Mototronix Alarmlichtmodule

Status
Niet open voor verdere reacties.

MCBoss

MF'er
29 mei 2011
204
0
Uithoorn
Nieuwe werkende Mototronix Alarmlichtmodule heeft geinstalleerd gezeten maar om een duistere reden niet goed werkbaar voor mijn motor,
er zit een gesoldeert stukje tussen (fout mijn kant) heeft misschien te maken met onkunde van mijn kant of dat mijn motor een Amerikaanse Engelsman is :+
Ik ga het iig op een andere manier oplossen of anders niet :Y
de bon heb ik erbij evenals de orginele verpakking (gekocht op de beurs 25-02-2012) hij was €42,50
doe een redelijk bod ervoor en kom halen of evt kan hij verstuurd worden (kosten voor koper)
ik hoef geen hoofdprijs!
 
Foto's
full

full
 
Dus als jij een 2e hands autoradio tegen komt (nieuw €100) waarvan de verkoper zegt "ik weet niet wat het is...maar ik krijg het ding niet werkend, heb er zelfs wat aan veranderd met solderen..maar werkt gewoon niet". Geef jij er dan serieus nog €50 voor?

Ik zou zeggen dat hij defect is, maar oké...
 
Dus als jij een 2e hands autoradio tegen komt (nieuw €100) waarvan de verkoper zegt "ik weet niet wat het is...maar ik krijg het ding niet werkend, heb er zelfs wat aan veranderd met solderen..maar werkt gewoon niet". Geef jij er dan serieus nog €50 voor?

Ik zou zeggen dat hij defect is, maar oké...
volgens mij lees jij niet! :Z
ik heb niets veranderd aan het apparaat en ik schrijf op dat hij wel werkt hij heeft het gedaan ook op mijn fiets maar om 1 of andere reden (waarschijnlijk de vorige eigenaar van mijn fiets) is er met mijn bedrading iets niet helemaal goed gedaan waardoor ik allerlei andere probleempjes kreeg,
en aangezien ik een leek ben op dat gebied zoals ik al schreef heb ik daar geen zin in om dat uit te gaan pluizen :N
bovendien kan er aan het apparaat eigenlijk niet eens iets stuk :)
en over het stukje soldeer dat is een fout geweest ik heb hem verkeerd doorgeknipt en die 2 delen weer netjes aan elkaar gemaakt zo beter gezegt dan? ;)
en redelijk bod is niet minder dan de helft van de orginele prijs incl. verzenden :N
nog even dit beste Kiwi:
als jij je motor 5000 euro waard vind en ook is en jij zegt doe een redelijk bod en ik zeg tegen jou ach ik geef je er 1500 voor en dan ga jij tegen mij zeggen dat is niet echt redelijk moet ik dan ook gaan zeggen dat hij stuk is? :+
bovendien heel knap om vanaf achter de pc te zeggen dat hij defect zou zijn dan zou ik je met u aan moeten gaan aanspreken en je professor kiwi moeten gaan noemen :W
als je echt interesse hebt geef dan een normale reaktie en ga niet in iemands verkooptopic praatjes lopen maken en dingen zeggen waar je niets vanaf weet :W
 
Als jij in je OP zegt dat je door onkunde wat gesoldeerd hebt, en dat je hem niet werkend krijgt, dan moet dat mij vertrouwen geven dat hij 100% werkt?
En zeg niet dat hij eerst wel werkte, want dat geeft geen garantie dat hij nu nog wel werkt.


goed, ik wil de gok alsnog nemen voor 25,-
Ik vind dit "niet de hoofdprijs" dus moet goed zitten.
 
Laatst bewerkt:
Doe je goed Bart! :}

McBoss had er misschien handiger aan gedaan een (minimaal) bedrag te noemen waarvoor hij het product wil verkopen. (is vriendelijk en kan bijna niet anders dan vriendelijke reacties opleveren) :-)
 
jemig zeg jammer dat alles uitgekauwt voorgeschoteld moet worden voor ieder1 hier :?
misschien een idee om filmpje te maken van wat ermee gebeurt :+
maar om van alle heen en weer gedoe af te zijn:
DJ_Bartezzz verkocht aan jou
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan