Nee hoor…mijne gekocht met grote beurt.Ook goedkope motoren vreten de eerste maanden geld in achterstallig onderhoud.
Loopt lekker en nog geen kosten aan gehad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor…mijne gekocht met grote beurt.Ook goedkope motoren vreten de eerste maanden geld in achterstallig onderhoud.
Zat even te gluren op marktplaats maar daar zie je inderdaad weinig motoren voor onder de €1000 waar niet bijstaat dat er nog van alles aan moet gebeuren.850 is 10x meer dan 85. Kan ie 10 dagen rijden, misschien woont ie wel 6 hoog in de Randstad. Verzekering, wegenbelasting enz komt er ook bij. Ook goedkope motoren vreten de eerste maanden geld in achterstallig onderhoud.
Ik lees op de site dat ze van 10.00 tot 1630u bereikbaar zijn. Heb je het geprobeerd tussen deze tijden?Sorry dat ik deze topic opnieuw leven in blaas maar weet iemand hoe ik in contact kan komen met Motoshare?
Ik heb via de website een motor bij iemand gehuurd en daarvoor betaald. Vervolgens wordt de huurovereenkomst door de verhuurder geannuleerd omdat de motor bij de garage staat. Ik zou binnen drie dagen het geld terug krijgen. We zijn nu anderhalve week verder en heb niets ontvangen.
Ik heb geprobeerd contact te zoeken maar dat lukt dus niet. Op e-mail wordt niet gereageerd behalve een auto-reply dat ze door grote drukte niet binnen 24 uur konden antwoorden. Whatsapp blijft op 1 vinkje staan. Telefoon gaat rechtstreeks naar voicemail.
Hebben meer mensen dit probleem met Motoshare of weet iemand een manier om ze te bereiken?
Voor mij geldt het zelfde. Ik heb ook verhuurd via Motoshare maar ik ben er mee gestopt. Gedoe met uitgeprinte formulieren en ik voelde me als verhuurder niet 'veilig' genoeg in de voorwaarden.Diverse keren verhuurd via Motoshare.
Fijn platform! Maar loopt iets achter in vergelijking met Snappcar, waar de check-in en check-out digitaal via de app verloopt. Dat is gebruiksvriendelijker en meer van deze tijd. Heb een sportieve toermotor die ik niet kan verhuren, verzekeringstechnisch teveel vermogen. Terwijl ik wel heel dikke ktm's zie op het platform die wel verhuurd worden. Die snap ik niet helemaal.
Mijn andere motor nu een keer of 7 verhuurd, met alleen positieve ervaringen. Je deelt met diegene die huurt toch dezelfde passie, heb bij verhuren altijd een goed gevoel gehad en dat huurders de motor met zorg behandelen.
Vind je dat gek?Voor een weekendje weg betalen de huurders een jaarpremie verzekering.
Yep. Ook dan zijn ze niet bereikbaar. Ze zijn op geen enkele op de website aangegeven manier te bereiken.Ik lees op de site dat ze van 10.00 tot 1630u bereikbaar zijn. Heb je het geprobeerd tussen deze tijden?
Lekker dan SuccesYep. Ook dan zijn ze niet bereikbaar. Ze zijn op geen enkele op de website aangegeven manier te bereiken.
En dan ben ik benieuwd of je als verhuurder (en dus eigenaar) de dag waarde vergoed krijgt of dat je er een gelijkwaardige motor van kunt terugkopen?Vind je dat gek?
Een kennis van me had ook zijn motor via Motorshare verhuurd.
Die huurder dacht dat de motor ook duikboot-capaciteiten had.
Het feest was voorbij toen ie in de Ardennen in een beek onder water stond. Game over!
Dank je. Hoe langer het duurt hoe minder vertrouwen ik er in heb. Ik denk dat de enige manier om met ze in contact te komen is te zorgen dat zij geld van mij krijgen. Dan heb ik ze waarschijnlijk zo aan de lijn.Lekker dan Succes
Hij heeft niet geklaagd.En dan ben ik benieuwd of je als verhuurder (en dus eigenaar) de dag waarde vergoed krijgt of dat je er een gelijkwaardige motor van kunt terugkopen?
inkoopfacturen@motoshare.nlVoor mij geldt het zelfde. Ik heb ook verhuurd via Motoshare maar ik ben er mee gestopt. Gedoe met uitgeprinte formulieren en ik voelde me als verhuurder niet 'veilig' genoeg in de voorwaarden.
Snappcar daarentegen gebruik ik regelmatig als verhuurder (cabriotje wordt veel verhuurd) en dat vind ik een fijne app en als verhuurder voel ik me goed gedekt als er dingen gebeuren.
inkoopfacturen@motoshare.nl
Misschien via dit emailadres?
Ik vermoed een poging tot oplichting.
In 2021 een KTM Duke 690 gehuurd van een jongedame (Zoë) voor een dagje. Ik had toen nog geen eigen motor, maar wilde graag toeren met mijn beste vriend.
Dat was op 24 juli 2021. Het was een leuke dag zonder zorgen of problemen.
De KTM zelfs eerder geretourneerd ivm een gigantische plensbui. Ik ben nu eenmaal een mooiweer rijder.
En nu in 2023 krijg ik opeens een factuur van 239 euro wegens ANWB pechhulp?!
Ik ben zelf meer dan 20 jaar lid van de ANWB. In geval van pech had ik zelf op mijn abonnement hulp ingeroepen!
Ik heb gereageerd via het bovenstaande emailadres. Ben benieuwd.
Ik vermoed dat ze zomaar facturen versturen en hopen dat mensen betalen.
Snel verdient, maar gewoon pure oplichting!
Mvg,
Frank
Bedankt voor je tip.Er staat ook een whatsapp nr op de site. Zou daar een berichtje heen sturen. Als je in juli 2021 een motor huurt en in januari 2023 een rekening krijgt voor kosten ANWB, dan zal er vast iets niet kloppen.
Bedankt voor je tip.
Meteen ook via WA gereageerd. Ik had na die eerste keer nog contact gehouden met de verhuurster, want ik wilde graag nog een keer rijden op de Duke. Ze had het toen al verhuurd.
Geen woord over een probleem met de motor.
Niet lang daarna stond de KTM niet meer op de site.
Bijna 240 euro voor een dagje huur. Da's (veel) meer dan een jaarpremie voor de wegenwacht.
Daar heeft Motoshare best een 'handje' van...
Of je vind dat ik te ver ga in mijn beweringen?Ik zou nog steeds het idee hebben dat er ergens een foutje is gemaakt.
Maar jij gaat nu al wel heel erg ver. Je beweerde eerder al dat het kwade opzet is van het bedrijf en nu ook nog dat het een structureel iets zou zijn.
Ik weet niet wat jij van regelgeving kent op dit gebied, maar je bent al een aardig eind de grijze zone in gegaan.
Kun je iets hard maken van je bewering ?
Ik wilde lid worden ook vanwege mijn TDM850, dus je suggesties kun je parkeren.Frank, welkom op dit mooie forum waar je gisteren lid van bent geworden.
Ben je hier gekomen met een missie omtrent Motoshare ?
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is, ik zeg ook niet dat er wel wat aan de hand is. Ik weet het gewoon niet.
Maar vooralsnog lijken jouw beweringen niet gestaafd door bewijs. Voor de dingen die jij beweert, kunnen allerlei verklaringen zijn.
Ik zou zeggen: 'tread carefully'.
als je geen 240 euro moet betalen