edit- Hebben ze trouwens wel mogelijkheden om de fietsen te stallen ? Ik zie daar Nix over op hun site.
 
Hotel Hexenkeller in Cochem, of is het echt Hexekeller ? Ik kan het hotel iig niet vinden. Zal ook eens even informeren bij het hotel waar RoyR het over heeft.

Die rondrit Eifel, daar heb ik trouwens wel interesse in. :}

heb even de rekening erbij gezocht, is hotel zur Weinhexe (Weinhexenkeller) in Cochem, tel 0049-2671-97760, ze hebben geen website, wel e-mail: info@weinhexe.com

Ik zal die route even scannen op mn werk, dan mail ik em wel even...
 
Ik kom er net vandaan, maar heb geslapen in Ellenz Poltersdorf (Is 8 km van Cochem vandaan). In Cochem stikt het van de hotels en je struikelt over de bordjes met Zimmer frei. Als je niet met een te gote groep gaat, kun je ook op de bonnefooi gaan.

Wat bedoel je overigens met motorhotel? In Cochem zijn ze redelijk motorminded en hebben vaak een plaatsje achter het hotel om motoren te stallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan