Motorweek

Mark-J

MF veteraan
9 apr 2007
17.425
1
Amsterdam
Hallo allemaal,

ik hoorde van mijn rijinstructeur dat het volgende maand tussen 7 en 12 mei motorrijweek is. Hij zei dat je dan op een industrein terrein mag motorrijden en ook allemaal een pak etc. aan krijgt.
Nu vraag ik mij af, mag je het dan ook proberen als je nog geen 18 bent?

Alvast bedankt,

Mark
 
durf het niet te zeggen...

in me brommer periode,had een motorrijschool in de buurt bij mij ook een soort opstapdag
op een leeg parkeerterrein
hij had een aantal pilonnen neergeplant,een soort wip,etc......je kon naar hartelust oefenen (onder toezicht uiteraard)
ik (toen 17) voorzichtig gevraagd of ik ook mocht proberen.....verwachtte al een duidelijke "NEE",maar toen klonk het zeer verassend : ga je gang maar,doe wel een beetje voorzichtig! sindien verslaaft

ik weet niet of dit soort dingen nog geoorganiseert wordt,en hoe men nu een aantal regels handteerd

gewoon heengaan en vragen
 
Aha, bedankt voor dit snelle antwoord :)

Het maakt voor mij niet zoveel uit want ik ben 18, maar een vriend van me is 17 en zou een beetje sneu zijn als hij mee gaat en dan niet mag rijden :O
 
Vroeger had je ook de opstapdagen van de ANWB, maar die waren toch echt pas vanaf 18 jaar...
 
Vroeger had je ook de opstapdagen van de ANWB, maar die waren toch echt pas vanaf 18 jaar...
Ik denk dat dat een beetje variabel was (of afhankelijk van de drukte) want ik mocht al rijden toen ik 16 was (is al wel 18 jaar geleden)
 
Mmm, we gaan het dus gewoon proberen! Ja heb je nee kun je krijgen! :o Of andersom :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan