Motoshare.nl

Hoeveel tijd kost 't je nu gemiddeld? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Je moet een afspraak maken, thuis blijven voor de overdracht (2x), wellicht wat extra tijd aan onderhoud/schoonmaken?

Ketting schoonhouden en smeren, Bravok controle (zou niet veel tijd moeten kosten als je onderhoud volgens schema vd motor laat doen), velgen poetsen, beetje water sproeien. Kost allemaal niet veel tijd.

Dus belangrijkste is idd dat je toch vaak thuis bent, vooral in het weekend. Vaak komen klanten wel eerder terugbrengen dus handig als je enigzins flexibel bent op een dag.

Meeste huurders willen wel dagje huren dus dan heb je wel iets meer werk relatief dan dat je je motor een week verhuurt
 
Laatst bewerkt:
Dus belangrijkste is idd dat je toch vaak thuis bent, vooral in het weekend. Vaak komen klanten wel eerder terugbrengen dus handig als je enigzins flexibel bent op een dag.
Da's misschien nog wel het grootste argument om 't niet te doen. Zoveel verdiend 't niet en het kost je dus wat vrijheid.

Naar mijn motor mogen ze niet eens kijken.:X
Jaja, nou weten we 't wel. ;)
 
Da's misschien nog wel het grootste argument om 't niet te doen. Zoveel verdiend 't niet en het kost je dus wat vrijheid.


Jaja, nou weten we 't wel. ;)

Als je er geen tijd voor hebt dan moet je het niet doen, dat geldt voor alles.

Als je er wel tijd voor hebt valt het aan te raden om wel te doen vanwege dat je aan de vraag naar huurmotoren voldoet en er een vergoeding voor krijgt.
 
Vort Oma :W :W

Heb me als huurder aangemeld bij motorshare, wil graag met mijn zoon naar de Motorbeurs op de motor, en de Monkey is niet echt geschikt, voor dealers buiten het seizoen, dus kan niet. Leek motorshare me een mooie oplossing.

Aanbod is niet heel groot, maar niet vreemd in deze tijd.
1e verzoek Ducati monster 600 (in profiel stond al dat ze tot nog toe in 25% huur verzoek aanvaard, ben dan ook afgewezen (zonder reden))
2e verzoek Yamaha TDM 900, ook afgewezen, nu wel met reactie: Ligt pekel, dan verhuur ik hem niet. Oke, op zich niet vreemd,maar bied hem dan potdorie niet aan, zet op gereserveerd of whatever.

Nu wordt de keus wel erg beperkt, of ik moet redelijk eind rijden om een motor op te halen, wordt het niet aantrekkelijker van :N

Staat ook wel een Goldwing of R1100, maar dat is met te zwaar (in kilo's, vermogen maakt me niet uit)

Kijken of er nog een ander te bevragen is........
Iemand nog andere opties? Regio Deventer/Apeldoorn?????
 
Wilde nog reageren op een kle500, die is de week erna verhuurd.
Kan alleen minimaal 2 dagen, en kan dus niet enkel de zondag, helaas, valt af
Net nog een cb750, blijkt in de winterstop te staan, wel excuses van de man dat hij beschikbaar stond. Wordt hem ook niet dus.
Spoeling wordt heel dun zo.
Ben bang/reken erop dat we weer met de trein gaan -O-
 
Om toch even met je mee te denken.....
Wellicht is er nog een optie.
Zoals jij al weet verhuren de meeste motorzaken nog geen motorfietsen als de motorbeurs van start gaat.
Maar.....wat ik jouw situatie zekers eens zou gaan proberen is een aantal motorzaken in Deventer en Apeldoorn en een aantal dorpen zoals Twello ertussen in eens bellen met het verzoek of zij jou een motorfiets willen verhuren die zij doorgaans gebruiken als leenmotorfiets voor klanten die de motorfiets voor een onderhoudsbeurt komen brengen.
Ik denk dat jij een grote kans maakt om er zo ene te mogen huren/lenen voor een dag.
 
@dylanpilot En als de motorzaak dan een klant heeft die graag een leenmotor wil hebben? :+

@martin117 kan ook op marktplaats een goedkope motor kopen, daarmee naar de MBU en daarna weer verkopen. :P

Moet er wel om lachen hoor, die lui op MotoShare: zo weinig liefde voor je motor voelen dat je hem (of haar) de hoer laat spelen, maar wel lopen miepen om een beetje pekel.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk indien de motorzaak de betreffende leenfiets(en) toevallig aan de klant(en) heeft geleend dan houdt het helaas over, maar...er zijn mijninziens genoeg motorzaken in en rond de omgeving van Deventer/Apeldoorn en omliggende dorpen waarbij er vast wel een zaak tussenzit die voor alleen maar die zondag een leensloerie in bruikleen heeft.
Ze willen tenslotte allemaal geld verdienen en wellicht is er een mogelijkheid tot.
Een motorfiets ‘even’ snel aankopen en daarna weer vlot verkopen zou inderdaad ook een optie kunnen zijn, maar zal meer rompslomp geven dan mijn idee vermoed ik.
Een belletje naar betreffende motorzaken lijkt me iets vlotter geregeld.
Hoop dat het hem gaat lukken met regelen van een motorfiets te kunnen regelen.
Overigens......persoonlijk vind ik het wel bijzonder hoor dat motorshare idee.
Ik ben van nature nogal zuinig op mijn spullen en weet hoe mensen om kunnen gaan met spullen van andere mensen.
Het idee al dat ik mijn motorfiets meegeef aan een wildvreemde voor een paar centen en dat die persoon dan mijn motorfiets flink gaat uitmelken doet mij de rillingen krijgen.
Maarja.....ieder zijn meug uiteraard. Ha ha ha ha ha
 
Als ik omhoog zit voor een motor, huur ik er één bij de lokale rijschool... Ook iets om aan te denken! En die doen zeker niet moeilijk over de weersomstandigheden. :+
 
Ha ha ha ha.....mag ik vragen wat er mis zou kunnen zijn aan een lesmotor?
Het vermogen wellicht of dat het doorgaans A2 fietsjes zijn?
Rij al een tijdje zelf op een A2 gebakje rond en dat naar zeer volle tevredenheid hoor.
Moet er niet meer aan denken om weer op een dikke zware 1000 te gaan rijden.
Ben die looiige machines wel beu na 30 jaar sturen.
 
Ha ha ha ha.....mag ik vragen wat er mis zou kunnen zijn aan een lesmotor?
Het vermogen wellicht of dat het doorgaans A2 fietsjes zijn?
Rij al een tijdje zelf op een A2 gebakje rond en dat naar zeer volle tevredenheid hoor.
Moet er niet meer aan denken om weer op een dikke zware 1000 te gaan rijden.
Ben die looiige machines wel beu na 30 jaar sturen.
Nee niet dat er iets mis mee is, het verbaast me gewoon dat ze dat doen. Mag dat wel met hun verzekering enzo
 
Ooooohhh....bedoel jij het zo....
Ja...dat lijkt me inderdaad een goeie vraag.
Heb geen idee hoe ze dat doen met eventuele verzekeringen, maar omdat er ook leerlingen doorgaans oprijden zal dat vast wel goedkomen.
 
Laatst bewerkt:
Een lesmotor?:o

Afgelopen september huurde ik een Fazer600, want dat was toch iets prettiger voor de passagier dan mijn GSXR750. Ik tekende gewoon een huurovereenkomst, merkt er verder weinig van dat het een rijschool is. De L-plaat halen ze er zelfs voor je af. :+
 

Afgelopen september huurde ik een Fazer600, want dat was toch iets prettiger voor de passagier dan mijn GSXR750. Ik tekende gewoon een huurovereenkomst, merkt er verder weinig van dat het een rijschool is. De L-plaat halen ze er zelfs voor je af. :+
Goh, niet eens zo duur.
Wel jammer dat er geen vrije kilometers zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan