motorzaak in de buurt van ede

duende

MF'er
30 nov 2005
127
0
Weet iemand een motorzaak in de omgeving van ede die vandaag open is? Geen probleem als het een half uur rijden is. Moet een nieuw oliefilter hebben nl.
Alvast bedankt.
 
motozoom.nl moet je alleen wat meer bestellen i.v.m. opstuurkosten, kan je elk uur v/d dag wat bestellen, komt behoorlijk snel thuisbezorgd.
 
Nou je hebt niet echt goed in Ede opgelet. Jan dokter een heel goede Suzuki daeler. Hij zit dicht bij het centrum Maanderweg 15. Ik kom er al een mooie tijd en ben heel tevreden. Veel dichterbij kan niet he.
 
Nou je hebt niet echt goed in Ede opgelet. Jan dokter een heel goede Suzuki daeler. Hij zit dicht bij het centrum Maanderweg 15. Ik kom er al een mooie tijd en ben heel tevreden. Veel dichterbij kan niet he.
Ook veel stuff op voorraad als rubbertje en pielletjes? Ga tot nu toe naar de Valkenier in Barneveld als ik met spoed wat nodig heb...

Ede zou een stuk makkelijker zijn :)
 
Nou je hebt niet echt goed in Ede opgelet. Jan dokter een heel goede Suzuki daeler. Hij zit dicht bij het centrum Maanderweg 15. Ik kom er al een mooie tijd en ben heel tevreden. Veel dichterbij kan niet he.

Deze had ik niet over het hoofd gezien, maar die zat dicht. Geldt ook voor motofit in Veenendaal. Ben uiteindelijk naar De Valkenier in Barneveld geweest en daar waren vriendelijke mensen die mij keurig aan een filtertje hielpen.

Er is ook nog Henk's motorstore in Ede, maar daar wil ik niet meer naar toe omdat ik daar slechte ervaringen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan