motorzaak

BartoZ

Die hard MF'er
16 okt 2003
706
0
Arnhem
hallo allemaal!

ik ben voor mijn vriend op zoek naar een paar nieuwe motorhandschoenen.
ik woon in Arnhem, weten jullie een mooie en goede zaak in omgeving, waar ik ook met het openbaar vervoer makkelijk kan komen?

alvast bedankt!

ps:de login-naam is van mijn vriend (heb er zelf geen een)
 
Roadrunner motoren in Rheden, je kunt er met de trein komen maar moet wel het laatste stukkie lopen (10 - 15 minuten)
 
ja, het is echt mijn vriend ja!!
ik kan zelf niet eens motorrijden, en is het belangrijk of ik het vraag voor een vriend of niet?? ik vraag gewoon om reacties, niet om wat jij van mijn uitleg vind.......
 
ja, het is echt mijn vriend ja!!
ik kan zelf niet eens motorrijden, en is het belangrijk of ik het vraag voor een vriend of niet?? ik vraag gewoon om reacties, niet om wat jij van mijn uitleg vind.......

Je hoeft je echt niet te verantwoorden hier, laat m toch lullen.

Hakinnen
 
er heeft altijd in arnhem een motorkledingzaak gezeten, in de nieuwstad (weet niet meer precies hoe die straat heet, maar is die straat die als je aan de achterkant van het musim sacrum oversteekt het centrum in (dus niet bij de v&d maar die voetgangersoversteek 100m verder))ik weet niet of ie er nog steeds zit. daarnaast zit er ook nog een motorzaak op industrieterrein het broek, motorhuis de pitstop, bereikbaar met de buslijn 43
 
er heeft altijd in arnhem een motorkledingzaak gezeten, in de nieuwstad (weet niet meer precies hoe die straat heet, maar is die straat die als je aan de achterkant van het musim sacrum oversteekt het centrum in (dus niet bij de v&d maar die voetgangersoversteek 100m verder))ik weet niet of ie er nog steeds zit.

Dit was spelbrink leathers, maar die is er mee gestopt een maand of wat geleden ivm de renovatie van de nieuwstad moest dat pand leeg !!
 
Op donderdag 30 oktober 2003 22:45 schreef Mesjoggah het volgende:Gek zeg!, en dit dan?
ps:de login-naam is van mijn vriend (heb er zelf geen een)


dit is belangrijk detail denk ik ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan