motorzaak betrouwbaar?

josjos

Rookie
26 feb 2009
6
0
oisterwijk
wie kan me iets vertellen over Moto-World in Naaldwijk.
Ik heb daar een leuke motor zien staan maar kom zelf uit Brabant dus ken ik deze zaak niet.
 
En als je toevallig het idee krijgt om bij MotorCentrum West langs te gaan (die zitten daar vlakbij): doe maar niet. Die kregen het bij een grote beurt bij mijn TDM voor elkaar om de krukas te mollen. En of je dan nog even dik geld bij wilt leggen voor een motor van een jaar ouder... Ik zet daar dus echt nooit meer een poot binnen!
 
wie kan me iets vertellen over Moto-World in Naaldwijk.
Ik heb daar een leuke motor zien staan maar kom zelf uit Brabant dus ken ik deze zaak niet.

Heb daar een motor gekocht, was meteen de laatste keer :X Leuke prijzen, maar je moet 0,0 van de aftersales verwachten. Zelfs niet als je "garantie" hebt...
 
Ik ken de zaak niet, maar is garantie i.h.a. niet een BEPERKING van de aansprakelijkheid?

Een gekochte zaak moet (wettelijk) voldoen aan de eisen die je normaliter aan die zaak mag stellen, dus een wasmachine doet het na 13 maanden ook nog, gemiddelde levensduur iig meer dan 2 jaar enz.
Die 12 maanden garantie beperken dus je consumentenrecht op goede gekochte zaak.

Mar deze winkel ken ik niet enz. :Z
 
En als je toevallig het idee krijgt om bij MotorCentrum West langs te gaan (die zitten daar vlakbij): doe maar niet. Die kregen het bij een grote beurt bij mijn TDM voor elkaar om de krukas te mollen. En of je dan nog even dik geld bij wilt leggen voor een motor van een jaar ouder... Ik zet daar dus echt nooit meer een poot binnen!


Gaan we weer, ik heb niets dan goede ervaringen, dus de waarheid zal wel in het midden liggen. Ts vraagt ervaringen overeen andere zaak als MCW, dus jouw reactie begrijp ik niet echt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan