Motorzegening Grubbenvorst: 17 april 2005

Sn@h

Rookie
7 feb 2004
1
0
Grubbenvorst
18 april 2004 Motorzegening in Grubbenvorst Limburg
Door MC 't Murke


Edit Spider: dit jaar is het op 17 april ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik voor die tijd geen andere woning heb gevonden is het voor mij een thuiswedstrijd.

Vorig jaar heb ik 1 MF'er gezien. Eagle bear of zoiets uit Zuid Limburg kwam die.

don't forget: aan het pleintje ligt de beste IJssalon van Nederland.
 
Als ik voor die tijd geen andere woning heb gevonden is het voor mij een thuiswedstrijd.

Vorig jaar heb ik 1 MF'er gezien. Eagle bear of zoiets uit Zuid Limburg kwam die.

don't forget: aan het pleintje ligt de beste IJssalon van Nederland.

Je hebt mij toch ook gezien :9 :? Ook al ben ik dan geen diehard-MF-er.

Maar ik zal er dit jaar ook zijn, voor mij de eerste keer dat het geen thuiswedstrijd is.

Hoop trouwens dat het weer iets beter is als vorig jaar toen was het niet zo mooi :]
 
Vanuit LRT -een regionaal motorforum- zijn we van plan met een groepje naar Grubbenvorst te rijden, zie hier :)
Overigens is er op 28 Maart ook een motorzegening in Geleen, zie hier
 
Ik was er vorig jaar ook, en zal dit jaar ook weer van de partij zijn. Kijk maar rond voor Stray Lastbiker, het valt wel op. 8-)
 
hey motorvrienden,

eindelijk is het weer zover, ik kijk er alweer bijna een jaar naar uit, weer naar grubbenvorst op de motor.
voor de mensen die er nog niet zijn geweest met het motorzegenen, is het moeilijk uit te leggen wat dat is, je moet het ervaren, 1 keer meegemaakt, dan kom je er de volgende keer weer terug, gewoon super.

ikzelf ga met een klein groepje vanuit nieuwegein naar grubbenvorst, na het zegenen gaan we meestal even in duitsland eten, de moeite dus echt waard, zeker om naar uit te kijken.
op mijn homepage heb ik nog wat foto's staan van voorgaande jaren dus gewoon even kijken.
voor de echte liefhebbers tot ziens in grubbenvorst

grtz twan :]
 
jaja, dit jaar gaan wij voor de eerste keer naar de zegening,
vanuit nederweert met 11 motoren, duzz, we hebben er zin an. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan