Motorzaak in roggel? Beerens? ==> gestolen ????

wat lees ik? gaat het de goede kant op?

volgende week graag een bericht dat jullie weer rondrijden op jullie eigen motor :] ;)
laten we het hopen, alleen heb ik het voorgevoel dat het nog niet volgende week gaat worden dat we weer rondrijden '(
 
wisten jullie trouwens dat hij voor maar 2 motoren vast zit? het zijn maar 2 motoren waar men iets verdachts op vond en naar aanleiding daarvan doen ze verder onderzoek. en die 2 motoren zijn ook nog tegen een redelijke prijs gekocht.

dat je zo iemand nog gaat verdedigen ook |(
als ie van mij iets gestolen heeft (verkoopt), al is het een ventieldopje
hangen zal ie :(

sorry, van iemand zijn spullen moeten ze afblijven, en zeker van mijn spullen.
 
dat je zo iemand nog gaat verdedigen ook |(
als ie van mij iets gestolen heeft (verkoopt), al is het een ventieldopje
hangen zal ie :(

sorry, van iemand zijn spullen moeten ze afblijven, en zeker van mijn spullen.

Hoe zeiden ze dat ook al weer? Wie zonder zonden is gooit de eerste steen. Gooi jij de eerste steen?
 
Hoe zeiden ze dat ook al weer? Wie zonder zonden is gooit de eerste steen. Gooi jij de eerste steen?
nu nog gekker :( :( :(
als er een topic is over iemands fiets die gestolen wordt gaan ze de daders
lynchen of erger (eventueel knokploegen erop afsturen)
nu er daders worden opgepakt is het van ocharme want hij kan toch zo goed mijn olie verversen :r :r
of is het omdat je zo lekker goedkoop iemands anders motor kon kopen :r :r

het gaat dus wel over JOU en MIJN zuurverdiende centen (moto)
 
Inderdaad. Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.
En heb toch het idee dat ze er ver inzaten. Anders hadden ze niet alle beperkingen (geen contact met anderen, buiten de advocaat) en was de inverzekeringstelling niet verlengt met 30 dagen.
Laat ze maar eens bloeden. Heb er geen compassie mee. :(
 
dat je zo iemand nog gaat verdedigen ook |(
als ie van mij iets gestolen heeft (verkoopt), al is het een ventieldopje
hangen zal ie :(

sorry, van iemand zijn spullen moeten ze afblijven, en zeker van mijn spullen.


ik verdedig niemand. ik sta alleen iets wat positiever in het leven dan het zwart wit denken wat veel mensen geneigd zijn te doen in deze situatie.
pas wanneer het bewijs geleverd is dat iemand schuldig is mag men veroordelen en er is nog geen enkel bewijs. en met die maar 2 motoren bedoel ik dat het heel goed mogelijk is dat hij er zelf niets van af wist. ik ben het ermee eens dat stelen niet gedoogt wordt in onze samenleving, maar tussen een dief/heler en een moordenaar zit toch wel een heel verschil. 3x raden wat ik erger vind.... en als ik nu zwart wit zou denken dan weet je ook wie ik dan zal veroordelen... maar ik denk niet zo zwart wit. (ik hoop dat je mijn punt begrijpt)
 
nu nog gekker :( :( :(
als er een topic is over iemands fiets die gestolen wordt gaan ze de daders
lynchen of erger (eventueel knokploegen erop afsturen)
nu er daders worden opgepakt is het van ocharme want hij kan toch zo goed mijn olie verversen :r :r
of is het omdat je zo lekker goedkoop iemands anders motor kon kopen :r :r

het gaat dus wel over JOU en MIJN zuurverdiende centen (moto)

waar heb je de info vandaan dat hij een dader is?????
volgens mijn info zit ie vast wegens helen.....
zo komen dus de spookverhalen waarin iedereen elkaar loopt op te fokken
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.
En heb toch het idee dat ze er ver inzaten. Anders hadden ze niet alle beperkingen (geen contact met anderen, buiten de advocaat) en was de inverzekeringstelling niet verlengt met 30 dagen.
Laat ze maar eens bloeden. Heb er geen compassie mee. :(


dit is zo'n zwart wit reaktie...
enkele gegevens worden opgevangen en iemand geeft daaraan zijn eigen veroordeling die gebaseerd is op..... nou waarop eigenlijk? op de artikelen uit de krant? man die gelooft toch niemand? vriend van mij kreeg vorig jaar een ongeluk. in het stukje in de krant stond dat hij alcohol had gehad. iedereen had er een mening over. het trieste is dat die jongen helemaal niet van alcohol houd en dus ook niet drinkt. en als er 1 iemand is die tegen alcohol in het verkeer is, dan is hij het wel. maar omdat de krant het schrijft is het wel waar?
probeer toch eens verder te kijken dan je neus lang is.
 
Laatst bewerkt:
dit is zo'n zwart wit reaktie...
enkele gegevens worden opgevangen en iemand geeft daaraan zijn eigen veroordeling die gebaseerd is op..... nou waarop eigenlijk? op de artikelen uit de krant? man die gelooft toch niemand? vriend van mij kreeg vorig jaar een ongeluk. in het stukje in de krant stond dat hij alcohol had gehad. iedereen had er een mening over. het trieste is dat die jongen helemaal niet van alcohol houd en dus ook niet drinkt. en als er 1 iemand is die tegen alcohol in het verkeer is, dan is hij het wel. maar omdat de krant het schrijft is het wel waar?
probeer toch eens verder te kijken dan je neus lang is.

Misschien heb ik dat wel gedaan. Wie had het hier trouwens over de krant? Daar heb ik het niet over gehad.
 
dit is zo'n zwart wit reaktie...
enkele gegevens worden opgevangen en iemand geeft daaraan zijn eigen veroordeling die gebaseerd is op..... nou waarop eigenlijk? op de artikelen uit de krant? man die gelooft toch niemand? vriend van mij kreeg vorig jaar een ongeluk. in het stukje in de krant stond dat hij alcohol had gehad. iedereen had er een mening over. het trieste is dat die jongen helemaal niet van alcohol houd en dus ook niet drinkt. en als er 1 iemand is die tegen alcohol in het verkeer is, dan is hij het wel. maar omdat de krant het schrijft is het wel waar?
probeer toch eens verder te kijken dan je neus lang is.


Stond in een artikel na een crash dat ik zwaar gewond was en iedereen belde naar men ouders om te vragen hoe erg ik het had ,verschoten lekker toen ik zelf opnam met maar een gebroken pols :)
Of nog beter,iemand die zich rotschrok omdat-ie dacht dat ik in coma lag na een supercrash vorig jaar ( al 3.5 jaar schadevrij nu :P ) omdat-ie in de krant een artikel las over hardrijders en een foto van een PT-racer op een paal :+ :+ :+

Debiele artikels geven debiele conclusies ,ken zo verschillende dealers van wie men beweert dat ze gestolen of fraude-motoren verkopen ,nou wie ben jij om te zeggen dat he wel of niet zo is?

En motoren stelen en verkopen om dan illegale races te gaan doen...WAAR ? met WIE?...tegen WIE ? ...hahahaha....moet je dan nog eerst de ballen voor hebben :+ get a life .
 
kranten artikelen :r hou er maar over op. volgens de plaatselijke krant kan ik, en meerdere van mf }) , wheely's maken met 200+ en gaan wij met die snelheid ook nog, rechtsinhalend, over de vluchtstrook. journalisten schrijven maar wat.

maar daar ging het niet helemaal om hier.
verwachting is er dus nog niet. kan weken duren, maanden... :z
laat het weten als er nieuws is.
ik wil nu ook wel weten hoe dit afloopt.
 
Op donderdag 11 september 2003 18:41 schreef woefiemotard het volgende:Stond in een artikel na een crash dat ik zwaar gewond was en iedereen belde naar men ouders om te vragen hoe erg ik het had ,verschoten lekker toen ik zelf opnam met maar een gebroken pols :)

en toch is er nadien iets niet helemaal terug goedgekomen
zal toch wel een deftige crash geweest zijn :+
 
kranten artikelen :r hou er maar over op. volgens de plaatselijke krant kan ik, en meerdere van mf }) , wheely's maken met 200+ en gaan wij met die snelheid ook nog, rechtsinhalend, over de vluchtstrook. journalisten schrijven maar wat.

maar daar ging het niet helemaal om hier.
verwachting is er dus nog niet. kan weken duren, maanden... :z
laat het weten als er nieuws is.
ik wil nu ook wel weten hoe dit afloopt.
ik heb bericht gehad van het expertiseburo en die hebben een marktonderzoekje gedaan voor de bepaling van mijn dagwaarde(motor).
dus ik moet nu afwachten op bericht van de verzekering in de polis staat 2 weken na bepaling dus............. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) .

Laat nu net de nieuwe soes uit zijn kwijl kwijl kwijl.
helaas beetje teveel euries.
 
Vandaag een brief van beerens gehad waarin staat dat we schadeloos gesteld worden indien de politie de motor houdt :) dus dat is in ieder geval een opluchting.
 
ik heb vandaag bericht gehad van beerens.
keurig brief gekregen waarin zwart op wit staat dat wij schadeloos gesteld worden.
de advocaat van beerens heeft een bezwaarschrift ingediend tegen beslag houden van onze motorfiets.
we worden op de hoogte gehouden over de verdere ontwikkelingen.
lijkt me netjes niet?
ene dat beerens nog 30 dagen extra moet brommen zoals hierboven ergens omschreven, kan dat niet komen omdat de politie voor het onderzoek gegevens nodig heeft van de fabrieken en die nog niet ontvangen heeft? ze kunnen dan dus eerst niet verder en houden verdachten dan vast.

niet om beerens goed te praten hoor, maar ik kan zo verdomde slecht tegen onrecht en de domme oordelen van mensen in het algemeen.
 
Als jij de motor voor een redelijk bedrag hebt gekocht kunnen ze de motor niet zomaar van je afpakken. Koop jij een GSXR1000 voor 3000 euro, dan is er wel stront aan de knikker als blijkt dat het een gestolen motor is.
Maak je eigen niet onnodig druk door te denken dat je de motor niet terug zou krijgen. Ze mag alleen geen beloftes maken die ze niet waar kan maken.
Het komt allemaal goed ! :]
De moto73 van deze week zeker nog niet gelezen dan?
De rechtmatige eigenaar kan ten alle tijden zijn voertuig weer opeisen.
 
ik heb vandaag bericht gehad van beerens.
keurig brief gekregen waarin zwart op wit staat dat wij schadeloos gesteld worden.
de advocaat van beerens heeft een bezwaarschrift ingediend tegen beslag houden van onze motorfiets.
we worden op de hoogte gehouden over de verdere ontwikkelingen.
lijkt me netjes niet?
ene dat beerens nog 30 dagen extra moet brommen zoals hierboven ergens omschreven, kan dat niet komen omdat de politie voor het onderzoek gegevens nodig heeft van de fabrieken en die nog niet ontvangen heeft? ze kunnen dan dus eerst niet verder en houden verdachten dan vast.

niet om beerens goed te praten hoor, maar ik kan zo verdomde slecht tegen onrecht en de domme oordelen van mensen in het algemeen.

Jij bent ECHT een optimist... |(

Je motor is in beslag genomen,omdat het bedrijf verd8 word van diefstal,je bent dus nog een hele tijd je fiets kwijt,en je bent blij met een brief waarin feitelijk staat dat je nog langer moet wachten......

Ik snap het echt niet hoor.... :?

Maar toch wens ik je heel veel sterkte toe met de afwikkeling.
Hoezo schadeloos gesteld? Krijg je nu dan een vervangingsmotor op kosten van Beerens?

John :)
 
De moto73 van deze week zeker nog niet gelezen dan?
De rechtmatige eigenaar kan ten alle tijden zijn voertuig weer opeisen.

niet als hij er al geld voor heeft gekregen van zijn verzekering.
maar het zou wel zo kunnen zijn inderdaad dat we en geen motor en geen geld hadden gehad als beerens ons niet had beloofd ons geld terug te geven.
 
Jij bent ECHT een optimist... |(

Je motor is in beslag genomen,omdat het bedrijf verd8 word van diefstal,je bent dus nog een hele tijd je fiets kwijt,en je bent blij met een brief waarin feitelijk staat dat je nog langer moet wachten......

Ik snap het echt niet hoor.... :?

Maar toch wens ik je heel veel sterkte toe met de afwikkeling.
Hoezo schadeloos gesteld? Krijg je nu dan een vervangingsmotor op kosten van Beerens?

John :)

dat die motor een poosje weg is zal me een zorg zijn. de winter komt er toch aan.
dan wordt het bedrijf niet verdacht van diefstal, maar van heelen.
en in de brief staat dat ik in ieder geval IETS terug krijg. een motor, geld of een andere motor. en DAT is al heel wat, want het had ook gekund dat als de rechtmatige eigenaar de fiets opeist ik helemaal NIETS had gehad. en dus ben ik erg blij met deze ontwikkeling en ben ik ook bereid daar even voor te moeten wachten. en ik geloof er ook nog in dat als ik de kosten van verzekering en wegenbelasting over de maanden dat de motor weg zal zijn bij beerens claim, ze ook nog krijg vergoed. en ik hoef geen vervangende motor omdat het voor ons geen noodzakelijk vervoermiddel is.

enehhh optimisme is niet |( optimisme houd je in ieder geval op postive gedachten en geeft je hoop. dat kun je van een pessimist niet zeggen *D
 
dat die motor een poosje weg is zal me een zorg zijn. de winter komt er toch aan.
dan wordt het bedrijf niet verdacht van diefstal, maar van heelen.
en in de brief staat dat ik in ieder geval IETS terug krijg. een motor, geld of een andere motor. en DAT is al heel wat, want het had ook gekund dat als de rechtmatige eigenaar de fiets opeist ik helemaal NIETS had gehad. en dus ben ik erg blij met deze ontwikkeling en ben ik ook bereid daar even voor te moeten wachten. en ik geloof er ook nog in dat als ik de kosten van verzekering en wegenbelasting over de maanden dat de motor weg zal zijn bij beerens claim, ze ook nog krijg vergoed. en ik hoef geen vervangende motor omdat het voor ons geen noodzakelijk vervoermiddel is.

enehhh optimisme is niet |( optimisme houd je in ieder geval op postive gedachten en geeft je hoop. dat kun je van een pessimist niet zeggen *D
`

pssst, motor kopuh? :P
 
niet als hij er al geld voor heeft gekregen van zijn verzekering.
maar het zou wel zo kunnen zijn inderdaad dat we en geen motor en geen geld hadden gehad als beerens ons niet had beloofd ons geld terug te geven.
Ik weet niet of je het desbetreffende artikel hebt gelezen, maar daar ging het dus ook om een gestolen motor die ten goede trouw was gekocht bij een dealer. Deze kon zijn motor wel weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.

Als de verzekeringsmaatschappij van de rechtmatige eigenaar de schade heeft uitgekeerd, dan wordt daarmee de verzekeringsmaatschappij de rechtmatige eigenaar en kan die dus de motor opeisen.
 
dat die motor een poosje weg is zal me een zorg zijn. de winter komt er toch aan.
dan wordt het bedrijf niet verdacht van diefstal, maar van heelen.
en in de brief staat dat ik in ieder geval IETS terug krijg. een motor, geld of een andere motor. en DAT is al heel wat, want het had ook gekund dat als de rechtmatige eigenaar de fiets opeist ik helemaal NIETS had gehad. en dus ben ik erg blij met deze ontwikkeling en ben ik ook bereid daar even voor te moeten wachten. en ik geloof er ook nog in dat als ik de kosten van verzekering en wegenbelasting over de maanden dat de motor weg zal zijn bij beerens claim, ze ook nog krijg vergoed. en ik hoef geen vervangende motor omdat het voor ons geen noodzakelijk vervoermiddel is.

enehhh optimisme is niet |( optimisme houd je in ieder geval op postive gedachten en geeft je hoop. dat kun je van een pessimist niet zeggen *D


Over die heling. Die spullen wat dan verkocht worden zijn afkomstig van diefstal. Persoonlijk vind ik dit geen groot verschil.
En in die brief staat dat je IETS terug krijgt. Maar niet hoeveel. Misschien is die brief gewoon verstuurd om goodwill te kweken bij de rechter.

Maar ach ja. Als jij er maar een goed gevoel bij hebt. ;)
 
Ik weet niet of je het desbetreffende artikel hebt gelezen, maar daar ging het dus ook om een gestolen motor die ten goede trouw was gekocht bij een dealer. Deze kon zijn motor wel weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.

Als de verzekeringsmaatschappij van de rechtmatige eigenaar de schade heeft uitgekeerd, dan wordt daarmee de verzekeringsmaatschappij de rechtmatige eigenaar en kan die dus de motor opeisen.

tjee, ik weet nu eigenlijk niet meer wie er gelijk heeft :(
heb hier een artikel dat de consument beschermd wordt. ik heb het gekregen van de verzekering..... ik heb het desbetreffende artikel van jou helaas niet gelezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan