MotorXperience op SBS6

Misschien is het al twee jaar geleden. Ik bedoel het 1e jaar dat het programma op de buis was. Vorig jaar heb ik het volgens mij niet eens gezien. Concurrent ken ik ook niet, welke bedoel je dan?
 
ik bedoel met die Lesley. Gisteren heb ik naar een programma op RTL nogwat gekeken, kwam na dat boten programma, begon om 1900 uur. Wel met Mental Theo. Weet niet meer hoe het heet, ben helemaal in de war...
 
Net weer eens even gekeken naar MotorXperience, maar wat is het toch een :r programma. Alleen maar reklame en weinig nuttigs. Fijn zo'n TomTom systeem, maar ik hoef echt niet 5 minuten lang te horen watvoor fantastisch systeem het is, en hoe makkelijk het is om te monteren. Vergelijk het liever met andere merken, heb ik veel meer aan. En vervolgens nog een verkoopverhaal van twee Suzuki's en van Xena sloten ...

Heel jammer ... ;(
 
dit programma is wel een stuk beter dan motor- life met de irritante kwal
over peggy-jane niks verkeerds

ach beter iets dan niks ..
 
Het programma is dan ook niet voor motorrijders, maar voor motorrijder wannabe's, mensen in hun midlife crisis etc. etc.

Dit soort programma's zijn niet echt boeiend, ze zeggen alleen dat het geweldig rijd en dat de ene sneller rijd dan de ander.. terwijl ze toch hetzelfde blok hebben...lekker boeiend.

Xena locks... zag weer zo'n stripster op de achtergrond.. gaat het om sloten of neuken ? Een alarm op een slot heeft geen zin, of ze gaan zomaar af of niemand kijkt er naar om. Zet gewoon een hond naast je motor of zet 'm goed vast en neem een fatsoenlijke verzekering.

Ik zie mental theo liever mensen belachelijk maken op TMF tijdens het uitgaan :)
 
Xena locks... zag weer zo'n stripster op de achtergrond.. gaat het om sloten of neuken ? Een alarm op een slot heeft geen zin, of ze gaan zomaar af of niemand kijkt er naar om. Zet gewoon een hond naast je motor of zet 'm goed vast en neem een fatsoenlijke verzekering.

Ik zie mental theo liever mensen belachelijk maken op TMF tijdens het uitgaan :)
Niemand die daar de humor van doorheeft?

Beetje superserieus over een slot praten met een paar rubberen tieten op de achtergrond....hoeveel kijkers zouden er nog weten wat er gezegd werd?
 
Het programma is dan ook niet voor motorrijders, maar voor motorrijder wannabe's, mensen in hun midlife crisis etc. etc.

De presentatoren zien er trouwens wel uit als de gemiddelde motorrijder: kalende mannetjes met kort haar. :Y

Een alarm op een slot heeft geen zin, of ze gaan zomaar af of niemand kijkt er naar om.
Helaas wel ja, heb het al meerdere keren gezegd. Zelf ook zo een slot gehad, maar hij is eigenlijk nooit afgegaan waarbij ik hem opmerkte omdat er iemand bijvoorbeeld aan mijn motor zat.

Als je hem meerdere keren per dag gebruikt wordt je gek van de piepjes en het keer op keer snel erop en eraf doen. Als ie dan ook nog eens omde zoveel tijd uit zichzelf jengelt sloop je de batterij er op een gegeven moment gewoon uit: zoals ik gedaan heb dus :)
 
Helaas wel ja, heb het al meerdere keren gezegd. Zelf ook zo een slot gehad, maar hij is eigenlijk nooit afgegaan waarbij ik hem opmerkte omdat er iemand bijvoorbeeld aan mijn motor zat.

Als je hem meerdere keren per dag gebruikt wordt je gek van de piepjes en het keer op keer snel erop en eraf doen. Als ie dan ook nog eens omde zoveel tijd uit zichzelf jengelt sloop je de batterij er op een gegeven moment gewoon uit: zoals ik gedaan heb dus :)

Maar dat vond ik juist wel aardig aan de wijze waarop ze het presenteerden. Ze kondigden het eerst aan als een schijfremslot dat je waarschuwt als je het er vergeet af te halen, doordat het gaat piepen zodra je je motor rechtzet. Daar zie ik nog wel het nut van in. Als extra beveiliging is het natuurlijk zinloos, maar dan helpt sowieso alleen met een ketting vastzetten.
 
ik kan beter de reclame sectie van de kicxstart lezen dan naar dit stukje braaksel kijken. en wat moet ik toch kotsen van die mental theo en zn handlanger. bah bah bah. hij deed het leuker in boeren discotheekjes met 17 jarige meisjes. :r
 
Maar dat vond ik juist wel aardig aan de wijze waarop ze het presenteerden. Ze kondigden het eerst aan als een schijfremslot dat je waarschuwt als je het er vergeet af te halen, doordat het gaat piepen zodra je je motor rechtzet. Daar zie ik nog wel het nut van in. Als extra beveiliging is het natuurlijk zinloos, maar dan helpt sowieso alleen met een ketting vastzetten.

Ik heb geen Xena, maar een kryptonite met zo'n simpel snoertje eraan wat je om je gashendel heen kan doen, vergeet je je slot ook niet ;)
 
Ik heb geen Xena, maar een kryptonite met zo'n simpel snoertje eraan wat je om je gashendel heen kan doen, vergeet je je slot ook niet ;)


Ik geef gewoon nooit meteen volgas voor ik vertrek. :P Ik doe altijd wel wat pasjes naar voren of naar achteren of heel langzaam. Heeft me al meerdere keren een "shock and awe" moment opgeleverd waarna ik moest afstappen en het slot er alsnog afslopen :P
 
Ze geven in ieder geval geen goed voorbeeld door op het achterwiel een kruizing over te gaan :N
Dit snap ik dan weer niet he...

eerst wordt er gemiept dat het te braaf, populistisch, commercieel en glad zou zijn, en áls er dan eens iets "minder braafs" gebeurt wordt dáár ineens weer over gevallen, omdat het niet zou mogen!

Zo kan ik ook wel een "kutprogramma" maken...ligt er gewoon maar aan aan wie ik het vraag, er is altijd wel een azijnzijkerd die het helemaal volkomen brandhout vindt.


Oooh...ik heb ze vanmiddag ook duidelijk hoorbaar "kut" horen zeggen...en dat nog vóór acht uur 's avonds! :o Dat is toch ongehoord!
 
Dit snap ik dan weer niet he...

eerst wordt er gemiept dat het te braaf, populistisch, commercieel en glad zou zijn, en áls er dan eens iets "minder braafs" gebeurt wordt dáár ineens weer over gevallen, omdat het niet zou mogen!
Omdat ze ook in het programma les geven in hoe je moet motorrijden en dat ze ook de knmv laten spreken zoals bijv. deze keer over het filerijden. B|

Ik had liever gezien dat de gast de motor eens echt ging testen op het circuit... :Y
 
Ze geven in ieder geval geen goed voorbeeld door op het achterwiel een kruizing over te gaan :N

Aan de andere kant zat ik het hele item te wachten tot Barry Veneman iets leuks liet zien met die gixxer..

Laat je een echte coureur in je programma los, dan weet je toch bijna wel zeker dat hij die motorfiets heel even laten zien zoals ie echt bedoelt is.

Ik had liever gezien dat de gast de motor eens echt ging testen op het circuit...
Tja, bij gebrek aan beter.

Ik zou ook liever al mijn kilometers op een circuit maken, maarja. Een circuit is niet altijd open, het kost geld en je moet ver vantevoren reserveren en maar afwachten of je er een beetje goed weer bij hebt op de dag dat je dan eindelijk een paar rondjes mag rijden.
 
Blijft allemaal matig in dat programma -O-

[me]Trixz keek alleen omdat hij die TOMTOM GO wil winnen :Y [/me]
 
Op zich vind ik het goed dat er een serie over motoren is, hoe meer hoe beter.
Dus ik ga niks afkraken ofzo. Er is altijd wel iets te klagen, over alles.
Maargoed, ik zit te bladeren in een motortijdschrift ergens uit 2005. Staat daar een artikel in over die airbag-jas en dat 'kachel-verwarm-hesje' wat ze afgelopen zaterdag op tv als nieuws brachten.....Hoe bedoel je, oud nieuws..... :z :z :z :z :z
:W
Verder wel een aardig programma :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan