motorzaak zeeland, maar welke....

pietert

Die hard MF'er
1 jul 2004
651
0
de goorn
Nou hier dan weer de uitleg van een hele slimme actie |(

Ik heb een schademotor gekocht van een handelaar uit vlissingen. Nu dat ik druk bezig ben met de motor weer goed te maken, wil ik graag weten wanneer de motor ze laatste beurt heeft gehad en wat er toen allemaal gedaan is.
Simpel zou je zeggen, bel even met de motorzaak waar ie onderhouden is.
Nu zou ik ik niet zijn als ik die manier wist te verkloten.
Op mijn spatbord zat een heel mooi stickertje met de naam, het adres en tel nr van die motorzaak. Alleen heb ik ondertussen het spatbord alweer opgelapt en klaargemaakt om te spuiten, en het stickertje dus verwijderd |(
Het enige wat ik nog heb zijn foto's van de voorkant waarop het stickertje dus te zien is.

Nu dus de vraag aan julie. Wie kan mij aan de hand van het logo'tje op het stickertje vertellen welke motorzaak ik zoek. Ik meen dat ie in vlissingen zat maar weet het niet zeker. Hij zit zeker in zeeland.
Ik denk zelf dat de eerste paar letters wee.... zijn, en daaronder staat motoren. verder weet ik het niet '(
met googlen kon ik ook al niks vinden...

Voor foto zie post 6ofzo van -]UtoPisT[-


Bijlage: naamloos.JPG
 
Laatst bewerkt:
hier is hij even zonder die lelijke witte rand.

full
 
nouja zo dan maar even gedaan. Weet namelijk niet hoe ik mijn plaatje moest veranderen, dus na maar even imgatt uit me tekst gehaald.

Overigens nog mensen met goede of slechte ervaringen met van zweeden motoren?
 
nouja zo dan maar even gedaan. Weet namelijk niet hoe ik mijn plaatje moest veranderen, dus na maar even imgatt uit me tekst gehaald.

Overigens nog mensen met goede of slechte ervaringen met van zweeden motoren?


*Sgop! ;)

Zet dit eventjes onderaan in je bericht:
Code:
[img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/132297[/img]

En dan doettie ut! *D

(heb je trouwens een beter plaatje?)

Zoek resultaten tot nu:

Westec motoren
 
Laatst bewerkt:
nee sorry een betere foto heb ik niet, want dit is een inzoomsel van een hele foto van de voorkant.
Maar de eerste 2 posters waren ervan overtuigd dat het van zweeden motoren moest zijn, dus daar heb ik een mailtje naar gestuurd.
Is die het niet dan stuur ik daarna wel een mailtje naar westec. Al zie ik persoonlijk eerder het woord zweeden in het plaatje dan westec.

Maar evengoed hartelijk bedankt hoor. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan