Motovlog?

Videootje;

Plak 'm ergens bijv bij achterwiel of voorwiel ofzo. Of op je stuur gericht op jezelf.
Ik vind 'm tegenvallen, maar voor 40 euro mag je weinig verwachten. Maar als je voor ongeveer het dubbele een FireFly 8S kan krijgen met een dijk van een sensor en chipset en 4K bij 30fps, wie probeer je dan voor de gek te houden?

Ik ga 'm deze week naar je opsturen!
 
Ik maak geen review, alleen een filmpje voor de beeldkwaliteit. Heb geen externe mic daarvoor en op de officiele site staat er niets over geschreven. De zender heb ik vooraf duidelijk te kennen gegeven dit niet te testen als het geen externe mic optie heeft. Their loss. Volgens mij kost ie 40 verkoop in China, dus ze verliezen er niets aan als ik 'm niet test. Mag jij 'm mooi gebruiken als 2e camera.


Jij krijgt random stuff opgestuurd zonder erom te vragen.
Ik krijg coupon codes _O-
 
Ze had ze bij mij genoemd of dat wat was om te testen en toen zei ik 'nee, want...' en dan staat de postbode als nog aan de deur met het spul. Ach ik heb er nu 2 filmpjes van gemaakt, mijn werk zit er op en gezien de aanschafprijs van de producten is meer tijd er in stoppen mij te kostbaar.

Gratis camera vanmorgen verstuurd naar Full Throttle Twisty. Veel plezier er mee! We willen hier wel een keer een filmpje zien die je er mee hebt gemaatk! :)
 
Moet er trouwens ondertussen niet een "Het Algemene Motovlog Topic" aangemaakt worden? Met een startpost met linkjes naar de kanalen + samenvatting en dergelijke. Een overzicht met tips & tricks en een FAQ en dergelijke. Ik zie het al wel voor me hoor en denk dat er ook wel belangstelling voor is.
 
Moet er trouwens ondertussen niet een "Het Algemene Motovlog Topic" aangemaakt worden? Met een startpost met linkjes naar de kanalen + samenvatting en dergelijke. Een overzicht met tips & tricks en een FAQ en dergelijke. Ik zie het al wel voor me hoor en denk dat er ook wel belangstelling voor is.

Zou zeker een optie zijn.

We kunnen deze even snel vol spammen zodat we een deel twee "moeten" openen _O-
 
In welke 'forumdeel' zou zo'n topic moeten komen eigenlijk? Gewoon hier in 'Algemene Motorpraat'?
 
Motovloggen lijkt me algemeen, dus algemene motorpraat lijkt mij perfect :) alsook dit topic staat erin :')
 
Mooi opzetje al!

Misschien verder nog een kopje met linkjes naar reviews van camera's? Zo heb ik bijv. recentelijk de Firefly 8S, SJCAM SJ7 Star en Ghost 4K getest. Verder probeer ik nog een Ghost X te bemachtigen. Hoeven niet alleen linkjes naar websites te zijn, kan ook naar YT-kanalen die een camera bespreken.

Verder misschien nog welke (gratis?) software te gebruiken is om thumbnails te maken of bijv. waar je intro's kan laten maken voor weinig.

Misschien nog tips over bevestigen externe microfoon (heeft 87Slabside geloof ik ook een mooie video van.. of was dat alleen montage GoPro op helm?)

Maar goed, die OP is altijd nog wel uit te breiden.
Bij de lijst met kanalen van vloggers misschien handig om er direct bij te zetten welke camera('s) ze gebruiken. Kan men snel weten wat voor kwaliteit er bij een camera hoort. Moet dat alleen wel up to date blijven. :+
 
Thanks Monomuis! Heb het 'even vlug' gedaan tijdens werktijd :9.

Ik zal vanavond wat zaken toevoegen en/of uitbreiden van wat je benoemd. Dan moet ik maar gauw een review maken over mijn camera (YI 4K). Alles voor de extra views natuurlijk }).
 
Dat filmpje is dus ook wel handig in de openingspost, want een externe microfoon is hoe dan ook verplicht op de motor. Tenzij je een voice-over doet. ;)
 
Heb een paar zaken al toegevoegd aan de topicstart.

Als men nog aanvullingen heeft of je wilt dat je kanaal in de topicstart komt te staan, stuur mij even een DM :)
 
Sinds kort heb ik een GoPro 7 er bij!

Toch vraag ik me af waarin ik het beste kan gaan filmen....
1080 of 2.7
60 fps of 30 fps.

Ook met oog op de batterijduur.
Hoeveel verschilt het filmen in 2.7 met die van 1080 in batterijduur?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan