motostyling

mOBSCENE

Rookie
3 sep 2004
12
0
zwalm
hey,

ben dus nieuw op dit forum; nu is mn vraag is er hier een apart onderdeel op forum waaronder de categorie styling valt?
 
Voor Styling kom je naar een megameeting.
 
ALVAST BEDANKT.

Welja, zoiets vroeg ik me dan af, is er veel styling op zo'n treffen of zijn er treffen die meer op styling vlak zijn en andere die meer op performance en race vlak, of valt styling en performance allemaal samen zoals de 'automeetings'?
Zoals ik al zei ben ik helemaal niet thuis op vlak van motoren dus sorry als ik hier met stomme vragen afkom... :}

'k heb de laatste 3jaar al mijn geld in mijnen auto gestoken, maar vermits de keuring hedendaags zo streng is geworden en vermits ik de magische 21jaar heb bereikt zo ik graag rustig aan willen uitkijken naar een occasie moto (als project) om die es wat origineler te zetten.

Maarja, zoals ik al zei ben ik volledig leek op dit vlak en ben ik op zoek naar mensen die mij raad kunnen geven en van wie ik kan 'leren' enzo...
Eventueel mensen uit mijn streek die ik mss nu en dan es een bezoekje kan brengen of om eens mee te gaan naar een treffen enzo... (ben van de streek 'Wellen' in Limburg.

Groeten, MC.
 


euhm bedankt, maar jammer genoeg kan ik de link ni openen want mijn internet explorer is aangetast door een virus enkele maanden geleden, dus moet ik surfen via het windows verkenner venster, das 't zelfde. Als ik een link moet openen daarentegen; dan gaat hij automatisch de verbinding willen maken met de internet explorer, wat dan uiteindelijk niet lukt...

maar da lukt normaal wel ze om fotos te posten, 'k heb op andere fora zo veel pics gepost, dusja, kzal wel nog es proberen.


alvast bedankt, mannen.

'k moet wel zeggen, goeie mensen hier opt forum, da is op het auto tuning forum het geval ni...
 
mOBSCENE, Automobilisten zijn geen motorrijders. 't verhaal van de appels en de peren... Niet te vergelijken
 
ps dit WAS mijn wagen under construction

*edit* krijg et er precies ni op... :?

Ik zal ze er wel ff voor je op zetten ;)

image_02.gif

image_01.gif
 
:^
Op het moment dat iemand naar een styling-gedeelte vraagt krijg ik meteen het vermoeden "een golf GTI bestuurder" :)

:} helemaal eens. Ik gaf 'm nog even het voordeel van de twijfel...

Maar we kunnen hem nog redden... nu nog wel :P
 
neeje, zoiets was het niet, ik heb hier al trug geprobeerd maar krijg et er ni op e; en diene mozilla werkt hier ook ni; stomme pc...
maarja, ge denkt maar wa ge wilt denken e, stoort me ni echt ze.

gr, 'MC'

 
Op zich kun je het beter bij motor foto's houden op een MOTOR-forum. ;)

Maar als je dan toch plaatjes wil posten... Door [imgatt] in je post te zetten, krijg je ze ook zichtbaar in je post.
 
Terug
Bovenaan Onderaan