Motorxperience 18 maart

RML

MF veteraan
5 jun 2003
6.454
31
Oenkerk
Heeft iemand deze aflevering opgenomen?
Zoja kan iemand die voor mij hosten want ik wilde graag de kawasaki ER6 test bekijken.

Alvast bedankt,

Robert/RML
 
Ik heb het liggen bekijken vanaf de bank... :Z tjonge tjonge wat een "test"
Beetje slap geouwehoer en heen en weer gerij met die twee fietsten en dat was het.
Je haalt uit elk willekeurig motoblad meer info dan van dat "programma" B|
 
Ok thanx,

genoeg info gehad...

misbruik het topic of donder er een abus op O-)
 
baggerprogramma. een reclamefolder van motoport/safe is nog spannender.
 
Welke test :?
Oh, je bedoeld het folderverhaal *O*
Je mist er niets aan, dat ding is geweldig, heeft fraaie lijnen, geschikt voor iedere beginner en heropstapper, lichtgewicht met fraaie kleuren, perfecte wegligging, stuurt goed, is zuinig, heeft fraai weggewerkte knippers aan de voorzijde, is van de ZX10-lijn, je knieën vallen geweldig in de tank, echt een toppertje :}

Je ziet hem 5 keer van links naar rechts door het beeld rijden en 4 keer andersom, voornamelijk rechte stukken, geen sprake van een mooie bocht en er stond waarschijnlijk niets negatiefs in de folder en de heren hebben ook geen eigen mening ;)

En? Moet je het nou nog zien? :W
 
Welke test :?
Oh, je bedoeld het folderverhaal *O*
Je mist er niets aan, dat ding is geweldig, heeft fraaie lijnen, geschikt voor iedere beginner en heropstapper, lichtgewicht met fraaie kleuren, perfecte wegligging, stuurt goed, is zuinig, heeft fraai weggewerkte knippers aan de voorzijde, is van de ZX10-lijn, je knieën vallen geweldig in de tank, echt een toppertje :}

Je ziet hem 5 keer van links naar rechts door het beeld rijden en 4 keer andersom, voornamelijk rechte stukken, geen sprake van een mooie bocht en er stond waarschijnlijk niets negatiefs in de folder en de heren hebben ook geen eigen mening ;)

En? Moet je het nou nog zien? :W

maar in je hart, had je weer maar wat graag meegedaan. ;)
 
Ben jij niet toevallig Remakill humzZZ? :z
hoi Appie :W , ik heb speciaal voor jou nog een nieuwe bierfoto laten maken. :W

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan