Motorzaak in roggel? Beerens? ==> gestolen ????

Kan het toch niet laten even te reageren. Heel erg leuk voor die dame die zo aardig geholpen werd door Beerens motoren. Het blijft naiviteit ten top, en ik verdenk mevrouw er zelfs van Beerens als achternaam te hebben. 0-)

In ieder geval: Het is waarschijnlijk de Bende van Beerens die mij al mijn gereedschap, racebanden, motorfietsonderdelen, en bovendien mijn bloedmooie SP2 heeft gekost. De service die mevrouw heeft genoten is dus waarschijnlijk door mij bekostigd. En aan een ieder die met Beerens of het bedrijf uit Haelen zaken blijft doen zou ik willen zeggen: Ik raad jullie aan niet je eigen adres door te geven, want binnen een half jaar staan er een stel antillianen met HEEL zwaar materieel op je stoep !! ;(


een ervaringsdeskundige
Welkom B|
en bedankt voor de info :?
 
Kan het toch niet laten even te reageren. Heel erg leuk voor die dame die zo aardig geholpen werd door Beerens motoren. Het blijft naiviteit ten top, en ik verdenk mevrouw er zelfs van Beerens als achternaam te hebben. 0-)

In ieder geval: Het is waarschijnlijk de Bende van Beerens die mij al mijn gereedschap, racebanden, motorfietsonderdelen, en bovendien mijn bloedmooie SP2 heeft gekost. De service die mevrouw heeft genoten is dus waarschijnlijk door mij bekostigd. En aan een ieder die met Beerens of het bedrijf uit Haelen zaken blijft doen zou ik willen zeggen: Ik raad jullie aan niet je eigen adres door te geven, want binnen een half jaar staan er een stel antillianen met HEEL zwaar materieel op je stoep !! ;(


een ervaringsdeskundige

Jij hebt een hele vervelende ervaring gehad met beerens B|
Wij zijn uiteindelijk er goed vanaf gekomen. Wat heeft de politie gedaan in jouw geval ?

En die dame heeft dezelfde achternaam als mij en dat is niet beerens B|

Mijn naam is bekend bij Beerens maar heb totdusver nog geen antillianen op de stoep gehad, misschien valt het wel mee.

Toch erg vervelend dat je je SP2 en de andere spullen kwijt bent geraakt door wat voor reden dan ook.
 
Kan het toch niet laten even te reageren. Heel erg leuk voor die dame die zo aardig geholpen werd door Beerens motoren. Het blijft naiviteit ten top, en ik verdenk mevrouw er zelfs van Beerens als achternaam te hebben. 0-)

In ieder geval: Het is waarschijnlijk de Bende van Beerens die mij al mijn gereedschap, racebanden, motorfietsonderdelen, en bovendien mijn bloedmooie SP2 heeft gekost. De service die mevrouw heeft genoten is dus waarschijnlijk door mij bekostigd. En aan een ieder die met Beerens of het bedrijf uit Haelen zaken blijft doen zou ik willen zeggen: Ik raad jullie aan niet je eigen adres door te geven, want binnen een half jaar staan er een stel antillianen met HEEL zwaar materieel op je stoep !! ;(


een ervaringsdeskundige

Dit zijn wel heel grove beschuldigingen, al is het een vermoeden, dit kun je niet zomaar op het net zetten, of zie ik dat verkeerd. :?
 
Kun je als je een motor gaat kopen als particulier (bij een boer of winkel) dan niet op een eenvoudige manier controlleren of het al dan niet een gestolen fiets betreft? Telefoontje naar politie ofzo? Of krijg je die info dan niet?
 
Kan het toch niet laten even te reageren. Heel erg leuk voor die dame die zo aardig geholpen werd door Beerens motoren. Het blijft naiviteit ten top, en ik verdenk mevrouw er zelfs van Beerens als achternaam te hebben. 0-)

In ieder geval: Het is waarschijnlijk de Bende van Beerens die mij al mijn gereedschap, racebanden, motorfietsonderdelen, en bovendien mijn bloedmooie SP2 heeft gekost. De service die mevrouw heeft genoten is dus waarschijnlijk door mij bekostigd. En aan een ieder die met Beerens of het bedrijf uit Haelen zaken blijft doen zou ik willen zeggen: Ik raad jullie aan niet je eigen adres door te geven, want binnen een half jaar staan er een stel antillianen met HEEL zwaar materieel op je stoep !! ;(


een ervaringsdeskundige


Nou heb je me wél nieuwsgierig gemaakt.......
 
Kan het toch niet laten even te reageren. Heel erg leuk voor die dame die zo aardig geholpen werd door Beerens motoren. Het blijft naiviteit ten top, en ik verdenk mevrouw er zelfs van Beerens als achternaam te hebben. 0-)

In ieder geval: Het is waarschijnlijk de Bende van Beerens die mij al mijn gereedschap, racebanden, motorfietsonderdelen, en bovendien mijn bloedmooie SP2 heeft gekost. De service die mevrouw heeft genoten is dus waarschijnlijk door mij bekostigd. En aan een ieder die met Beerens of het bedrijf uit Haelen zaken blijft doen zou ik willen zeggen: Ik raad jullie aan niet je eigen adres door te geven, want binnen een half jaar staan er een stel antillianen met HEEL zwaar materieel op je stoep !! ;(


een ervaringsdeskundige

tactisch tomsoes om me hier niet op te wijzen, maar ik wil hier toch graag nog even op reageren.
ik word hier tenslotte beschuldigd.

er is een oosterse wijsheid die verteld:
als je een waardig mens ontmoet, tracht hem dan na te volgen.
als je een onwaardig mens ontmoet, beproef dan jezelf......
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn wel heel grove beschuldigingen, al is het een vermoeden, dit kun je niet zomaar op het net zetten, of zie ik dat verkeerd. :?


Mijn TL1000R stond bij Miezol in zijn hokkie en die was ook weg. Diender die betrokken was bij het onderzoek heeft bevestigd dat de eigenaar van Beerens ivm "onze" zaak was gepakt, alsmede diverse ABC-eilanders uit de regio Rotterdam.

Vermoeden???/ F*kk*n' waarheid! En misschien waren een aantal delen van die TL1000S wel afkomstig van MIJN TL1000R....maar da's maar een vermoeden, dus misschien zou ik dat beter niet op het net kunnen zetten....

Vooral daar heen blijven gaan, dames en heren, misschien is jullie motor wel de volgende! :+ |( :(
 
Laatst bewerkt:
Mijn TL1000R stond bij Miezol in zijn hokkie en die was ook weg. Diender die betrokken was bij het onderzoek heeft bevestigd dat de eigenaar van Beerens ivm "onze" zaak was gepakt, alsmede diverse ABC-eilanders uit de regio Rotterdam.

Vermoeden???/ F*kk*n' waarheid! En misschien waren een aantal delen van die TL1000S wel afkomstig van MIJN TL1000R....maar da's maar een vermoeden, dus misschien zou ik dat beter niet op het net kunnen zetten....

Vooral daar heen blijven gaan, dames en heren, misschien is jullie motor wel de volgende! :+ |( :(

Ik ken weinig motorzaken die zuiver op het bot zijn als je weet waar je op moet letten, maar die info geeft de tegenpartij weer meer speelruimte.

En ik doe niet aan kranteberichten a la "Onderzoek wijst uit dat het openbaar vervoer vatbaar is voor bomaanslagen, het is de duivel verzoeken..M.u.v. van mijn topic inzake die boeings langs de a4;-)"

Door de praktijk gevormd..In tegenstelling tot balkellende ..door de theorie gevormd..



 
Laatst bewerkt:
Mijn TL1000R stond bij Miezol in zijn hokkie en die was ook weg. Diender die betrokken was bij het onderzoek heeft bevestigd dat de eigenaar van Beerens ivm "onze" zaak was gepakt, alsmede diverse ABC-eilanders uit de regio Rotterdam.

Vermoeden???/ F*kk*n' waarheid! En misschien waren een aantal delen van die TL1000S wel afkomstig van MIJN TL1000R....maar da's maar een vermoeden, dus misschien zou ik dat beter niet op het net kunnen zetten....

Vooral daar heen blijven gaan, dames en heren, misschien is jullie motor wel de volgende! :+ |( :(

ik vind het erg vervelend voor je .
ik weet hoe het voelt. mocht het zo zijn geweest dat er onderdelen van jouw tl1000r hebben gezeten aan onze motor, dan kan IK er toch niets aan doen?
is dat dan een reden om mij daar persoonlijk over aan te vallen?
ik maak uit je mail wel op dat jij dat niet direkt doet, maar hierboven wordt tenslotte wel gezet dat ik dezelfde achternaam zou hebben. (wat trouwens niet perse hoeft te betekenen dat, wanneer dat wel het geval zal zijn geweest, ik dan net als mijn naamgenoten ben)
dhr hierboven VERMOED dat ik dezelfde achternaam heb en ik vind het inderdaad erg kwetsend dat dat zo maar hier wordt neergezet.
hij had op zijn minst een andere woordkeuze kunnen kiezen.
en later een excuus kunnen plaatsen.

