Motorzaak in roggel? Beerens? ==> gestolen ????

Over die heling. Die spullen wat dan verkocht worden zijn afkomstig van diefstal. Persoonlijk vind ik dit geen groot verschil.
En in die brief staat dat je IETS terug krijgt. Maar niet hoeveel. Misschien is die brief gewoon verstuurd om goodwill te kweken bij de rechter.

Maar ach ja. Als jij er maar een goed gevoel bij hebt. ;)

nee in die brief staat dat ik het aankoopbedrag terug krijg.
of een motor van gelijke waarde.
 
ik zou voor het geld gaan
stel dat je een motor "voor het zelfde geld" terug krijgt en het blijkt iets te zijn wat je helemaal niet wilt
of misschien wel een barrel
kijk maar uit met zulke praktijken
 
ik zou voor het geld gaan
stel dat je een motor "voor het zelfde geld" terug krijgt en het blijkt iets te zijn wat je helemaal niet wilt
of misschien wel een barrel
kijk maar uit met zulke praktijken

we kunnen zelf doorgeven wat voor motor we dan zouden willen.
maar we zien wel hoe het afloopt. misschien krijgen we onze eigen wel terug :)
die stomme computer. dit is de derde keer dat ik wil reageren en om een of andere vage reden lukt het posten me niet

\image{plaatje}

Bijlage: comp-win.gif
 
Ik weet niet of je het desbetreffende artikel hebt gelezen, maar daar ging het dus ook om een gestolen motor die ten goede trouw was gekocht bij een dealer. Deze kon zijn motor wel weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaar.
Maar die persoon kocht die motor wel voor een redelijke prijs, maar ze had het overschrijvingspapiertje (of hoe heet zo´n ding) niet meegekregen. Dat was hij zogenaamd kwijt. Zou hij nog opsturen, 3 maanden later nog steeds niks en zij maar doorrijden.
Tsja dan weet je toch dat er iets niet klopt.
 
Maar die persoon kocht die motor wel voor een redelijke prijs, maar ze had het overschrijvingspapiertje (of hoe heet zo´n ding) niet meegekregen. Dat was hij zogenaamd kwijt. Zou hij nog opsturen, 3 maanden later nog steeds niks en zij maar doorrijden.
Tsja dan weet je toch dat er iets niet klopt.

wij hebben wel alle papieren meegekregen die erbij horen.
full
 
heb nog wel een leuk idee voor je volgende motor tomsoes?
wat dacht je hiervan?
full


dan maakt het toch niet uit dat het een harley is?????
ik bedoel..... je rijd EN motor EN vrouw :}

0-)
 
Dit is niet grappig :( Ik hoor gewoon op een supersport ;)

en DAT verkies je boven elke dag een vrouw berijden????
|(

vond anders die stofzuiger wel eruggg leuk. zag je al de hele dag stofzuigen...
iemand nog een stuur van een tl 1000 over???
(en nou geen flauwe grappen over beerens)
 
Laatst bewerkt:
effe over de verzekering en de wegenbelasting... wat je al betaald hebt ben je kwijt. (wegenbelasting)
Kan je hem niet gewoon schorsen? ik denk zelfs dat je dan nog wel wat van je verzekeringspremie terug kunt krijgen. :?
 
effe over de verzekering en de wegenbelasting... wat je al betaald hebt ben je kwijt. (wegenbelasting)
Kan je hem niet gewoon schorsen? ik denk zelfs dat je dan nog wel wat van je verzekeringspremie terug kunt krijgen. :?

weet niet of dat verstandig is...
zal eens bij de politie kunnen navragen hoelang dit alles nog gaat duren en of het de moeite is...
dank je !
 
ook hier nog even:

zaak is opgelost. motor weg, maar wel geld gekregen van beerens.
keurig behandeld door hen.
er zullen ongetwijfelt mensen zijn die zo hun eigen ideen hebben over beerens, maar ik vind ze absoluut niet onmenselijk en geloof wel dat ze het beste met hun klanten voor hebben.

dacht dat wij zo het bewijs wel zijn :)
 
ook hier nog even:

zaak is opgelost. motor weg, maar wel geld gekregen van beerens.
keurig behandeld door hen.
er zullen ongetwijfelt mensen zijn die zo hun eigen ideen hebben over beerens, maar ik vind ze absoluut niet onmenselijk en geloof wel dat ze het beste met hun klanten voor hebben.

dacht dat wij zo het bewijs wel zijn :)

Mooi is dat, want wie een tweedehands motor koopt bij de motorboer of particulier, speelt geen rol, kan men dan 100% zeker weten of er geen gestolen spullen op die motor zitten.
Als ik mijn motorboer bezig zie, een overname en een verkoop in 2 minuten, inschrijvingsbewijs is in orde. Wie zal zeggen dat die kuip of het blok gestolen is :? , als het kadernummer klopt is alles ok.
 
Mooi is dat, want wie een tweedehands motor koopt bij de motorboer of particulier, speelt geen rol, kan men dan 100% zeker weten of er geen gestolen spullen op die motor zitten.
Als ik mijn motorboer bezig zie, een overname en een verkoop in 2 minuten, inschrijvingsbewijs is in orde. Wie zal zeggen dat die kuip of het blok gestolen is :? , als het kadernummer klopt is alles ok.

juist en daarom ben ik ook erg blij dat beerens ons het geld terug heeft gestort.
(het staat eral op)
 
ook hier nog even:

zaak is opgelost. motor weg, maar wel geld gekregen van beerens.
keurig behandeld door hen.
er zullen ongetwijfelt mensen zijn die zo hun eigen ideen hebben over beerens, maar ik vind ze absoluut niet onmenselijk en geloof wel dat ze het beste met hun klanten voor hebben.

dacht dat wij zo het bewijs wel zijn :)

Ik vindt het erg netjes van Beerens dat je je geld heb terug gekregen !

En nu op zoek naar een andere motor??
 
yep :) in het voorjaar.
kunnen we nu nog even doorsparen voor een nieuwere...

Nou proficiat!!

Eindelijk goed nieuws, ga je nu in het vervolg weer terug naar die zaak of bedank je nu na dit voorval??
(ik zou bedanken eerlijk gezegd)

John :)
 
Kan het toch niet laten even te reageren. Heel erg leuk voor die dame die zo aardig geholpen werd door Beerens motoren. Het blijft naiviteit ten top, en ik verdenk mevrouw er zelfs van Beerens als achternaam te hebben. 0-)

In ieder geval: Het is waarschijnlijk de Bende van Beerens die mij al mijn gereedschap, racebanden, motorfietsonderdelen, en bovendien mijn bloedmooie SP2 heeft gekost. De service die mevrouw heeft genoten is dus waarschijnlijk door mij bekostigd. En aan een ieder die met Beerens of het bedrijf uit Haelen zaken blijft doen zou ik willen zeggen: Ik raad jullie aan niet je eigen adres door te geven, want binnen een half jaar staan er een stel antillianen met HEEL zwaar materieel op je stoep !! ;(


een ervaringsdeskundige
 
Terug
Bovenaan Onderaan