Motorzaak Optitune in de verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Misschien valt deze in een grijs gebied en mag hij hier te koop staan?

Dé kans om van je hobby je werk te maken!

Optitune is op zoek naar een nieuwe eigenaar.

Een van de bekendste namen in de Nederlandse motorfietswereld is in bijna 13 jaar tijd doorgegroeid van een garagebox tot de leukste motorzaak midden in de randstad.

Op bijna 1000M2 winkelruimte vind je in Waddinxveen niet alleen een grote showroom vol met speelgoed voor de motorrijder, maar ook kleding, een werkplaats en natuurlijk een koffieruimte.

Sinds de oprichting heeft Optitune een stijgende lijn ingezet, waarbij het nu tijd is om het zakelijk over te dragen aan een nieuwe eigenaar.

Wie ben jij?
• Je bent iemand die op de eerste plaats brandstof door je aderen heeft stromen, motoren is je passie!
• Ondernemen is jouw ding, inkoop, verkoop, marketing,
klantcontact maar ook motorbeurzen en evenementen zijn jouw terrein.
• Je hebt (enige) ervaring in de motorbranche, maar belangrijker nog, een visie over de toekomst van Optitune.
• Je houd van aanpakken, kan werken met een enthousiast team van motorliefhebbers en bent niet bang om zelf ook eens vieze handen te krijgen.

Uiteraard zoeken wij niet zomaar iemand, maar zoeken we dié persoon die:
• Past binnen ons team
• Een gedegen plan kan presenteren over waarom nou juist hij de persoon is die Optitune nog verder kan laten groeien.
• Een klik heeft met de huidige eigenaar, om zeker de eerste periode nauw samen te kunnen werken.

Wat bieden we?
• Het eigenaarschap van de leukste motorzaak van Nederland
• Een actief klantenbestand van 25.000 motorrijders en meer dan 5000 socialmedia volgers
• Een groeiend bedrijf met een positief bedrijfsresultaat en veel groeikansen

Kan jij je vinden in bovenstaande punten? En wil je NU de stap maken van hobby naar werk?

Hou er dan rekening mee dat:
De eerste contacten via onze bedrijfsmakelaar gaan,.. niet omdat we je niet persoonlijk willen spreken, maar omdat we echt geen tijd hebben om de talloze reacties zelf te beantwoorden! (we moeten ook af en toe nog zelf kunnen motorrijden :) )

Er een zekere mate van eigen geld meegebracht moet worden, maar dat er ook mogelijkheden zijn tot meedenken vanuit de huidige eigenaar met betrekking tot financieringen.

Kan je bijna niet meer stil zitten van enthousiasme?

Neem dan contact op met ons op!

info@optitune.nl 0182-524387
full
 
@Amras,
Ik heb het bedrijf vanaf de grond opgebouwd naar een mooi winstgevend en bekende motorzaak.
Nu zoek ik echter weer een nieuwe uitdaging. Deze heb ik gevonden in o.a. de politiek.

Heel wat anders dus, maar ook leuk!

gr Jasper
 
Bekende motorzaak?,ik rij al motor sinds begin jaren 80,heb daarvan 15 jaar in de motorbranche gewerkt,dit is de eerste keer dat ik van Optitune hoor. :Y
Maar succes met de handel en hopelijk is er iemand te vinden die aan je wensen voldoet. :)
 
Bekende motorzaak?,ik rij al motor sinds begin jaren 80,heb daarvan 15 jaar in de motorbranche gewerkt,dit is de eerste keer dat ik van Optitune hoor. :Y
Maar succes met de handel en hopelijk is er iemand te vinden die aan je wensen voldoet. :)

Wat ik van optitune weet:
Hebben een ontzettend groot assortiment. Een klein nadeel daarvan is dat de levertijd wel eens iets langer kan duren daardoor.
Verder altijd ontzettend tevreden geweest over de service en de prijzen.

Waar ik ergens wel respect voor heb, is dat mensen een advertentie als deze lezen en denken om het bedrijf over te nemen. Groot risico die je moet durven nemen.. Alles of niets?
 
Ik komt er al jaren voor mijn motorbanden en altijd geode service, soms levertijd van banden iets langer ( 2-3 dagen ) maar goede prijs.
suc6 met verkoop
 
'( Jammer dat je er mee stopt. Sinds die keer dat jullie bij de MFMM stonden een zeer tevreden (banden) klant. Hoop dat een nieuwe eigenaar op dezelfde voet doorgaat.
Leuke zaak, lekkere koffie en scherpe prijzen :t
Succes met de verkoop en je politieke ambities :W
 
Laatst bewerkt:
Bekende motorzaak?,ik rij al motor sinds begin jaren 80,heb daarvan 15 jaar in de motorbranche gewerkt,dit is de eerste keer dat ik van Optitune hoor. :Y
Maar succes met de handel en hopelijk is er iemand te vinden die aan je wensen voldoet. :)
De oude MF'ers kennen Jasper zelfs nog van voor Optitune....

;)
 
@Amras,
Ik heb het bedrijf vanaf de grond opgebouwd naar een mooi winstgevend en bekende motorzaak.
Nu zoek ik echter weer een nieuwe uitdaging. Deze heb ik gevonden in o.a. de politiek.

Heel wat anders dus, maar ook leuk!

gr Jasper
Grappig om te lezen Jasper.
Ik heb ook een motorzaak opgebouwd in 11 jaar tijd, en begin langzaam mijzelf voor te bereiden op een mogelijke verkoop/overname over 10 tot 15 jaar.
Ook ik ben actief in de politiek bezig geweest, maar dat was toch niets voor mij. Ik ben meer een solist dan een groepsmens....

Succes met de zaak en de politiek!
 
Succes net de verkoop, tevens subtiel kickje.
Misschien valt deze in een grijs gebied en mag hij hier te koop staan?

Dé kans om van je hobby je werk te maken!

Optitune is op zoek naar een nieuwe eigenaar.

Een van de bekendste namen in de Nederlandse motorfietswereld is in bijna 13 jaar tijd doorgegroeid van een garagebox tot de leukste motorzaak midden in de randstad.

Op bijna 1000M2 winkelruimte vind je in Waddinxveen niet alleen een grote showroom vol met speelgoed voor de motorrijder, maar ook kleding, een werkplaats en natuurlijk een koffieruimte.

Sinds de oprichting heeft Optitune een stijgende lijn ingezet, waarbij het nu tijd is om het zakelijk over te dragen aan een nieuwe eigenaar.

Wie ben jij?
• Je bent iemand die op de eerste plaats brandstof door je aderen heeft stromen, motoren is je passie!
• Ondernemen is jouw ding, inkoop, verkoop, marketing,
klantcontact maar ook motorbeurzen en evenementen zijn jouw terrein.
• Je hebt (enige) ervaring in de motorbranche, maar belangrijker nog, een visie over de toekomst van Optitune.
• Je houd van aanpakken, kan werken met een enthousiast team van motorliefhebbers en bent niet bang om zelf ook eens vieze handen te krijgen.

Uiteraard zoeken wij niet zomaar iemand, maar zoeken we dié persoon die:
• Past binnen ons team
• Een gedegen plan kan presenteren over waarom nou juist hij de persoon is die Optitune nog verder kan laten groeien.
• Een klik heeft met de huidige eigenaar, om zeker de eerste periode nauw samen te kunnen werken.

Wat bieden we?
• Het eigenaarschap van de leukste motorzaak van Nederland
• Een actief klantenbestand van 25.000 motorrijders en meer dan 5000 socialmedia volgers
• Een groeiend bedrijf met een positief bedrijfsresultaat en veel groeikansen

Kan jij je vinden in bovenstaande punten? En wil je NU de stap maken van hobby naar werk?

Hou er dan rekening mee dat:
De eerste contacten via onze bedrijfsmakelaar gaan,.. niet omdat we je niet persoonlijk willen spreken, maar omdat we echt geen tijd hebben om de talloze reacties zelf te beantwoorden! (we moeten ook af en toe nog zelf kunnen motorrijden :) )

Er een zekere mate van eigen geld meegebracht moet worden, maar dat er ook mogelijkheden zijn tot meedenken vanuit de huidige eigenaar met betrekking tot financieringen.

Kan je bijna niet meer stil zitten van enthousiasme?

Neem dan contact op met ons op!

info@optitune.nl 0182-524387
[afbeelding]
 
allemaal bedankt voor het succes wensen!
Spannende maar wel heel leuke tijd, ik heb er zin in!
 
Ben ook een tevreden klant, al een paar jaar trouwens. Ik hoop dat de volgende partij de service ook op jouw niveau kan voortzetten. Petje af daarvoor.
Of ik je succes moet wensen in de politiek, geen idee eigenlijk, misschien sta ik helemaal niet achter je ideeën? Succes met de verkoop wil ik je wel wensen.
 
Laatst bewerkt:
psst, site werkt, alleen link in profiel niet


Mag hopen dat hij in het gemeente budget niet de komma's en de punten door elkaar haalt :P
 
:^Heb er regelmatig wat gekocht maar site werkt niet meer idd, is er nog wel?
Edit: nu wel weer.


Op FB staat gewoon nog in bedrijf:

Helaas- Optitune is permanent gesloten


Ik zal mij zelf even voorstellen *D Ik ben de nieuwe eigenaar van Optitune *O* Eigenlijk is alles hetzelfde zoals het altijd was. Het enige wat er veranderd is dat wij nu ook motoren verkopen en inkopen. Het team is versterkt door 1 extra monteur :t
De site werkt ook gewoon en de webshop werkt ook. Ik zal hier niet veel te vinden zijn, omdat wij best druk bezig zijn.
Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag! en kunnen jullie ons gewoon bereiken op info@optitune.nl.

Ik ben blij dat ik deze kans heb gekregen van de Kawaman enmaken er een mooi bedrijfje van met een gezonde klanten bestand van ruim 25.000 klanten.

Met vriendelijke groet,
Mark van Alteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan