Motorzaak herstelt veroorzaakte schade

Jammer dat TS niet even zelf meldt dat het allemaal goed opgelost is. Zoveelste voorbeeld van een topic starten als een motorzaak iets fout doen en als alles dan goed opgelost wordt niks meer laten horen. :N

Mijn oprechte excuses hiervoor, ik had een drukke weekend, geen tijd gehad om te forummen.

Zoals demir al had aangegeven, zijn de eigenaar en motorzaak overeengekomen. We zouden dinsdag gaan maar dat ging niet door omdat de eigenaar niet kon, toen afgesproken om donderdag te gaan, maar we waren te laat na werk, we zijn dus zaterdag gegaan.

wat ons opviel was dat de schade meerendeels/helemaal was hersteld, dit vonden wij ook vreemd, omdat hij telefonisch had aangegeven echt helemaal niks aan te willen doen, Dus wij wisten ook niet wat wij er van moesten denken. Vervolgens heeft hij gezegd, dat hij een slechte dag had gehad en dat hij eigelijk niet zo had moeten reageren en dat wij net op het verkeerde moment hadden gebeld etc etc.

Dus, schade was hersteld, het enige wat je nog kon zien, eigelijk alleen maar voelen is dat er op een hele kleine stukje, iets meer lak zit dan de rest van de tank, iets van 4 a 5 mm. dit is echt niet te zien, zeker als je niet er van weet. Hij heeft vervolgens de eigenaar "voor het ongemak" een grote beurt aangeboden.

Motor is trouwens zelfde dag ook gelijk opgehaald en staat nu thuis.
 
Ik denk dat dit idd iets is wat voor een hoop mensen (mezelf mee gerekend) erg handig zou zijn! Iedereen weet dat schelden en dreigen niet bepaald de slimste actie zijn als je nog maar iets voor elkaar wilt krijgen maar een lijstje met handige "denk ook hier aan" dingen kan denk ik geen kwaad.

Ik zeg goed bezig Jan! *O*

ik vind dit ook een goed idee, how to ervan maken, kan iedereen misschien wat aan toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
dat denk ik ook, de dealer zal vast hebben gezegd, luister, we lossen het keurig netjes op maar je mag het aan niemand vertellen

Nee, dat is niet afgesproken. Toch ga ik de naam van de motorzaak niet bekend maken. ik vind dat ieder zijn eigen mening over een motorzaak moet hebben, dat kan gebaseerd zijn op je eigen ervaringen of aan die van anderen. ik wil niet die gene zijn die anderen een bepaalde mening geeft over een motorzaak.
 
Mijn oprechte excuses hiervoor, ik had een drukke weekend, geen tijd gehad om te forummen.

Zoals demir al had aangegeven, zijn de eigenaar en motorzaak overeengekomen. We zouden dinsdag gaan maar dat ging niet door omdat de eigenaar niet kon, toen afgesproken om donderdag te gaan, maar we waren te laat na werk, we zijn dus zaterdag gegaan.

wat ons opviel was dat de schade meerendeels/helemaal was hersteld, dit vonden wij ook vreemd, omdat hij telefonisch had aangegeven echt helemaal niks aan te willen doen, Dus wij wisten ook niet wat wij er van moesten denken. Vervolgens heeft hij gezegd, dat hij een slechte dag had gehad en dat hij eigelijk niet zo had moeten reageren en dat wij net op het verkeerde moment hadden gebeld etc etc.

Dus, schade was hersteld, het enige wat je nog kon zien, eigelijk alleen maar voelen is dat er op een hele kleine stukje, iets meer lak zit dan de rest van de tank, iets van 4 a 5 mm. dit is echt niet te zien, zeker als je niet er van weet. Hij heeft vervolgens de eigenaar "voor het ongemak" een grote beurt aangeboden.

Motor is trouwens zelfde dag ook gelijk opgehaald en staat nu thuis.


Dit is wel heel super opgelost.

En nog een gratis grote beurt voor het ongemak?
Scheelt honderden euro's!
 
'Motorzaak wil veroorzaakte schade niet herstellen.' > 'Motorzaak hersteld veroorzaakte schade'
 
'Motorzaak hersteld veroorzaakte schade' > 'Motorzaak herstelt veroorzaakte schade'
O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan