Motorvrienden hoe...........

Hoe is jou motorvriendengroep ontstaan

  • via vrienden

    Stemmen: 44 28,6%
  • via internet

    Stemmen: 71 46,1%
  • tijdens motorlessen / examens

    Stemmen: 3 1,9%
  • tijdens praatje over motor

    Stemmen: 4 2,6%
  • onderweg

    Stemmen: 5 3,2%
  • overig

    Stemmen: 27 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    154
thanks,...

rij jij veel met meiden of juist met mannen.....

ik ben bijna altijd de enige vrouw... erg gaaf hoor daar niet van ...

afgelopen zondag (jammer genoeg tijdens de meeting) heb ik nog een meeting van mijn vriend z'n werk gehad... ik samen met 39 mannen, do you get the picture....?

maar lijkt me ook wel eens leuk om met alleen maar meiden te rijden....
maar waar vindt ik die zo gauw...... :? :? :? (oproepje!?!?) :? :? :?
vindt kerels veel leuker :X
maar wil best eens met je rijden hoor lijkt me gezellie alleen lig ik nou nog een beetjuh in de kreukels '(
 
Ik heb bij een aantal mensen in hun post gelezen over een motorclub
kan iemand mij uitleggen hoe dat in z'n werk gaat!?!? ben zeer benieuwd wat dat allemaal inhoud. :?
Je hebt verschillende motorclubs bijvoorbeeld gericht op merken, type of omgeving. En wat de meeste clubs doen: vooral rijden denk ik :) En verder dingen organiseren als weekendjes weg, technische dagen, VRO's, anti-slipcursus etc.
 
kende ze al voordat ik motor reed, al een tijd vrienden van me die ook zijn gaan rijden of al reden. Maar rij ook erg graag alleen.
 
Oeps, ben ik helemaal vergeten te reageren op 1 gedeelte uit de beginpost:

Nee, geen liefdesrelatie aan het motorrijden overgehouden :P
Ik was al getrouwd, en heb manlief min of meer gedwongen een motor aan te schaffen :9


:+ ;)
 
Via vrienden motorvrienden leren kennen,vrienden die zelf motor zijn gaan rijden,via DEEMAN en M-F groep ontstaan,via M-F en groep meetings langs gegaan,meer vrienden leren kennen,via M-F andere vrienden gemaakt en han gouts gevonden,via hangouts weer nieuwe vrienden erbij..en zo blijft het balletje rollen... :P
 
Wat vinden de heren eigenlijk van de motormeiden...
rijden er juist veel of helemaal geen meiden in de groep..
is dat bewust of niet :?

zie nooit echt veel vrouwen in een groepje rijden meestal meer mannen
 
Door motoren ben ik een beetje min of meer aan mn huidige vriendin gekomen :P
Zij was toevallig ook aan het lessen netzoals ik en toen kwamen we een beetje aan de praat en ging het al snel over hele andere dingen dan motoren. Daarna twee keer wezen poolen en toen was het raak :+
Dus motorrijden is multifunctioneel :)
 
had en leuk motor vriendin (little devel ) is helaas al een tijdje over na 11jr samen geweest te zijn en en nieuwe motor vriendin (mag ook achteropzittertje zijn) zou niet verkeerd zijn
 
Ik ben de enige in mijn omgeving die motor rijdt, dus weinig motorvrienden (1tje maar eigenlijk). Maar ik rijd ook het liefst alleen eigenlijk, dus ook niet zo'n ramp.

Behalve de Newbietoer medemetgezellen natuurlijk, dat zijn mijn motorvrienden. :)
 
enige vriend die ik heb met een motor woont 110 km weg. Verder rijd ik dus altijd alleen of met een collega die vlak bij mij woont richting huis.
Woon ook nog niet zo lang in Spijkenisse en ben in de tijd dat ik er woon erg druk met ons huis bezig geweest.
Maar ik ga al mensen (her)kennen van het forum. Rijd nog niet zo lang dus vind het nog alstig met kleine groepjes te rijden omdat je natuurlijk nog niet zo goed rijd.
 
enige vriend die ik heb met een motor woont 110 km weg. Verder rijd ik dus altijd alleen of met een collega die vlak bij mij woont richting huis.
Woon ook nog niet zo lang in Spijkenisse en ben in de tijd dat ik er woon erg druk met ons huis bezig geweest.
Maar ik ga al mensen (her)kennen van het forum. Rijd nog niet zo lang dus vind het nog alstig met kleine groepjes te rijden omdat je natuurlijk nog niet zo goed rijd.


genoeg motorrijders in Rijnmond te vinden dus gaat vast wel lukken
btw je leert snel in een groep te rijden maak je daar maa niet druk over..... :X
 
Je kan natuurlijk ook je bestaande vrienden pushen om te gaan motorrijden.

Das eenvoudiger.
 
Helemaal niemand..

En aangezien ik een enorme klootzak ben, zal er ook geen verandering in komen ook.


Ik mis trouwens de optie "Ik ben een enorme klootzak en heb geen vrienden" in de poll.+)

:^

Mijn bijnaam is scrotum egoisticus giganticus B|
 
Laatst bewerkt:
he raus maus

laat je het me nog ff wetn of het wat is die naked meeting elke oneven zondag van de maand???
kijk nou eens ff naar me bijnaam .........wat denk je nu zelf B|






:+

kijk ff in je post...heb t gepost in ons topic...komen n keer langs met een paar fietsen
 
Een paar kende ik al. De meeste heb ik ontmoet via dit forum!!
Nog geen vriendin gevonden die van motors houd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan