Motorzaak met dealerschap ter overname... maar wie?

Geen idee. Ze zijn wel erg summier met informatie.....
Wel/geen personeel, welk dealerschap etc.

Het doet mij enigzins denken aan GAM in Kamerik, maar dat is niets meer dan een wilde gok.
 
Het doet mij enigzins denken aan GAM in Kamerik, maar dat is niets meer dan een wilde gok.
GAM is geen dealer, heeft niet zon groot pand en ligt niet in de genoemde driehoek. Ik zat eerder te denken aan die Kawa-toko in Haastrecht, de Mammoet heet die geloof ik.

En die andere is helemaal vreemd, goedlopende motorzaak te koop die pas anderhalf jaar geleden is begonnen. Zou het dan echt zo goed gaan als hij nu alweer verkocht wordt???? Iemand een idee welke zaak dat is?
 
De gedachte van steeds opbouwen en verkopen leek me wel wat...
Ene meneer Joep v.d N.. is er ook rijk mee geworden... :+

Volgens mij is die rijk geworden door dingen tekopen ,alle waarde er uit tehalen en dan de boel over de kop telaten gaan (en voor de rest gewoon door mensen op telichten) :o
 
stel dat je 10% winst maakt... van 40000 euro moet je toch wel een paar man kunnen betalen. wat is de loon van zo'n iemand? 1200 euro?
 
stel dat je 10% winst maakt... van 40000 euro moet je toch wel een paar man kunnen betalen. wat is de loon van zo'n iemand? 1200 euro?

een werkgever is minimaal 25000 per jaar voor een echte monteur kwijt.
 
Laatst bewerkt:
stel dat je 10% winst maakt... van 40000 euro moet je toch wel een paar man kunnen betalen. wat is de loon van zo'n iemand? 1200 euro?


En de belasting, uwv en andere shizzle?

Of zet je een monteur voor 1200 euro bruto op de lijst :X
 
Fulltime monteur met een beetje kennis van zaken krijgt bruto € 2.500,--. Met vakantiegeld zit je op € 32.500,--. Pakweg 20% sociale lasten voor de werkgever er bij (is niet te hoog!) en je zit rond de € 40.000,--.

Een ton is wel erg veel, meer de helft sta ik dus ook niet van te kijken.

En in € 400.000,-- omzet zit denk ik niet alleen omzet verkopen maar ook omzet werkplaats met wat uren tegen minimaal € 50,-- per uur. Dan praat over (zonder onderdelen etc) 8.000 uur.

Ik denk zaak met 2 monteurs.
 
Fulltime monteur met een beetje kennis van zaken krijgt bruto € 2.500,--. Met vakantiegeld zit je op € 32.500,--. Pakweg 20% sociale lasten voor de werkgever er bij (is niet te hoog!) en je zit rond de € 40.000,--.

Een ton is wel erg veel, meer de helft sta ik dus ook niet van te kijken.

En in € 400.000,-- omzet zit denk ik niet alleen omzet verkopen maar ook omzet werkplaats met wat uren tegen minimaal € 50,-- per uur. Dan praat over (zonder onderdelen etc) 8.000 uur.

Ik denk zaak met 2 monteurs.

Die waar jij op doelt, heeft drie monteurs. Dat staat er in de tekst bij.

De eerste heeft geen incicatie van de omzet, enkel het overnamebedrag (wat trouwens flink hoger is dan bij die tweede).
 
Als je die 4 man eruit schopt dan heb je lekker die 4 ton voor jezelf ;)
 
5 jaar geleden kwamen er bijna alleen mensen met een redelijke intelligentie op fora. Tegenwoordig heeft iedereen internet :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan