Motorzaak open 2e kerstdag?

Voor morgen dacht ik even een zaak langs te gaan. Even er lekker uit en beetje kijken. Nu zijn de grote zaken vaak eerder open..maar alles lijkt dicht?
Of ben ik kippig en zie ik er over heen?
Je bent te laat, gisteren had je er moeten zijn….of volgende week herkansing met oliebollen…. :?

Als je je verveelt dan kun je nu naar de supermarkt, wellicht verkopen ze daar chocolade motoren.
 
Was Babier nou die ene die in 1 adem werd genoemd met Jager Motoren en HP Motoren?
Weet ik niet,Barbier en Jager ken ik beide. Bij Barbier kan je gewoon overleggen ,en een bod doen,maar enige kennis van motoren is wel fijn als je hier koopt. Mijn ervaring met Jager is heel slecht,ik kom er niet weer.
 
Weet ik niet,Barbier en Jager ken ik beide. Bij Barbier kan je gewoon overleggen ,en een bod doen,maar enige kennis van motoren is wel fijn als je hier koopt. Mijn ervaring met Jager is heel slecht,ik kom er niet weer.

Ik ben bij beiden recentelijk geweest. Jager was echt compleet kut. Gewoonweg onbeschoft misschien zelfs. Barbier wist niet dat ik kwam, werd keurig ontvangen, serieus genomen, meer dan goed mee te overleggen qua aankoop, kwam z’n beloftes na, en (na dus het kopen van een motor) stond deze bij afhalen later keurig klaar voor de deur terwijl ik 30 min te vroeg was.

Ik ken ze verder niet, maar dit is mijn ervaring van het afgelopen jaar. Bij beiden overigens.
 
Jezus. Swet. Wat een fucking gouwe reactie 🤣
Zo te lezen ben je wel in de kerst stemming:)
phonto.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan