Motorzaak in Oostende (en omg.)

SecOp

MF veteraan
18 jan 2004
11.700
30
Nijmegen
Omdat ik binnenkort naar Oostende ga, vroeg ik mij af of daar in de buurt nog motorzaken zijn? En hoe zit het met het verhuren van motoren daar?

Alvast bedankt voor de info.
 
Omdat ik binnenkort naar Oostende ga, vroeg ik mij af of daar in de buurt nog motorzaken zijn? En hoe zit het met het verhuren van motoren daar?

Alvast bedankt voor de info.
Ben je bang dat je pech krijgt in Oostende dat je nu al wil weten waar de motorzaken zijn :?
 
Je weet al wel dat je daarheen gaat terwijl je nog niet weet of daar motorzaken zijn :? :?


Ttss.....

Euuh.. tis een vakantie hè! Met de familie :X :X :X


Ben je bang dat je pech krijgt in Oostende dat je nu al wil weten waar de motorzaken zijn :?
B|

Ik rij een Fazer, die hebben nooit pech :P :9 ...

:+

Oh ja, ik ga trouwens met het koekblik :X :X :o
 
Laatst bewerkt:
op twintif km zit je in blankenberge, daar heb je jorissport( honda) en simoens (kawa suzuki en yamaha.
bekendste daar is wel engelbrecht maar die staat bekend als foefelaar-)))
als je lichtervelde passeerd (te zien van waar je komt) heb je caset, en die hebben echt alle merken
leuke vakantie toegewenst
 
Als het voor verlof is, kan je mss beter gewoon naar Blankenberge rijden, daar is een zaak die motoren verhuurt aan toeristen. Honda Shadow }) enz...
Of "testritten" doen in bestaande zaken }) :)
 
Ik ben al terug ;) ...
Iedereen bedankt voor de info. Ik heb inderdaad een aantal motorzaken gezien.
Ook veel motoren gezien, maar geen één met MF-sticker '( .
Ik ben idd in Oostende geweest (bij Inghelbrecht). Had wel wat aanbiedingen maar was niet goedkoop.
Ik heb overigens geen motor gehuurd, geen tijd voor gehad (gemaakt) :X :X :X ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan