Motorzaken in Vlaanderen

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.242
665
Breda
Weet iemand (bijvoorbeeld een van onze Belgische medeforummers) Vlaamse motorzaken met sites waarop te zien is welke occasions ze te verkopen hebben? Liefst in de westelijke helft van Vlaanderen. Ik zit er serieus over na te denken om een motor in B te kopen en hem dan zelf in te voeren.
 
Jup
het eerste punt, dit is geen reclame maken, maar enkel mijn bevindingen over de vele motorzaken die ik afgelopen heb, en de sites die ik bekeken heb.

Persoonlijk vond ik Nederland niet te duur om een tweedehans motorfiets te kopen.

Zelf ben ik op zoek naar een Honda Seven Fifty bj 92-93, wel die zijn niet te vinden onder de 3500 euro "dacht ik" (zowel in Belgie of Nederland).

Nu komt er eentje binnen bij de dealer(doet enkel in tweedehands, als bijberoep) waar ik altijd mag langskomen als er problemen zijn met mijn motorfiets die niet zelf op te lossen zijn of er het geschikte gereedschap niet voor heb.(had vroeger nooit over prijzen gepraat met hem omdat ik dacht "dat is niets voor mijn beurs")

Die Honda moet ongeveer 2000 Euro kosten volgens hem. :?

En er staan toch altijd een 10-tal mooie motoren bij hem te koop. En die zijn bijna wekelijks de deur uit.

Als je interesse hebt voor zijn gegevens mail me dan effe.
Een telefoontje naar Belgie is niet zo kostelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan