Motorzegening Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de verhalen zou het mogelijk kunnen zijn dat ik er dan brandwondjes aan overhou op blote huid.

Even zonder dollen, leuk initiatief maar niet aan mij besteed.
Zal geen grappen maken over priesters en achterwerken.
 
Nee man zondag kan ik niet.. Dat is m'n rustdag, dan kan ik namelijk zelf 's gaan denken :+
 
Laatst bewerkt:
Leuk al heb ik af en toe het gevoel dat mijn motor een beetje lesbische is. Ze kijkt af en toe met mij mee naar lekkere chicks, terwijl mijn motor toch echt een vrouwtje is.

Dus vandaar de vraag: Zijn homosexuelen ook gewelkom?
 
en als je dan gezegend ben kan je achterstevoren in je blote reet 200+ over de A9 knallen zonder dat er wat gebeurt ?
 
Grandia bedankt voor je hulp het was voor mij ook niet helemaal duidelijk meer welke wat was ik heb het perongeluk 4x op de site getopiced ...

voor de andere het maakt allemaal niet uit wie je bent en wat je geloof is het gaat om een gezellige dag en een leuke tourtocht door amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Heey gaaf, ik wist niet dat ze dat hier ook al deden, ben een keertje in limburg geweest, echt een hele happening, GEWELDIG!!!!! ik ben zeker van de party!!

[modbreak]
Wat een valse bende, bah! Account gelijktijdig aangemaakt met Motorzegening en ook vanaf hetzelfde IP-adres een steunbetuiging posten.
BAH
:(
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan