Motoshare.nl

Ik vind het ook bijzonder dat iemand zijn motor verhuurd voor een paar tientjes.
Stel de huurder betaald €60 dan gaat 30% daarvan naar motoshare incl verz.
Dan hou je 4 tientjes over maar daarvan moet de verhuurder ook weer aan motoshare betalen.
Ik heb er geen ervaring mee maar stel dat dit ook weer een tientje is dan hou je er nog maar 3 over.
En daarvan mag jij het onderhoud ook nog eens betalen.

Enige waarvoor ik wel zou verhuren is een soort huurkoop.
(Lees, lange proefrit voor een serieuze koper)

En stel de huurder rijdt je motor plat, krijg je dan alleen de dagwaarde?
75% gaat naar Motoshare in geval van 60 euro.

Je gaat dan inderdaad op voor de dagwaarde.
 
Je gaat dan inderdaad op voor de dagwaarde.
Dat is dan lekker!
Dus als ik mijn (oude) FZ mee laat doen met motoshare krijg ik bij total loss maar een paar tientjes. :X
Nee, geen goed vooruitzicht.
En dan heb ik nog wel voor een paar 100 euries geïnvesteerd de laatste tijd. O ja, dan ook nog de sleuteluren.

Als het dan toch moet dan rijd ik 'm liever zelf in de prak!
Maar dat heb ik de laatste 125k niet gedaan dus is niet waarschijnlijk.
 
Het principe is best aardig. Bij auto's werkt het prima, kijk bijvoorbeeld naar Snappcar waar je allerlei auto's en busjes van particulieren kan huren

Benieuwd naar een eventuele doorstart
 
75% gaat naar Motoshare in geval van 60 euro.

Je gaat dan inderdaad op voor de dagwaarde.
Volgens het art in Motoplus gaat 30% naar motoshare waarvan de helft naar de verz.
(zie onderaan in de foto)

Om aan die 75% te komen zou de verhuurder nog eens 60% aan motoshare af moeten staan of is dat een vast bedrag?
Dat lijkt mij wel heel erg veel.
En dan alsnog failliet gaan? 🤔

Scherm­afbeelding 2024-01-04 om 17.22.13.png
 
Volgens het art in Motoplus gaat 30% naar motoshare waarvan de helft naar de verz.
(zie onderaan in de foto)

Om aan die 75% te komen zou de verhuurder nog eens 60% aan motoshare af moeten staan of is dat een vast bedrag?