maar wat ik bedoel te zeggen is dat geschreven woorden anders overkomen dan gesproken woorden. ik zou nu kunnen vermoeden dat jij mij ook zo bekijkt als de meneer die vermoed dat ik beerends als achternaam heb. ik lees immers nergens iets waarin je dat deel ontkracht.

waarschijnlijk zijn er nu een aantal die me vinden zeuren.
ik ben niet uit op ruzie, maar ben toch wel gekwetst en dat kan toch niet de bedoeling zijn?

nogmaals, ik begrijp dat jullie boos zijn en wat mij betreft uit je dat hier ook, maar val daarbij niet persoonlijk mensen aan.
 
Laatst bewerkt:
ik vind het erg vervelend voor je .
ik weet hoe het voelt. mocht het zo zijn geweest dat er onderdelen van jouw tl1000r hebben gezeten aan onze motor, dan kan IK er toch niets aan doen?
is dat dan een reden om mij daar persoonlijk over aan te vallen?
ik maak uit je mail wel op dat jij dat niet direkt doet, maar hierboven wordt tenslotte wel gezet dat ik dezelfde achternaam zou hebben. (wat trouwens niet perse hoeft te betekenen dat, wanneer dat wel het geval zal zijn geweest, ik dan net als mijn naamgenoten ben)
dhr hierboven VERMOED dat ik dezelfde achternaam heb en ik vind het inderdaad erg kwetsend dat dat zo maar hier wordt neergezet.
hij had op zijn minst een andere woordkeuze kunnen kiezen.
en later een excuus kunnen plaatsen.

maar wat ik bedoel te zeggen is dat geschreven woorden anders overkomen dan gesproken woorden. ik zou nu kunnen vermoeden dat jij mij ook zo bekijkt als de meneer die vermoed dat ik beerends als achternaam heb. ik lees immers nergens iets waarin je dat deel ontkracht.

waarschijnlijk zijn er nu een aantal die me vinden zeuren.
ik ben niet uit op ruzie, maar ben toch wel gekwetst en dat kan toch niet de bedoeling zijn?

nogmaals, ik begrijp dat jullie boos zijn en wat mij betreft uit je dat hier ook, maar val daarbij niet persoonlijk mensen aan.

Miezol reageert waarschijnlijk zo omdat je later in dit topic aangeeft tevreden te zijn over de service van genoemde motorzaak. Miezol en ik hebben een hele andere service gehad. Ik denk dat Miezol ook niet blij is omdat hij ook nog eens door zijn verzekering wordt genaaid.

Enne....ik ben niet zo snel boos over het algemeen, ik vind het persoonlijk alleen storend dat er hier in NL zo vaak dingen verbloemd worden, of eindeloos genuanceerd worden. En dat alles in twijfel wordt getrokken. Maar ja....het is maar internet, het meest subjectieve (en daardoor misschien wel het meest waardevolle..) medium dat er bestaat! Inderdaad, ook van onze kant. Helaas hebben wij vervelende praktijkervaringen (die we kunnen staven met processen-verbaal) én willen we mensen ervoor behoeden de illegale handel te stimuleren door bij dergelijke bedrijven te kopen. Als we dat wél doen zijn we op termijn misschien zelf wel weer eens de lul.....of een van jullie....
 
Miezol reageert waarschijnlijk zo omdat je later in dit topic aangeeft tevreden te zijn over de service van genoemde motorzaak. Miezol en ik hebben een hele andere service gehad. Ik denk dat Miezol ook niet blij is omdat hij ook nog eens door zijn verzekering wordt genaaid.

Enne....ik ben niet zo snel boos over het algemeen, ik vind het persoonlijk alleen storend dat er hier in NL zo vaak dingen verbloemd worden, of eindeloos genuanceerd worden. En dat alles in twijfel wordt getrokken. Maar ja....het is maar internet, het meest subjectieve (en daardoor misschien wel het meest waardevolle..) medium dat er bestaat! Inderdaad, ook van onze kant. Helaas hebben wij vervelende praktijkervaringen (die we kunnen staven met processen-verbaal) én willen we mensen ervoor behoeden de illegale handel te stimuleren door bij dergelijke bedrijven te kopen. Als we dat wél doen zijn we op termijn misschien zelf wel weer eens de lul.....of een van jullie....

ik kan miezol wel begrijpen.
wij hadden ook onze twijvel of alles wel weer goed zal komen.
bij ons pakte het dus wel goed uit, maar bij jullie dus niet begrijp ik...
erg vervelend als dan ook de verzekering nog eens moeilijk gaat doen.


ik kan het erg waarderen dat je je even nader toelicht.
we hebben inmiddels bij jager in hoogeveen een TL1000r gekocht
 
Laatst bewerkt:
HET IS WERKELIJK ONGELOFELOOS........

sorry Janice maar het lijkt wel of je reclame aan het maken ben voor een motorzaak waar ( ik zal het voorzichtig zeggen ) verkeerde motoren verhandeld zijn

is heling minder erg dan stelen ?????? nee het is de oorzaak !!!!!

dat het voor jou goed is afgelopen daar ben ik blij om, maar voor mij en vele anderen met mij waar een motor van gestolen is waarbij je er altijd minder van wordt ( 99% van de gevallen !!) moet het toch raar zijn om te lezen hoe jij over deze dealer schrijft.

keurig afgehandeld ????? hij kan niet anders , als hij je niet schadeloos had gesteld dan had hij daarvoor veroordeelt kunnen worden, dus om onschuld aan te tonen ben jij schadeloos gesteld ( is mijn mening hoeft die van anderen niet te zijn natuurlijk ).........

affijn je ziet dat ik het niet helemaal met jou zienswijze eens ben maar ben wel blij dat het voor jou goed is afgelopen.

maarehh nog even een vraagje als het zo´n eerlijke bedoeling was allemaal waarom heb je de nieuwe/andere motor dan niet weer daar gekocht ???????????

groetjes en veel :] :] :] plezier allemaal
 
maarehh nog even een vraagje als het zo´n eerlijke bedoeling was allemaal waarom heb je de nieuwe/andere motor dan niet weer daar gekocht ???????????

groetjes en veel :] :] :] plezier allemaal
(twas mijn motor )Eerlijke bedoeling :? Ik heb er wel een raar gevoel over. Vorige week nog contact gehad met de politie in rotterdam en die adviseerde me nogmaals om daar niet weer een motor te kopen, en hij zegt dat niet voor niets.
De motor die we nu gekocht hebben vonden we erg mooi en heeft de prijs die we ervoor kunnen betalen. Daar komt bij dat de dealer waar we nu de motor gekocht hebben veel dichter bij is dan beerensmotoren. Maar als jij een keer ergens een motor gekocht heb dan ga je toch niet alleen naar die motorzaak om daar weer een motor te kopen :? Ik denk het niet, je gaat je niet beperken tot een motorzaak vindt ik. We hebben overal rondgekeken en zijn zo bij deze dealer terecht gekomen :)
 
het ging mij ook alleen om het positieve wat janice ( je vrouw ????) te vertellen had ik ben van mening dat heling de oorzaak van diefstal is dus mag er over deze zaak absoluut niet positief over deze dealer gedaan worden.

nogmaals mijn mening !!

veel plezier met je nieuwe motor ehhh wat is het geworden eigenlijk ??

groetjes en veel :] :] :]
 
het ging mij ook alleen om het positieve wat janice ( je vrouw ????) te vertellen had ik ben van mening dat heling de oorzaak van diefstal is dus mag er over deze zaak absoluut niet positief over deze dealer gedaan worden.

nogmaals mijn mening !!

veel plezier met je nieuwe motor ehhh wat is het geworden eigenlijk ??

groetjes en veel :] :] :]
Ik ben het met je eens. Janice (idd m,n vrouw) is wat (hoe zeg je zoiets) ruimdenkerder of in ieder geval ze geeft hen de voordeel van de twijfel totdat het tegendeel bewezen is. Maar na al die berichten hier op het forum en van de politie is me het e.e.a. wel duidelijk geworden en ben ik blij dat ik de TL1000R in hoogeveen gekocht heb :)

Tis dus een TL1000R geworden :9~ die TL1000S beviel me al erg goed en de TL1000R heeft nog net iets meer vindt ik.
 
gefeliciteerd met je nieuwe motor man ,

echt een hele mooie als mijn vrouw niet zou zo zeuren over het achterop zitten had ik er vandaag nog een gekocht

nu twijfel ik nog tussen een gsx 1400 yamaha xjr 1300 of fazer 1000 want vrouwtje gaat gelukkig vaker mee maar daar passen we dan ook de motor op aan he !

lekker :]
 
Ja, achter op een TL zitten is vragen om moeilijkheden B| Ze heeft wel es achter op de TL1000S gezeten maar daar kwam ze gebroken af. Als je vaker met z,n tweeen gaat rijden kan je beter voor een wat zwaardere toermotor kiezen. Veel succes met je keuze, ben benieuwd welke het wordt.
 
HET IS WERKELIJK ONGELOFELOOS........

sorry Janice maar het lijkt wel of je reclame aan het maken ben voor een motorzaak waar ( ik zal het voorzichtig zeggen ) verkeerde motoren verhandeld zijn

is heling minder erg dan stelen ?????? nee het is de oorzaak !!!!!

dat het voor jou goed is afgelopen daar ben ik blij om, maar voor mij en vele anderen met mij waar een motor van gestolen is waarbij je er altijd minder van wordt ( 99% van de gevallen !!) moet het toch raar zijn om te lezen hoe jij over deze dealer schrijft.

keurig afgehandeld ????? hij kan niet anders , als hij je niet schadeloos had gesteld dan had hij daarvoor veroordeelt kunnen worden, dus om onschuld aan te tonen ben jij schadeloos gesteld ( is mijn mening hoeft die van anderen niet te zijn natuurlijk ).........

affijn je ziet dat ik het niet helemaal met jou zienswijze eens ben maar ben wel blij dat het voor jou goed is afgelopen.

maarehh nog even een vraagje als het zo´n eerlijke bedoeling was allemaal waarom heb je de nieuwe/andere motor dan niet weer daar gekocht ???????????

groetjes en veel :] :] :] plezier allemaal


ik respecteer je mening hoor.
denk er inderdaad anders over dan tom. hou er niet zo van te veroordelen als er geen bewijzen zijn.

toch nog even: helen is net zo erg als stelen, maar he tis natuurlijk altijd mogelijk dat je het gewoon niet weet dat dingen gestolen zijn....
(ik doe geen uitspraken voor of tegen beerens omdat ik niet weet wat en of er ontwikkelingen zijn in deze zaak)
 
HET IS WERKELIJK ONGELOFELOOS........

sorry Janice maar het lijkt wel of je reclame aan het maken ben voor een motorzaak waar ( ik zal het voorzichtig zeggen ) verkeerde motoren verhandeld zijn

is heling minder erg dan stelen ?????? nee het is de oorzaak !!!!!

dat het voor jou goed is afgelopen daar ben ik blij om, maar voor mij en vele anderen met mij waar een motor van gestolen is waarbij je er altijd minder van wordt ( 99% van de gevallen !!) moet het toch raar zijn om te lezen hoe jij over deze dealer schrijft.

keurig afgehandeld ????? hij kan niet anders , als hij je niet schadeloos had gesteld dan had hij daarvoor veroordeelt kunnen worden, dus om onschuld aan te tonen ben jij schadeloos gesteld ( is mijn mening hoeft die van anderen niet te zijn natuurlijk ).........

affijn je ziet dat ik het niet helemaal met jou zienswijze eens ben maar ben wel blij dat het voor jou goed is afgelopen.

maarehh nog even een vraagje als het zo´n eerlijke bedoeling was allemaal waarom heb je de nieuwe/andere motor dan niet weer daar gekocht ???????????

groetjes en veel :] :] :] plezier allemaal


ik respecteer je mening hoor.
denk er inderdaad anders over dan tom. hou er niet zo van te veroordelen als er geen bewijzen zijn.

toch nog even: helen is net zo erg als stelen, maar he tis natuurlijk altijd mogelijk dat je het gewoon niet weet dat dingen gestolen zijn....
(ik doe geen uitspraken voor of tegen beerens omdat ik niet weet wat en of er ontwikkelingen zijn in deze zaak)
 
Lijkt me erg sterk dat ze het niet wisten, het is namelijk geen kunst om er achter te komen of de motor gestolen is of niet. Ben je een leek, zoals ik, kan je aan de hand van de volgende regels makkelijk een gestolen motor herkennen.
Is het frameplaatje onleesbaar of onbrekend? Niet kopen, in het ergste geval zou de machine namelijk gestolen kunnen zijn.
Hebben het frame en motorblok hetzelfde typenummer en klopt dit nummer ook met het kentekenbewijs? Kloppen frame- en bloknummer niet met elkaar dan betekent dit dat er ooit een ander motorblok gemonteerd is. En er is altijd de mogelijkheid dat de motor gestolen en omgekat is.
Neem bij je volgende aankoop gewoon ff wat meer tijd om deze dingen te controleren......bespaard je een hele hoop leed!
 
Motor- en framenummer hebben niets meer met elkaar te maken. Je kunt hooguit bij de importeur/fabrikant navragen of ze origineel bij elkaar horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan