Motorzaken in zuid-holland

FlashBack

MF veteraan
3 jan 2006
2.948
0
Dordrecht
Wie brengt z'n motor waar? en wat is je ervaring...
ik zelf breng hem meestal bij aad van kekem mijn ervaring is daar goed je wordt goed geholpen en ze zijn altijd vriendelijk en hebben nuttige tips tbv langer rij plezier
 
aad van kekem is wel een goede ja,een zaak waar je nooit heen moet gaan is bv van vuuren motoren in brandwijk,of middendorp in alblasserdam !
Benjan gaat ook nog wel en motormate in zwijndrecht is ook goed,die zijn net begonnen,maar denken wel met de klant mee,verder heb je er niet veel hier,ja safe rdam of motoport in rdam,maar die schijnt ook niet zo goed te zijn
 
Bruggeman, Nieuw Vennep. Jonge lui die allemaal op 1e klas fietsen rijden en erg veel enthousiasme laten zien. Ze hebben ook een Dyno-bank.

Huisman motoren , Leiden. Kan veel leveren zijn altijd open en bereikbaar. Kundigheid twijfel ik een beetje aan aangezien er stoffige motoren in de zaak staan en er niet veel enthousiasme vanaf straalt. Een aantal jongens uit de garage (met name 1tje) lijkt wel goed te zijn in wat hij doet.

Bolman motoren, Brinckhorst Den Haag. Veel spullen en vooral leuk voor de "doe het zelf" motorrijder. Ook veel spullen voor brikkers
 
Laatst bewerkt:
Ik breng m'n SRAD altijd naar Bolman Motoren in Den Haag. Is jarenlang Suzuki dealer geweest. Deur staat altijd open. Je kan ook altijd langskomen of ff bellen voor adviezen etc etc. Of als je 'n klein reparatietje heb, ff snel langsrijden en kijken ze ff, en hup opgelost! Ik heb volgens mij nog geen slechte dingen gehoord over ze. Ik weet dat een collega van me ook altijd z'n Varadero daar heen brengt.
 
Kom alleen in de motorzaak voor onderdelen, die haal ik bij mijn maatje van motortraxx in de jacob catstraat die is stuk goedkoper als safe en motorport.
 
hink constant op 2 benen...woon in zoetermeer...hans van wijk-safe-hans van wijk-safe....had laats nieuwe ketting en tandwielen nodig, bij van wijk moest ik een afspraak maken, bij safe kon ik zonder afspraak tussendoor geholpen worden.
ik kreeg een bak koffie en 20 minuten later kon ik weer rijden.
winnaar dit keer safe!
 
Bruggeman, Nieuw Vennep. Jonge lui die allemaal op 1e klas fietsen rijden en erg veel enthousiasme laten zien. Ze hebben ook een Dyno-bank.

Huisman motoren , Leiden. Kan veel leveren zijn altijd open en bereikbaar. Kundigheid twijfel ik een beetje aan aangezien er stoffige motoren in de zaak staan en er niet veel enthousiasme vanaf straalt. Een aantal jongens uit de garage (met name 1tje) lijkt wel goed te zijn in wat hij doet.

Bolman motoren, Brinckhorst Den Haag. Veel spullen en vooral leuk voor de "doe het zelf" motorrijder. Ook veel spullen voor brikkers

Ik vindt dat reuze knap dat iemand kan zien aan een stoffige motorfiets of aan een 1ste klas motorfiets hoe kundig een motorzaak is en vooral als er een dynobank staat, ja dan moet het wel een goede zaak zijn.
emo.gif
 
korteland motoren, hardinxveld-giessendam... klein, enthousiast en altijd vriendelijk.. ook voor onderhoud en reparaties top!! (rijscholen hier brengen hun motoren daar voor onderhoud)
 
Terug
Bovenaan Onderaan