Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
misschien dat TS nog eens duidelijk kan vertellen hoe en wat nu allemaal
misschien met een tijdlijn werken zodat het wat meer overzichtelijk word.
nu zijn er geloof ik meerdere ideeën over wat er gebeurt is en ik weet zelf nu ook niet echt hoe het zit
of het ligt gewoon aan mij en je negeert deze post verder
Tis al bijna 4 uur. Heb je nou al een gesprek gehad met die motorzaak?
Nee, ik negeer niet. tijdlijn lijkt mij ook een goed idee, zal ik morgen doen.
Vandaag niet gelukt helaas, we zouden na werk gaan met de eigenaar, echter liep het bij hem uit en waren we laat om te gaan , motorzaak gebeld en aangegeven dat we dondedag langs gaan, dus nog steeds geen update.
Mijn motor heb ik in maart gekocht bij een motorzaak die op de site niets aangeven over de Bovag, op de gevel hangt wel een bord en op de nota stond ook dat logo.... na problemen blijkt dus dat dit bedrijf helemaal niet is aangesloten bij de Bovag en de rechtsbijstand die we bij de motorverzekering hebben hier daardoor niet veel kunnen doen.Zoals abBuzer aangeeft ken ik de motorzaak, het is meer een motorzaak die occasions heeft en ook accesoires en kleding aanbied, ze doen ook onderhoud aan motoren.
Maar staat nergens op hun site dat ze lid zijn van Bovag.
Juridisch loket lijkt me idd een goede optie, maar kan toch ook geregeld worden met de Aansprakelijkheids verzekering? Of met de Rechtbijstandsverzekering of heb ik het mis?
Lang verhaal, uiteindelijk eigen keuze geweest mijn verlies te nemen en de reparatie te laten verrichten door een erkend bedrijf zonder de motorzaak waar de motor vandaan komt de kans te geven de reparatie voor ons te doen (wat wel nodig is om sterk te staan in een zaak), vertrouwen was al niet meer aanwezig in dat bedrijfRechtsbijstand kan niet doen, omdat de toko toch niet is aangesloten bij de BOVAG? Beetje reaar, volgens mij probeert je rechtsbijstandverzekeraar gewoon onder jouw claim uit te komen.
Ben wel nieuwsgierig hoe dit afloopt... Zelf ook een keer schaden ontdekt na een reparatie... Helaas kon ik dit nooit bewijzen en ging de garage daar niet in mee. Was gelijk mijn laatste bezoek.
De receptionist??
Die heeft mijn motorzaak niet. Verstand van motoren, dat wel.
Ditmet zulke goede service is het denk ik tijd om het bedrijf bij naam te noemen
Nette oplossing alleen vind ik dat als je een eigen bedrijf hebt, en een keer een slechte dag, je klant daar geen last van moet hebben. Je ziet wat het teweeg kan brengen
@TS: gooi eens een lijntje uit in het motorrijdende rechters/advocaten/juristen topic, ik denk dat je daar de info kunt krijgen die je nodig hebt.
Trouwens jongens ABbuzzer niet gereageerd, zal ik maar even doen dan:
De motorzaak had de schade merendeels al gemaakt, het enige was dat ie die dag ff in een slechte bui was. Hij heeft zijn excuses aangeboden, en hierbij ook een brief meegegeven waarop staat dat de volgende grote beurt geheel op de kosten van hun gedaan word.
Dus hierbij: eind goed al goed
Jammer dat TS niet even zelf meldt dat het allemaal goed opgelost is. Zoveelste voorbeeld van een topic starten als een motorzaak iets fout doen en als alles dan goed opgelost wordt niks meer laten horen.
dat denk ik ook, de dealer zal vast hebben gezegd, luister, we lossen het keurig netjes op maar je mag het aan niemand vertellenDat zal wellicht onderdeel van de deal geweest zijn...
Hier zouden we eigenlijk een how-to van moeten maken Jan.
Jij, en enkele andere Pro's zouden hiervoor prima een stappenplan moeten kunnen maken. Deze vraag kom zo veel voorbij. Dan is het simpelweg een kwestie van hiernaar verwijzen.