motorzaken afzeiken?

Roept u maar...

  • AadmanZ hou je bek

    Stemmen: 34 41,0%
  • Moet kunnen

    Stemmen: 37 44,6%
  • Nee, kan niet

    Stemmen: 3 3,6%
  • Eerst een jaar MF

    Stemmen: 9 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    83

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
weet niet goed hoe ik dit topic moet starten zonder al te hard als moraalridder te worden afgetekend...

Ben het eerlijk gezegd een beetje zat aan het worden met topics van mensen die zich alleen maar aanmelden op dit forum om motorzaken af te zeiken...

Aan de andere kant: afzeiken moet mogen (hebben we Cohen net horen zeggen)

En nee, ik werk niet bij een motorzaak, en klaag en zeik zelf ook veel over dealers met slechte motoren en dure panden...

Weet niet, wilde even mijn zegje doen..
 
Ik denk dat je best je mening mag geven, maar dat mogen andere mensen dan ook. Dat mag je dan best zat zijn en dat mag je dan ook weer zeggen. Je mag ze alleen niet doodschieten.

Dus dit topic mag best hoor. En ik zal je ook niet doodschieten.

PS: MORAALRIDDER...!

:+
 
moet kunnen maar moet wel redelijk blijven en wel met enigzins een gegronde reden. Niet als een brulaap een hoop onzin dr uit gooien wat nergens op slaat.
 
Moah, vind het niet altijd meevallen, soms ietwat ongenuanceerd:

ZXR 400 nogwat

Zoals altijd weer goed bedoeld, maarja.. Het kan best een prima fietsje zijn, opknappen kan ook altijd nog..
 
Ik ben het met je eens dat het debiel is als mensen als eerste (en misschien enige) bericht op dit forum een negatief bericht over een motorzaak plaatsen (hoeveel korting kreeg je bij de concurent?).
Denk niet dat het M-F zich daar voor moet lenen.
Kritisch zijn is heel goed en als een "vaste gast" van het M-F een negatieve ervaring bij een motorzaak wil melden dan moet dat kunnen lijkt me. Net zo goed als er ook lekker "gespammed" wordt met positieve ervaringen (hoeveel korting kreeg je van die dealer?).
Een enkele negatieve ervaring bij een dealer maakt dit nog geen slechte dealer. Maar dat zal dan ook vaak uit de reacties blijken.


Afin. Iets voor de modjes lijkt me. Ben benieuwd wat die hier over te zeggen hebben.
 
Veel motorzaken maken het er zelf naar: te duur, kapsones, geen service etc.

Mits onderbouwd en voorzien van feiten enz. moet het iedereen vrij staan zijn/haar mening te ventileren.
 
'(
Niemand neemt mij meer serieus vandaag...hoe kan dat toch... :? '( :?
stupid.gif


Nou je dag weer goed?
 
@Dirkie, lees mijn post dan even! Ik zeg net dat er niks van die fiets klopt en wil mensen waarschuwen die deze eventueel aan willen schaffen
 
Ik vind dat juist wel aardig, om je ervaringen met een bepaalde dealer weer te geven. Maar dan ook wel ALLE ervaringen, ook eens een keer de goede! Bij motordealer.info is er (meestal) wel een aardige mix.

In het verleden wel een paar topics gezien hier over bv. een bepaalde vestiging van motoport of zo, en dat vond ik wel ver gaan. Hele dealer tot de grond toe afbranden is wel erg makkelijk. Maar om prijzen te vergelijken van bv. een grote beurt vind ik wel erg nuttig....of hoe wordt omgegaan met garantie. Zegt ook wel iets over dealer, maar ook erg vaak over de 'klant'.
 
@Dirkie, lees mijn post dan even! Ik zeg net dat er niks van die fiets klopt en wil mensen waarschuwen die deze eventueel aan willen schaffen
Hoi,

was naar aanleiding van jouw topic dat ik deze gestart heb.. Niks persoonlijks, en hoort bij een Democratisch :) gebeuren als MF..

Zeggen dat er niks van zo'n fiets klopt is dus ongenuanceerd..
 
Ah, ik zie het nu...

In dat geval heb je helemaal gelijkt, top dat je ff waarschuwt!

Maar uit je eerst post blijkt dat niet echt. Ik rijd zelf namelijk ook op een fiets die een flinke schuiver heeft gemaakt, maar waar dus helemaal niks meer mis mee is.. Als je er nieuwe kappen op zou zetten, zou zelfs een dealer het niet meer zien.. :)

Maareh, mijn reaktie was een beetje kort door de bocht, dus mijn excuses...


[me]Dirkie is voor beschaafd discussieren vandaag.. :)
[/me]


@Dirkie, lees mijn post dan even! Ik zeg net dat er niks van die fiets klopt en wil mensen waarschuwen die deze eventueel aan willen schaffen
 
Ah, ik zie het nu...

In dat geval heb je helemaal gelijkt, top dat je ff waarschuwt!

Maar uit je eerst post blijkt dat niet echt. Ik rijd zelf namelijk ook op een fiets die een flinke schuiver heeft gemaakt, maar waar dus helemaal niks meer mis mee is.. Als je er nieuwe kappen op zou zetten, zou zelfs een dealer het niet meer zien.. :)

Maareh, mijn reaktie was een beetje kort door de bocht, dus mijn excuses...


[me]Dirkie is voor beschaafd discussieren vandaag.. :)
[/me]


Ok :) dan zal ik volgende keer wat uitgebreider reageren
 
LOL

Slechte ervaringen met je dienstmotor Baksteen? :)
NEEJ..en ook niet met de dealer..toen ik van de week met een kapotte koppeling stilstond op de vluchtstrook kwamen ze me binnen 15 minuten ophalen :} :}
Hulde voor m'n dienstmotordealer. Niet alleen hiervoor trouwens ;) :}
En idd....meerdere "motorrijders" die niet eens even stopten... '( .. :( .. :+




Als het alleen maar vándaag is valt het best wel mee...... ;)
Thnx....Baksteen heeft ook nog een plank voor z'n kop vandaag |( :P
Jij maakt ook vrienden zo... :( ..... }) ;)






Jammer, maar helaas.. })





Hehe... geintje hoor, baksteen.. :+
Kzal 'm onthouden....i love geintjes... }) :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan