motorxperience volgend jaar weer of¿

motorxperience

  • was da¿

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik wil meer!!

    Stemmen: 41 55,4%
  • Zal het niet missen maar vind het geen ramp om te kijken

    Stemmen: 25 33,8%
  • Nee alsjeblieft niet

    Stemmen: 8 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    74

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Nu het einde van 1 seizoen motorxperience nadert vraag ik me af wie vind dat dit programma vervolgt moet worden. Zelf vind ik dat het programma hele grote stappen heeft gemaakt en echt wat geworden is. Maarja wie is het er met mij eens¿

dus bij deze een polletje
 
Vind het een zeer oppervlakkig programma, maar voor de rest is er ook niks...
Als ik thuis ben kijk ik, ben ik weg dan heb ik niks gemist.

Denk niet dat we een beter programma krijgen ooit van een commerciele zender hier. :X
 
Als die Lesly maar opzout! Wat een nontalent is dat zeg!

Keek toevallig zondag weer toen ze net met de nieuwe BMW aan het testen waren. Wheelies, stoppies, dat was wel verassend.
 
Er zat toch duidelijk verbetering in het programma, maar het is nog niet op het niveau dat ik zou missem. 'k Ga liever zelf een stukkie :] ipv anderen een suf toertochtje over de Nederlandse dijken zien maken.
 
Als je naar de 1e aflevering kijkt en de laatste, zie zo'n verschil! Als ze die lijn vasthouden mag het van mij nog lang blijven. Ik heb er met plezier naar gekeken.

*D
 
Ik vind het steeds beter worden! Bovendien hebben we anders helemaal geen motorprogramma meer! En dan te bedenken dat zelfs mensen met een jacht al een eigen programma hebben, ik kan me niet voorstellen dat er meer mensen met een jacht zijn dan mensen met een motor.
 
het is beter als niets !
de meeste programma's moeten zowiezo een beetje groeien.
het enige wat mij een beetje stoort is dat ze nu de 'liefhebbers' willen lokken door wat meer te gaan stunten. als ze dat op een circuit deden dan vind ik dat geen probleem, maar door op prime-time, terwijl de massa zit te kijken wheelies op de openbare weg te maken worden een heleboel vooroordelen eventjes bevestigd !; zie je wel, die motorrijders zijn een gevaar op de weg. met zo'n racemonster een beetje hard over de weg racen (item over GSX-en).
niet slim allemaal.
doe zoals top gear het bv ook doet, doe het op een circuit. dan kun je zowiezo wat meer mooie beelden maken.
 
het is beter als niets !
de meeste programma's moeten zowiezo een beetje groeien.
het enige wat mij een beetje stoort is dat ze nu de 'liefhebbers' willen lokken door wat meer te gaan stunten. als ze dat op een circuit deden dan vind ik dat geen probleem, maar door op prime-time, terwijl de massa zit te kijken wheelies op de openbare weg te maken worden een heleboel vooroordelen eventjes bevestigd !; zie je wel, die motorrijders zijn een gevaar op de weg. met zo'n racemonster een beetje hard over de weg racen (item over GSX-en).
niet slim allemaal.
doe zoals top gear het bv ook doet, doe het op een circuit. dan kun je zowiezo wat meer mooie beelden maken.

Doe mij nog maar een rondje :}
Zit wel een puntje van aandacht in het bovenstaand verhaal B|
grtz.
Dr.@
 
ja. dat was mij dus ook al opgevallen. dat ze steeds harder zijn gaan 'toeren'.

spectaculair en een hoop leuke plaatjes natuurlijk maar wel vooroordeel bevestigend.

maar goed, wie zo over motorrijders denk zit vast niet naar het programma te kijken lijkt mij.

je merkt helaas nog wel de invloeden van fabrikanten, maar ja, dat is niet te voorkomen. zo'n programma is niet gratis en iemand moet de zaak financieren.

de laatste uitzendingen zijn duidelijk beter dan de eerste. de vraag 'wat vind je slecht aan de motor' is bijv. temminste iets waar je echt wat aan hebt.

gaf ik ze aan het begin nog slechts het voordeel van de twijfel nu stem ik voor meer.
 
Hehe eindelijks een keer een topic wat positief is over motorxperience
had eigenlijks verwacht dat hij de grond in getrapt zou worden.
Maar over dat stunten ben ik het gedeeltelijk eens openbare weg wekt een verkeerde indruk maar het blijft mooi om te zien en het zijn ook de wat afgelegere wegen waar dat gebeurt dus mwha mag(moet) er van mij wel wel inblijven om het een beetje boeiend te houden.
het Commentaar ook dat word steeds zinvoller dus ik wacht met smart op volgend seizoen

oowja dit was weer een hele subtile kick O-)
 
Ja waarom negatief je mag blij zijn dat
er weer eens een bike programma op tv is
zo,n programma moet natuurlijk wel een kans
krijgen maar toch WIL IK CHIMÊNE TERUG :X als
pesentatrice knapt het programma zeker van op
en meer kijkcijfers zijn gegarandeerd,

Maar voor mij mogen ze blijven :]
 
Het is naar mijn weten het enige motorprogramma op de buis en daarom ook meteen het beste. Erg veel diepgang zit er niet in, maar dat hoeft ook niet. Als je om 23.00u zit te kijken dan moet het niet veel dieper gaan dan Dr.Phil.

Wat rondjes rijden, motoren in beeld, nieuwe trends, beursnieuwtjes, nog wat rijders in beeld, allemaal prima. Het wordt toch geen Topgear.

Dus ga lekker door het komende seizoen. O-)
 
het is beter als niets !
de meeste programma's moeten zowiezo een beetje groeien.
het enige wat mij een beetje stoort is dat ze nu de 'liefhebbers' willen lokken door wat meer te gaan stunten. als ze dat op een circuit deden dan vind ik dat geen probleem, maar door op prime-time, terwijl de massa zit te kijken wheelies op de openbare weg te maken worden een heleboel vooroordelen eventjes bevestigd !; zie je wel, die motorrijders zijn een gevaar op de weg. met zo'n racemonster een beetje hard over de weg racen (item over GSX-en).
niet slim allemaal.
doe zoals top gear het bv ook doet, doe het op een circuit. dan kun je zowiezo wat meer mooie beelden maken.

:^

En Lesley als presentatrice natuurlijk *D
 
mag ik jullie dan verblijden met wat inside information ;)
Zoals het er nu naar uitziet komt MotorXperience terug waarschijnlijk met andere sponsors.
Maar je weet het nooit zeker met de TV wereld, kan zo maar geschrapt worden voor een of ander lifestyle/woon programma.
 
hahahah als ze zo doorgaan word het een waar stuntprogramma op de openbare weg :9~ Dus ik heb ik wil meer gestemt

Hee remco heb bij sbs6 ook al gevraagt of ze sleutel tips willen behandelen in het programma ;) Tis trouwens lekker weer om te rijden joh }) !! hahaah


Niet alle informatie in dit bericht is gebasseerd op de werkelijkheid :+
 
hahahah als ze zo doorgaan word het een waar stuntprogramma op de openbare weg :9~ Dus ik heb ik wil meer gestemt

Hee remco heb bij sbs6 ook al gevraagt of ze sleutel tips willen behandelen in het programma ;) Tis trouwens lekker weer om te rijden joh }) !! hahaah


Niet alle informatie in dit bericht is gebasseerd op de werkelijkheid :+

Heeeej hallooow zaterdag ochtend sta ik om 9 uur al bij sander in de garage te beunen. ennuh ik eriteer mee dood in die ********* G**f
maarjah dat wist je al
 
Terug
Bovenaan Onderaan