Motorzaak...van Sleeuwen, Volkel

een paar kenissen van mij zijn zeer te spreken over hun service!

Is dus van horen zeggen!

Ben er wel een paar keer geweest om motoren te kijken. En het is best een aardige gast die Sleeuwen.
Hij is wel duur met zijn motoren.
Misschien dat je daarvoor goede service krijgt.
 
Ik heb er mn kawasaki zx6rr dit jaar gekocht, en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben, hij heeft goede service en klant vriendelijk.
Het is fijn dat het een redellijk kleine zaak is, dus niet dat er meteen een verkopertje met een 3 delig pak in je nek staat te hijgen om je weer eens op te lichten. :r

Hij is wel redelijk duur met zn 2e hands motoren maar er staat nooit echt lang een delfde motor binnen.

Ik ga er 100 keer liever heen als naar Vos-oss dat is echt een commerciele bende. maar ja iedereen heeft een eigen mening over een motorzaak.

Als je bij Vos-oss binnenstapt om voor een motor te kijken dan komt er dus meteen z,on verkopertje aangescheten,en als je hem moet geloven heeft ie alles gereden waar jij net intresse in hebt. Bah bah
 
Heb mijn vorig motor daar gekocht en deze ook en de volgende koop ik daar weer.
Goede service en klantvriendelijk.
Leuke motorzaak, er komt niet gelijk een verkoper op je af.
Je krijgt een goede inruilprijs voor je motor terug.
 
goede zaak.

Vroeger kwamen wij met de fiets ook wel eens in venhorst bij zijn vader. (ze hadden een fietsenzaak thuis)

Je kunt ook eens bij T. v. Alphen in handel kijken, is ook in de buurt en daar ga ik altijd mijn onderdelen kopen. Krijg je goede service, en niet van die verkooppraatjes. Hij zegt gewoon eerlijk wat hij er van vindt.
Daar heb ik mijn eerste motor gekocht.
 
In een woord: TOPPIE

Goede zaak, monteurs hebben er nog ouderwets verstand van, het baaske zelf kent zowat al z'n klanten.
Ze nemen nog de tijd voor je. Ik kom er al sinds '96 en heb niet 1 keer het idee gehad dat ik er wordt belazerd. Hij is misschien wel wat duur met zijn occasions maar er staat iig geen platgereden->en weer opgelapte meuk tussen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan