motorzaak eindhoven

mayozon

Rookie
5 aug 2006
3
0
sassenheim
hallo!

ik heb een vreselijk mooie yamaha r6 gezien bij een motor zaak in eindhoven.
maar nou hoorde ik dat er een motor zaak in eindhoven is die motoren die total los zijn bij elkaar voegt tot 1 motor.. klopt dit?! zo ja zou iemand mij kunnen vertellen welke zaak dat is!?

bedankt!

mayo
 
Ga ook niet naar GROENEN in Luyksgestel :N


http://www.groenmotoren.nl/ in Son is :} :}

Groen motoren in Son Sucks BIGTIME (heerlijk zo'n motorzaakbashtopic :P ) Totaal geen service ofwhatsoever. Nooit zet ik daar nog een voet over de drempel. Al zijn ze de laatste dealer in de omgeving!! kan er nog boos om worden. Contant 13,5K neergelegd, bel je ze op want motor is kaput. We hebben pas over 3 weken tijd! Hallloooo 13 weken geleden rolde je de loper uit,,, sucker!



Nee, geef mij Geboers Motoren in Eersel maar. Prima zaak, en uitstekende monteurs! Beter dan die prutsers bij Groen in Son! Oh ja: http://www.geboersmotoren.nl (Geboers Motoren Eersel)


Sorry Rat&Mouse, heb nu eenmaal een andere ervaring dan jij ;) ;)
 
Groen motoren in Son Sucks BIGTIME (heerlijk zo'n motorzaakbashtopic :P ) Totaal geen service ofwhatsoever. Nooit zet ik daar nog een voet over de drempel. Al zijn ze de laatste dealer in de omgeving!! kan er nog boos om worden. Contant 13,5K neergelegd, bel je ze op want motor is kaput. We hebben pas over 3 weken tijd! Hallloooo 13 weken geleden rolde je de loper uit,,, sucker!



Nee, geef mij Geboers Motoren in Eersel maar. Prima zaak, en uitstekende monteurs! Beter dan die prutsers bij Groen in Son! Oh ja: http://www.geboersmotoren.nl (Geboers Motoren Eersel)


Sorry Rat&Mouse, heb nu eenmaal een andere ervaring dan jij ;) ;)
Maakt niet uit :)

Ik ben ook bij Geboers goed geholpen, dus daar heb ik ook geen kwaad woord over.
Bij Hurkx trouwens ook :Y

Zoals eerder was aangegeven oogt het een beetje rommelig, maar de service vind(vond) ik TOP!
 
Ik kom regelmatig bij MCE, maar dan wel bij motomoda. Relaxte vrouwkes daar. Ben benieuwd wat zij er van vinden dat ze met Groenen geassocieerd worden. Ook die onderhoudsdude die er langs zit moet wel oké zijn.
Groenen: ik vind het een oplichter, maar mensen gaan nou eenmaal voor de laagste prijs, maakt veel mensen blind neemt niet weg dat het af en toe levensgevaarlijk is om die wrakken te verkopen
 
De mijne komt van MCE :P

Heb et geluk dat die wel goed is :Y (volgens mij de eerste keer dat een motorrijder blij is dat z'n motor omvalt ,bij een schade herstelbedrijf hebben ze haar nagelopen en konden niks vinden *O* )

Zit alleen al 6 maanden te zeiken om het geschiedenisboekje van de mijne
Ze zouden 2 maanden geleden het boekje binnen 1 week hebben :Y
Zit nou nog te wachten B|

PS :
Heb ze hier wel een "iets" minder vriendlijk mailtje overgeschreven een maand geleden O-) ,sindsdien niks meer van ze gehoort :P

Ik ga zo ie zo niet meer terug naar die zaak ,voor geen goud geld :N
Ten eerste om de klantvriendelijkheid (die is er niet)
Ten tweede vanwege hun schijnbaar creatieve handel met 2de hands (lees TL ) motoren

Als ik het toen geweten had dat ze daar mee speelde ,had ik de mijne er ook niet gekocht

Welkom bij MF trouwens *O*

Een topic hier beginnen over een "bepaalde" motorzaak in Eindhoven (Iedereen hier schijnt die zaak te kennen ) is goed om mensen te laten vergeten dat ze iemand moeten begroeten _O-

was et zelf ook vergeten namelijk
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan