MotorXtra 21-09-2008

Duurt altijd gruwelijk lang bij textextra :(
Het is toch niet normaal dat het ruim een week duurt. Als je bij MSL gereden hebt, heb je de volgende dag al foto's :Y
Vind het ook een beetje jammer ja...
Heb het vage vermoeden dat ze allemaal met de hand "goed gekeurd" worden en eventueel nog nabewerkt, indien nodig.
Dat goed keuren kost in principe niet zo veel tijd. (Je gaat als fotograaf geen onscherpe foto's op de site knallen, logisch!)
Maar dat nabewerken kan wel ff wat tijd kosten.
Of dat zo is, durf ik alleen niet te zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel een aantal foto's gemaakt afgelopen zondag, alleen bijna alleen van groep 3 en 4 (snelste 2 groepen) en dan van specifieke rijders. Ook heb ik wat fotootjes van Lizard Pro gemaakt uit groepie 1 :+

Heb je er dan ook nog 1 van een wit,zwarte R6 2007 model?
Ik had ook een geheel wit/zwart pak, laarzen e.d. aan en een fel gekleurde Rossi helm. :Y
 
ik zag alleen tracktraining 1 staan bij de 3 filmpjes van die dag ?
Heb in de blauwe groep gereden en daar was geen tracktraining.
Heb jullie wel zo nu en dan op de baan gezien. :)

1 filmpje heeft ook beelden van vrijrijden
edit: zitten in lvl 2 -1 filmpje dacht ik
 
Laatst bewerkt:
1 filmpje heeft ook beelden van vrijrijden
edit: zitten in lvl 2 -1 filmpje dacht ik
ah, ff spieken. :)

_MG_2462.jpg

O-)

sexy, ik kom er binnenlangs bij het aanremmen voor de tarzan, richting de 5 minuten *D
Maar dan moet er weer net een marshall voor me rijden O-)
Volgens mij heb ik een ronde later mijn PB gezet, als ik me niet vergis..
 
Laatst bewerkt:
was rood te snel of wou je gewoon meer rijtijd? :)

en nice die link :}
ff afwachten nog :)

Rood was snel maar wilde wat meer rijden omdat dit eigenlijk mijn straatfiets is en ik dit jaar bijna niet gereden heb op straat en dit weer eens de eerste keer was op het circuit sinds een jaar. Heb de laatste 3 jaar een circuitracer gehad een R6 2004 maar verkocht in Januari. Dus moest even wennen aan mijn nieuwe fiets en kijken wat hij deed en wat ik ermee kon. Dus racekuipen erop gezet en gaan.
En wilde eigenlijk niet op mijn straatfiets het circuit op. Maar ja de verleiding was toch te groot.
Volgend jaar gewoon een circuitracer erbij kopen en dan weer volop gaan knallen. })
 
Rood was snel maar wilde wat meer rijden omdat dit eigenlijk mijn straatfiets is en ik dit jaar bijna niet gereden heb op straat en dit weer eens de eerste keer was op het circuit sinds een jaar. Heb de laatste 3 jaar een circuitracer gehad een R6 2004 maar verkocht in Januari. Dus moest even wennen aan mijn nieuwe fiets en kijken wat hij deed en wat ik ermee kon. Dus racekuipen erop gezet en gaan.
En wilde eigenlijk niet op mijn straatfiets het circuit op. Maar ja de verleiding was toch te groot.
Volgend jaar gewoon een circuitracer erbij kopen en dan weer volop gaan knallen. })
ah begrijpelijk.
Ik ga het komend jaar ook doen met een circuitfiets :9~
Kan ook niet wachten -O-

we zijn elkaar trouwens niet tegen gekomen in blauw of wel?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan