Motorzaak open 2e kerstdag?

Weet ik niet,Barbier en Jager ken ik beide. Bij Barbier kan je gewoon overleggen ,en een bod doen,maar enige kennis van motoren is wel fijn als je hier koopt. Mijn ervaring met Jager is heel slecht,ik kom er niet weer.
Een keer bij Barbier geweest, en diverse keren om te oriënteren op kleding en motoren.
Bij Barbier gekeken maar vondt de motoren er niet showroom ready klaar staan (what you see is what you get).
Bij Jager had men ooit een CBR600FS met origineel een bepaalde voorvork. Die men daar had staan had een andere kleur/model (niet instelbaar) in de etalage.
Gevraagd of dat klopte, en of het dan een schademotor was. Kreeg het antwoord dat ze zo geleverd waren van origine.....

Heb betere ervaring met Gebben Motoren in Rogat, Anbergen in Slagharen en Motorshop Eibergen (allen niet in mijn regio).
 
Een keer bij Barbier geweest, en diverse keren om te oriënteren op kleding en motoren.
Bij Barbier gekeken maar vondt de motoren er niet showroom ready klaar staan (what you see is what you get).
Bij Jager had men ooit een CBR600FS met origineel een bepaalde voorvork. Die men daar had staan had een andere kleur/model (niet instelbaar) in de etalage.
Gevraagd of dat klopte, en of het dan een schademotor was. Kreeg het antwoord dat ze zo geleverd waren van origine.....

Heb betere ervaring met Gebben Motoren in Rogat, Anbergen in Slagharen en Motorshop Eibergen (allen niet in mijn regio).
Selling had ik extreem goede service en aankoop gedaan 2e hands.

Ligt wel bij Amsterdam. Weet niet of dat te ver uit je zone ligt.

Voor rond 4500,-
Gsx 1250 FA 2014
60.000. ? Dacht ik op de teller

Optisch ook in showroom staat!
2e hands komen daar geen motoren met pekel sporen op de voorpoten!

Kreeg hem met beurt afgeleverd die bij de km stand hoort. Kleppen gecontroleerd olie filters hele mikmak en 2 nieuwe banden.

Dit was 2 jaar geleden. Die motor is nu gewoon 2k meer waard geworden 2014 model.. Crazy 😛

Maar heb hem ingewisseld in Zeeland voor een andere motor met klein beetje bij betalen 💰
Ik zocht de zelfde trekkracht in lage rpm maar beetje meer ook aan het eind:)
 
Wel jammer, gisteren voor t eerst in tijden stukje wezen rijden en kan wel wat nieuwe laarzen gebruiken. Had ik geweten dat MC Rijen open was was ik er even langs gegaan, ben er vlak langs gekomen...
 
Selling had ik extreem goede service en aankoop gedaan 2e hands.

Ligt wel bij Amsterdam. Weet niet of dat te ver uit je zone ligt.

Voor rond 4500,-
Gsx 1250 FA 2014
60.000. ? Dacht ik op de teller

Optisch ook in showroom staat!
2e hands komen daar geen motoren met pekel sporen op de voorpoten!

Kreeg hem met beurt afgeleverd die bij de km stand hoort. Kleppen gecontroleerd olie filters hele mikmak en 2 nieuwe banden.

Dit was 2 jaar geleden. Die motor is nu gewoon 2k meer waard geworden 2014 model.. Crazy 😛

Maar heb hem ingewisseld in Zeeland voor een andere motor met klein beetje bij betalen 💰
Ik zocht de zelfde trekkracht in lage rpm maar beetje meer ook aan het eind:)
Ben al een paar jaar niet meer op "zoek" naar een andere motor. Maar bedankt.
Maar zelfs mijn geboorteplaats is niet meer in de regio :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan