MotoTronix en hun klantenbehandeling !

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
Lees hier even een complete qoute van mijn mailtjes met hun.

edit : mijn mening is inmiddels volledig herzien zie ook -> Postje van Harley Het is dus een topzaak !!!
----- Original Message -----
From: Harley van der Velden
To: info@mototronix.nl
Sent: Monday, March 10, 2003 7:45 PM
Subject: Vraagje :P


Hoi,

Ik lees op je website dat jij veel van motor elektronica af weet. Is het ook mogelijk dat jij op verzoek electronica maakt ?
Ik wil nl van het achterlicht van mijn Suzuki RF600R van 1993 ook direct mijn knipperlichten maken. Een Suzuki RF600R heeft nl bovenaan in het midden 1 achterlicht en daaronder twee grotere remlichten welke alleen branden als er geremd wordt. Nu moet het ook mogelijk zijn om deze als knipperlichten te gebruiken zoals amerikaanse auto's dat ook doen. Alleen moet dat ook werken als er geremd wordt ( dus dat er dan 1 remlicht brandt en de andere knipert )

Voor meer info over een Suzuki RF600R ( mocht je het model niet kennen ) kijk dan eens op http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/fiches.asp?bt=20&mk=SUZUKI&cc=600&ml=RF600R&id=GN76B of op http://www.suzuki-rf.de/rf600r.html

Ik wacht op je antwoord en eventuele geschatte prijsopgaaf.

Alvast heel erg bedankt,
Harley van der Velden

Organisator Road Run ( www.road-run.nl )
Hun antwoord
----- Original Message -----
From: info MotoTroniX
To: Harley van der Velden
Sent: Tuesday, March 11, 2003 1:09 PM
Subject: Re: Vraagje :P


Het is mogelijk.......
Ik ga er mee aan de slag, als ik een indicatie van de onderdelen
en de prijs weet, E-Mail ik het je.......
Gr Ronald.
Reactie van mij na een tijdje niets gehoord te hebben
----- Original Message -----
From: Harley van der Velden
To: info MotoTroniX
Sent: Thursday, March 20, 2003 10:06 AM
Subject: Re: Vraagje :P


en is er al iets bekend ?
Gr Harley

Hun reactie
----- Original Message -----
From: info MotoTroniX
To: Harley van der Velden
Sent: Friday, March 28, 2003 5:37 PM
Subject: Module achterlicht


Hoi Harley......
Goed nieuws , de module kunnen we voor je maken.
Met mtr., ontwerp, bouwen van de module zijn de kosten € 75,50
Dit is exl. de montage op je motor.
Wel maken we de module zo, dat er draden met kleuren uitkomen,
waardoor je met het bijgeleverde schema dit ook zelf kunt aansluiten.
De module is waterdicht ingegoten.
Gr Ronald.

Ik dus helemaal blij maar toch nog ff voor de zekerheid iets navragen omdat een RF nou eenmaal geen standaard achterlicht heeft zoals 99% van de andere motoren.
----- Original Message -----
From: Harley van der Velden
To: info MotoTroniX
Sent: Monday, March 31, 2003 9:58 AM
Subject: Re: Module achterlicht


Dat is zeker goed nieuws.

Is er bij het ontwerp ook rekening mee gehouden dat als ik rem de ene remlicht wel continu moet gaan branden ? en de andere doorknippert als hij knipperlicht moet functioneren ?
en is er ook rekening mee gehouden dat het maar "enkeldraads" lampjes zijn ? en dus niet met een normaal en een remlicht erin maar gewoon 1 los lampje per zijde ?
want mijn normaal licht zit erboven in een aparte lichtunit :) ( is standaard zo )

Groetjes Harley
Krijg weer netjes antwoord terug
----- Original Message -----
From: info MotoTroniX
To: Harley van der Velden
Sent: Tuesday, April 01, 2003 9:48 AM
Subject: Re: Module achterlicht


Er is rekening gehouden met rem en continu, en de andere doorknipperen
als je zeker wil zijn dat de module goed voor je motor pas gemaakt wordt,
stuur dan een bedrading schema op of kom met de motor langs, dan kunnen we het controleren......
Ronald.
En mijn reactie daarop was
----- Original Message -----
From: Harley van der Velden
To: info MotoTroniX
Sent: Tuesday, April 01, 2003 10:02 AM
Subject: Re: Module achterlicht


Ik ga proberen achter het elektronische schema te komen van deze motor en deze email ik dan zsm toe.
langskomen is op dit moment geen optie vanwege de 160 km die ik ervoor moet rijden maar geen tijd heb .

Gr Harley
En toen begon het minder vriendelijk ( zelfs geen naam meer onderaan )
----- Original Message -----
From: info MotoTroniX
To: Harley van der Velden
Sent: Tuesday, April 01, 2003 10:08 AM
Subject: Re: Module achterlicht


Je mag het ook tekenen , hoe je het wil hebben, of hoe het nu zit, hoor.......!!!
Kunnen wij controleren of we het goed doen.....!!!

En dat vond ik ineens raar dus vroeg om opheldering :
----- Original Message -----
From: Harley van der Velden
To: info MotoTroniX
Sent: Monday, April 07, 2003 11:18 AM
Subject: Re: Module achterlicht


Zoals jullie aangeven klopt het wel. Ik kan geen elektrisch schema vinden, maar je komt nu erg schreewerig en ongeduldig op mij over, zo met al die uitroeptekens. Ik neem aan dat je snapt dat als ik een vraag heb of je iets kunt maken en je zegt het te kunnen maken voor 75 euro dat ik dan wel graag wil weten of het werkt.

voor zover ik alles heb nagelopen hebben de beide remlichten gewoon 1 + en 1 - aansluiting hetzelfde geldt voor de knipperlichten.

Als dit gaat werken mag je het van mij maken en opsturen. Het geld maak ik dan wel over op jullie rekening. Maar hoe lang gaat het dan duren voordat ik het hier heb ?

Met vriendelijke groet,
Harley van der Velden

www.Road-Run.nl
www.Bike-Artists.tk[/quote~]
~
en toen kreeg ik wederom dit terug ( niet echt bepaald vriendelijk in mijn ogen en niet eens antwoord geven op alle vragen, alleen maar een felle tegen reactie )
Het schreewerig en ongeduldig is er niet hoor...!!
We hebben genoeg te doen, dus ongeduldig, nee hoor....
Het is gewoon een opmaak van ons, waarmee we aangeven dat we
er vol overgave mee bezig zijn, maar goed als je het zo opvat.............
We hebben al serieus genoeg met je meegedacht, .. toch...??
Heb dit maar terug gestuurd
Nee ok ik vraag het ook maar even omdat meerdere uitroeptekens per zin en in ieder zin een uitroepteken op internet en volgens internet "ongeschreven regeltjes" nogal schreewering overkomt om opheldering. Maar op mijn andere vragen heb ik nu nog geen antwoord ? Zou je die alsjeblieft alsnog willen beantwoorden ?

mvgr,
Harley

En ik wacht nu dus op antwoord. Aan de ene kant ben ik blij als het zo gemaakt kan worden. Aan de andere kant ben ik een beetje sceptisch over de klantvriendelijkheid van de zaak en de kwaliteit van dat ding als hij zelf mij niet eens de garantie kan geven dat het op mijn rf gaat werken. En dat ondanks dat ik vraag het op MIJN rf op maat te maken. En dat adverteert dan in Motorbladen en op de beurs met Thuis in AL uw motor elektronica en dat zou voor € 25,- je complete elektronica wel controleren of het in orde is.

Wat vinden jullie hier nou van ? en wat zouden jullie in zo'n geval nou doen ?
 
Laatst bewerkt:
Tja, zij zoeken een hoop uit en zijn nog niet eens zeker dat ze er geld voor zien... Snap goed dat ze niet eindeloos de tijd hebben
 
Even bellen !

Dat wilde ik net ook al zeggen, maar toen ik op de posten knop drukte zat er ineens een slotje op :(

Geef duidelijk aan dat je interesse hebt maar dat je bang bent dat ze niet goed door hebben dat jouw situatie niet standaard is. Dan weten ze dat ze niet voor de kat zijn dinges bezig zijn, en jij weet wat je gaat krijgen!
 
Bellen. E-mail suckt IMO voor dit soort conversaties.

Probleem is dat ik exact dezelfde werktijden heb als hun kijk ook maar naar de tijden waarop ik email ( als ze niet geopend zijn dus )

en zo iemand op zijn vrije dag lastig vallen doe ik niet, wil ik zelf nl ook niet hebben.

Op dinsdag 08 april 2003 20:19 schreef HetIsMij het volgende:
Tja, zij zoeken een hoop uit en zijn nog niet eens zeker dat ze er geld voor zien... Snap goed dat ze niet eindeloos de tijd hebben

Ja maar als ze dan zoveel uitzoeken dan kunnen ze toch gewoon zeggen dat alles is uitgezocht en dat het gaat werken ??? of denk ik nu te simpel ?
 
idd.. email zuigt wat dat betrefd..zelfs als je smiley's kent..

Kan niet zeggen dat ik ze onvriendelijk vind over komen.. meer als iemand die denkt dattie al een goeie band met je heeft en al jaren met je mailt :)
 
ik vind het nog wel meevallen, die "schreeuw" email zal wel gewoon een bui zijn geweest.

ik verbaas me al over het feit dat ze ermee aan de slag gaan en geen voorschotten vragen bv.
ik vind jouw reactie daarentegen een beetje te als ik eerlijk ben... zo overdreven verkeerd doen ze toch niet?

maar zoveel emailtjes bewijst dat je beter gewoon ff kan bellen met ze, dan is alles zo geregeld. valt ze weinig te verwijten denk ik
 
Op dinsdag 08 april 2003 20:19 schreef Harley het volgende:Probleem is dat ik exact dezelfde werktijden heb als hun kijk ook maar naar de tijden waarop ik email ( als ze niet geopend zijn dus )
Kan je niet een paar minuten vrij maken om even te bellen dan :? (tijdens een pauze ofzo)
 
Wat verwacht je nou. Ik vind 75 euro nou ook niet direct de hoofdprijs voor iets dat speciaal op maat gemaakt moet worden. Naar mijn mening hebben ze adequaat gereageerd op je vraag en aanvullende vragen.

Persoonlijk contact kan idd helpen. Met email (maar ook op dit forum) kunnen woorden overkomen zoals ze niet bedoeld zijn.
 
Harley,

Vind ook dat je nogal hard oordeelt, ben één keer bij ze in de zaak geweest en de klantvriendelijkheid was er echt top :} Het zijn hele enthousiaste mensen met verstand van (electronica) zaken en maken hele leuke dingen. Ik heb er zelf een alarmlicht installatie vandaan gehaald die zonder extra schakelaar werkt, gewoon aanzetten met de orginele richtingaanwijzerschakelaar (richting naar rechts, binnen 3 sec. naar links en daar laten staan en alles knippert).

Een belletje is zeker de moeite waard, een bezoekje nog meer.

Succes met je geintegreerde knippers.
 
Daarom vroeg ik ook jullie mening. Mischien neem ik het ook wel verkeerd op maar ik vond de ommezwaai ineens zo raar. Tuurlijk wil ik graag dat het goed werkt en voor €75,- mag ik dat ook best wel verwachten ook al is het maatwerk de onderdeeltjes zelf zullen nooit veel meer als 20 euro kosten.

Ik mail hem vandaag wel dat hij het gewoon kan maken zoals ik ook al had aangegeven maar geen reactie meer op kreeg in mijn laatste tegenreactie van hun.


Sorry als ik zeikerig overkom maar ik kan zelf niet naar purmerend op werkdagen en ff bellen zal ik vandaag wel ff doen.
 
de onderdeeltjes zelf zullen nooit veel meer als 20 euro kosten.

en met de tijd die ze eraan werken (ontwerpen, onderdelen bestellen, printplaatje etsen, schakeling in elkaar zetten etc.) vind ik dat 75,50 best een hele schappelijke (lees: lage) prijs is... :)

[me]Fozzy spreekt uit ervaring :P [/me]
 
Ik vind die €75 niet duur, integendeel...
Als je ziet wat ze vragen om een TV te repareren.. en dan een onderdeeltje van €1 vervangen!

Laten maken en proberen.. Als het niet lukt, hun bellen !

Dat lijkt me verstandig !
 
Vindt dat je topictitel toch wel wat negativisme uitstraalt met name die ! zegt toch al jouw mening.

Wat verwacht je nou van een mail, dat ze nog uitgebreider gaan doen? Wie weet hebben ze het op dat moment wel druk. Ik ken motorbedrijven die HELEMAAL niet terug mailen en vanuit dat referentiekader vindt ik nog dat je mazzel hebt met die uitgebreide correspndentie :}
 
Vindt dat je topictitel toch wel wat negativisme uitstraalt met name die ! zegt toch al jouw mening.

Wat verwacht je nou van een mail, dat ze nog uitgebreider gaan doen? Wie weet hebben ze het op dat moment wel druk. Ik ken motorbedrijven die HELEMAAL niet terug mailen en vanuit dat referentiekader vindt ik nog dat je mazzel hebt met die uitgebreide correspndentie :}
:^
Ik weet niet wat je verwacht, maar zij steken er inspanning en tijd in en zeggen dat het werkt, en dan blijf je maar doorvragen en doorvragen en als je zelf eens wat moeite moet doen (in casu langsgaan) is het je teveel. Ik zou zelf ook kregelig beginnen reageren.
Ze doen in mijn ogen helemaal niets verkeerd, en wat die uitroeptekens betreft, ik zie het zo niet (laat staan dan hun naam er niet meer onder staat, beetje spijkers op laag water zoeken). En je moet niet klagen over informele mails als je zelf begint met "Hoi" en hem voor de rest familiaal aanspreekt met je en jouw. Het moet van 2 kanten komen.
 
Internet en email blijft nou eenmaal plat, en dat heeft z'n beperkingen.

Ik vind dat ze netjes reageren, dus zou ff bellen om de lucht te klaren en misschien is dat zelfs wat makkelijker uitleggen.
 
Ik heb mijn mening vandaag na mijn telefoongesprek met Ronald VOLLEDIG herzien.

Heb een half uurtje met hem gepraat. Zijn uitroeptekens zijn bedoeld als enthausiasme. Ook de prijs is mij uitgelegd ongeveer 30 euro aan onderdelen ( zaten twee dingen van 6,80 t stuk in ) en de rest was arbeidsuren. Hij gaat het maken en stuurt hem zsm op. Maar het is een hele vriendelijke man en ik heb hem ook verteld dat het dan gewoon totaal verkeerd op mij is overgekomen.

Toch blij dat ik het hier gepost heb want nu heb ik en mischien ook anderen geleerd dat je beter een belletje kan plegen ( een beller is sneller :P ) Daarnaast is het dus WEL een zeer klantvriendelijke man.
 
Slotje dan maar? :P Mooi dat het is 'opgelost'. :)

Sommige crewleden zijn toch al in een slotjesmood vandaag, dus kan deze er ook wel bij. :+
 
Ik wil dat ook op mijn RF !!!

Dus als je het schema meekrijgt post het dan hier :}
 
Slotje dan maar? :P Mooi dat het is 'opgelost'. :)

Sommige crewleden zijn toch al in een slotjesmood vandaag, dus kan deze er ook wel bij. :+

Sommige anderen in een stevige zeikmood vandaag, collectieve menstruatieperiode bij de users of is het volle maan :+ :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan