Motorweekend in Limburg..

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
Zoals elk jaar was het weer tijd voor een motorweekend. We zijn met 5 man naar Camping in den Hof in Heerlen gereden, waar we 2 nachtjes op de slaapzolder hebben geslapen.

De motoren die mee waren: GSX750R, GSX600F, Virago, BMW ? en een CBR600F.

We zijn vrijdag om 10.30 uit Marum (Gr) vertrokken en zijn via Duitsland naar Heerlen gereden, waar we om 20.00 uur aan kwamen. In Venlo is er om 17.55 uur nog snel een nieuwe bandje om het achterwiel van de GSX750R gezet (Motoport bedankt voor de snelle service).

We kregen een route van de mensen van de camping die we zeker moesten gaan rijden. Nou, het was echt prachtig, we zijn door Duitsland, Belgie en Luxemburg gereden. Gigantisch veel bochten gehad, bergje op bergje af.

Gelukkig was het zaterdag mooi weer, maar de heen en terug reis waren behoorlijk nat. Heb weer een stukje rijervaring opgedaan, kuip kapot gereden aan een paaltje die in de berm stond.
Was echt bekaf toen ik thuis kwam, het deed me overal pijn en had een houten kont.

Ben blij dat ik mee ben geweest al had ik de motor nog maar een paar weken. Baal er wel gigantisch van dat ik nu al schade heb. Maar ja door schade en schande wordt men wijs.
 
Is inderdaad leuk daaro, ben er al een paar keer geweest, vrijdag na het werk heen rijden, zaterdag lekker Duitsland in en zondag op je gemak terug, al ik meer tijd hem ga ik wel verder Duitsland in, maar voor eventjes is het perfect, zeker die slaapzolder.

MZZL
 
Misschien een gokje (een "longshot" zoals die Amerikanen het zo mooi kunnen zeggen) maar als dat bewuste paaltje op een onlogische plek stond en je er niet al te mallotig snel langs bent gereden dan heb je nog een kans om het van de wegbeheerder (de gemeente) terug te krijgen.

Ik ga er wel ff van uit dat het in NL is gebeurd want daarvan weet ik dat schade ontstaan door gebrekkig onderhoud dan wel aantoonbare fouten van de wegbeheerder voor rekening van de wegbeheerder is.
 
Een keertje in de Eifel geweest, meteen mijn fiets op een koekblik geprakt |( :( ;(

Voor de rest: waarom moest limbo-soeptablet zonodig in Lely(k)stad gaan wonen '(
 
Het is niet in Nederland gebeurd, in Luxemburg of Belgie (geen idee in welk land ik toen was).

Moest door een bochtje maar kwam in de berm, durfde niet hard te remmen of te sturen. Kwam met de knipperlicht (zit in de kuip) tegen het paaltje aan.

Gelukkig bestaat de kuip uit meerdere delen, dus dat valt mee.
Maar ja ik heb die motor nog maar net en dan meteen al schade, da's behoorlijk k**.
 
Terug
Bovenaan Onderaan