Motorzegening Grubbenvorst: 17 april 2005

Wij (mijn pa en ik) gaan ook, maar ik moet in me uppie vanuit Tilburg komen :] , is er iemand/een groepje die daar langs komt dan wel van daaruit vertrekt?
 
Wij (mijn pa en ik) gaan ook, maar ik moet in me uppie vanuit Tilburg komen :] , is er iemand/een groepje die daar langs komt dan wel van daaruit vertrekt?

wij rijden van utrecht via den bosch, daar gaan we langs het kanaal richting grubbenvorst, misschien is het wel leuk om daar aan te kleven, ongeveer 09.00 uur zullen we bij den bosch zijn.
we zijn een klein gezelschap wat na de zegening ook nog iets gaat eten, we maken er een gezellige dag van.
als er nog meer liefhebbers zijn kunnen altijd mee.
hoe meer wielen :] hoe meer vreugd })

groetjes twan
 
@Twan: hee wel een goed idee, als ik voor zaterdag niet iemand uit deze buurt gevonden heb, dan sluit ik me graag bij jullie aan!
 
ik weet eigenlijk nog steeds niet vanaf welk tijdstip het daar begint,

hoe laat mis, hoe laat zegening?


ben er vorig jaar ook geweest, maar weet de tijden niet meer,
en dit jaar heeft me nog niemand iets definitiefs kunnen vertellen
 
wij rijden van utrecht via den bosch, daar gaan we langs het kanaal richting grubbenvorst, misschien is het wel leuk om daar aan te kleven, ongeveer 09.00 uur zullen we bij den bosch zijn.

@Twan: sluit me graag bij jullie aan, denk niet dat iemand zich nog meld. Dus hoe laat moet ik waar staan?
 
Diegenen die het kanaal bedoelen van Weert naar Venlo.
Let op, daar staan een x-tal flitsers.
 
helaas is het weer voorbij, wat een drukte, waarschijnlijk zo'n 3000 motoren, prachtig weer goeie sfeer, wat wil je nog meer.

voor de liefhebbers heb ik nog wat foto's gemaakt, te bekijken op mijn pagina
http://80.60.60.6/motorzegening.htm

MC 't murke BEDANKT voor de goeie organisatie en tot het volgend jaar maar weer.

groetjes en een gezegend motorseizoen
Twan :]
 
ik zat in venlo maar ben er toch maar niet heen gegaan was te brak om op de motor te stappen en moets met dat pokke weer nog terug naar assen
 
Fotoos zeggen genoeg over de sfeer! Volgend jaar ben ik er wel bij...

Tip van de week: als je daags voor een motorzegening twijfelt of iets wat je wilt eten met een erg vreemde kleur nog goed en eetbaar is, gooi het dan onmiddellijk weg... ;) ben je de volgende ochtend tenminste in staat om je motor ook echt te laten zegenen B|
 
Klik hier voor mijn foto-impressie van de motorzegening in Grubbenvorst.

Alvast een (panorama)piccie van Grubbenvorst:

Pano5.jpg
 
jaja, dit jaar gaan wij voor de eerste keer naar de zegening,
vanuit nederweert met 11 motoren, duzz, we hebben er zin an. *D

ja vorig jaar was het gezellig!
full


dit jaar weer? zondag 17 april is het weer zover, ik hoop dat het mooi weer wordt!
ruud vraag jij je broertjes ook weer mee? dan regel ik ook nog wel wat mensen!
frosty; ik neem aan dat jij ook wel meegaat!

gr'n tom
 
ja vorig jaar was het gezellig!
(Afbeelding)

dit jaar weer? zondag 17 april is het weer zover, ik hoop dat het mooi weer wordt!
ruud vraag jij je broertjes ook weer mee? dan regel ik ook nog wel wat mensen!
frosty; ik neem aan dat jij ook wel meegaat!

gr'n tom

Jep, ik ben ook weeer van de partij en neem ok wel wat mensen mee. Weer lekker een rondje rijden en motors kijken :) . Ik hoop wel dat het weer een beetje meewerkt zodat we niet in de regen hoeven te staan.

Gr. Rick.
 
Jep, ik ben ook weeer van de partij en neem ok wel wat mensen mee. Weer lekker een rondje rijden en motors kijken :) . Ik hoop wel dat het weer een beetje meewerkt zodat we niet in de regen hoeven te staan.

Gr. Rick.

Ik was van de week nog aan het denken: weer bijna motorzegening! En hier is ie dan. Ik ben ook dit jaar weer van de partij, hoop wel dat het zonnetje schijnt of in ieder geval geen sneeuw meer ligt!
 
Ik was van de week nog aan het denken: weer bijna motorzegening! En hier is ie dan. Ik ben ook dit jaar weer van de partij, hoop wel dat het zonnetje schijnt of in ieder geval geen sneeuw meer ligt!

Inderdaad! maar nog even voor de duidelijk heid dan :

17 APRIL 2005 O-) motorzegening O-) in Grubbenvorst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan