Motorvrienden hoe...........

Hoe is jou motorvriendengroep ontstaan

  • via vrienden

    Stemmen: 44 28,6%
  • via internet

    Stemmen: 71 46,1%
  • tijdens motorlessen / examens

    Stemmen: 3 1,9%
  • tijdens praatje over motor

    Stemmen: 4 2,6%
  • onderweg

    Stemmen: 5 3,2%
  • overig

    Stemmen: 27 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    154
Ik woon ook in Diemen en ik ben nog bezig met m'n rbws.
Ook ik heb meer overdag vrij dan in het weekend, dit met schoolgaand kind.

Laat maar weten als je interesse hebt om eens een stukkie te gaan rijden.
M'n adres staat in m'n profiel.

Okay dan! Zou het niet handiger zijn míj te mailen zodra je je papiertje hebt? en een motor is natuurlijk ook leuk :) Gaan we lekker op pad!
Succes met het examen (binnenkort?)
 
Okay dan! Zou het niet handiger zijn míj te mailen zodra je je papiertje hebt? en een motor is natuurlijk ook leuk :) Gaan we lekker op pad!
Succes met het examen (binnenkort?)

Zo gauw als ik m'n papiertje heb meld ik me.
Rij jij trouwens de winter door?
 
Ik heb samen met een maat van me een aantal jaren geleden m'n motorrijbewijs gehaald.
Hij wou het eigenlijk al jaren, maar ik was elke keer degene die wel wat anders had. Het ene jaar op vakantie, het andere jaar getrouwd etc ....
Tot op een gegeven moment de smoesjes ophouden en ik er toch aan moest geloven.
Vanaf het eerste moment dat ik erop zat is het een echte passie geworden.
Nu ben ik degene die zegt "Joh, dat hadden we veel eerder moeten doen" (kan alleen wanneer ik tenminste 1 armlengte van hem verwijdert ben anders krijg ik een maai :) )

En voor de rest, mijn hele vriendenkring, mensen die ik al jaren ken, rijdt inmiddels motor.
1 voor 1 hebben ze allemaal hun rijbewijs gehaald.
 
Zo gauw als ik m'n papiertje heb meld ik me.
Rij jij trouwens de winter door?

Okay, da's goed! Hoe gaat het met de vorderingen op rijles-gebied? Deel I al binnen? Heb je al een motor op het oog? :)
Ik ben ook nog redelijk groen in het motor-landschap..., heb sinds begin van de zomer m'n papiertje met bijpassende fiets (neeeeee, díe is níet roze...). Alles naar volle tevredenheid... :9
En ja, was wel van plan om de winter door te rijden!
 
Ik heb vrienden die al motorreden toen ik nog op een luttig brommertje moest rondrijden. Die heb ik nu nog altijd.
Daarnaast heb ik via MSN en MF een paar nieuwe motormaatjes opgedaan, bij dansles één of 2 en zo viavia..."Oh jij rijdt motor? Ik ken die en die, die rijden ook. Misschien een keer leuk om samen te gaan rijden??" :)

[me]SageCloud kent ook z'n vriendin van het motorrijden en een bietje van het MF :} [/me]
 
Jeps, zo is hier gewoon de Holec Groep Ridderkerk ontstaan.
Voor alle (sportieve) rijders uit omgeving Rotterdam/Ridderkerk/Barendrecht/Dord/Capelle/zwijndrecht etc.

Begonnen klein, en eersgisteren kwam er 24 man verzamelen om te rijden, met een vaste hardnekkige harde kern van ongeveer 10 man *D en supergezellig!!
 
Mijn vrienden groepje, wou allemaal gaan motorrijden.
Nou ben ik wel als eerste echt gaan rijden, maar binnen 3 jaar is de rest toch ook gaan rijden... :}
Dus nu zijn de gewone vrienden, ook motorvrienden geworden.

Via MF een hoop vage bekende, bekenden, vrienden en mijn vriend ontmoet.
(marco bedankt dat je geen tijd had om te rijden ;) en dat ik daardoor op de juiste plek en tijd daarwas, waar ik 'moest' zijn...) *D
Via mijn vriend ook weer nieuwe motorvrienden ontmoet.

Ik vind het leuk om met andere kawa-rijders te rijden, maar dan moeten het wel leuke mensen zijn. Waar ik ook gezellig mee kan praten, als ik weer wil drinken of eten. En we onze groene motortjes mooi NAAST elkaar parkeren ;)

Eigenlijk heb ik geen chopper-rijders vrienden en bekenden, ze praten gewoon niet met mij en ik 'onbewust' minder snel met hun?!
 
Ik rij het meeste met MF'ers en is echt supergezellig :P
Vooral de A9-racers :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan