Motorzaak"wensen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een hoekje met leuke koopjes doet het altijd leuk.
En dan niet van die pruldingen, maar échte aanbiedingen van overjarig spul ofzo, leuke hebbedingetjes, enz.
Ook een soort hangplek waar eventueel iets van drinken gehaald kan worden is erg leuk.
De zaterdagen zien er toch vaak uit als een ritje met tussendoor een motorzaak bezoekje.
Als je dan gelijk even wat kan drinken heb je een mooie leuke bestemming. :)
 
dit topic is in mijn ogen useless... er bestaat gewoon geen perfecte winkel.... teveel service kost te veel geld, te grote assoritiment ook... want dan heb je meer winkelruimte nodig en meer opslagruimte...

een goede winkel maakt een goede mix van de sterke punten en zwakke punten. en dan nog, als je niet in een winkel kan vinden, kan je het vast wel op de internet vinden. dus het maakt me niet zoveel uit wat een winkel moet hebben...

(misschien ben ik wel wat te bevooroordeeld... want ik ga altijd naar termaat *O* )
 
Een perfecte motorzaak is voor mij:

Openingstijden:
Ma - Vr : 8:30 - 21:00 (zomertijden) 9:00 - 18:00 (wintertijden)
Za : 8:30 - 20:00 (zomertijden) 9:00 - 18:00 (wintertijden)
1 keer per maand een koopzondag met leuke koopjes.

suc6 iig

Ja heel leuk bedacht,
maar een ondernemer moet ook gewoon zijn brood verdienen.
Al die service en dan willen concurreren met online winkels (die vaak ook geen voorraad hebben) is dus onmogelijk te realiseren he... :z
 
Koopjes, kleding en dat soort zaken kan ik zelf wel vinden dankzij het www, koffie heb je gelukkig overal nog wel.
Voor mij erg belangrijk: beetje (boel) betrokkenheid van de monteur(s). Niet eentje die z'n dagelijkse dingetjes doet maar ook nog eens echt geinteresseerd is in waar ie mee bezig is. (ze sleutelen tenslotte niet iedere dag aan een Echte TDM ;) )

Merk dat het steeds lastiger wordt zo'n bedrijf te vinden. Toen de huidige eigenaar van 'mijn' motorzaak 15 jaar geleden begon, deed ie lekker alles zelf, én goed. Inmiddels is het een echte zaak geworden met twee (jonge) monteurs in dienst, die het vast wel aardig doen maar waar je nauwelijks een gesprek mee kunt voeren en die nauwelijks geinteresseerd zijn in bijvoorbeeld hoelang banden/kettingsetje meegaan en andere wetenswaardigheden, en je dus vervolgens ook nauwelijks kunnen informeren. Daaraan gekoppeld kun je het misschien ook wel vertrouwen noemen.
Best jammer.

Ben ook al eens wezen buurten bij een andere (grote) zaak, maar daar krijg je niet eens een monteur te zien, laat staan te spreken... :? Dat vind ik dus helemaal nix
 
Mijn eisen:

- Eerlijk tegen mij
- Geld verdienen mag, maar naai me geen oor aan!
- Denk mee in mijn probleem, niet in de beste manier waarop jij geld kan verdienen
 
Deze vraag is zo te zien gesteld uit commerciele motieven (soort verkapt marktonderzoek) en dat is niet toegestaan op MF. TS is namelijk gelieerd aan een motorzaak.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan