Motovlog?

CycleCruza, heeft een mooie camper van gebouwd waarin hij zijn motor mee neemt, soms wat matige reviews van motorfietsen
RoadcraftNottingham << goeie rij instructie video's, motor reviews)
Moonfleet41 (Delboy's garage, onderhouds video's en video's over motorfiets ombouw projecten, af en toe een geinige Vlog tijdens een toerrit of woon-werk commute)
Ik heb een aantal keer gesproken met cyclecruza. cyclecruza is precies een vlogger die het puur voor het geld doet. Hij rijdt ook alleen motor voor youtube en dat is ook te zien aan z'n vaardigheden en zijn contradicties omtrent zijn topics over veilig rijden. Bij zijn videos over motormerken leest hij gewoon artikelen voor van het internet en zijn eigen meningen klinken als die van iemand die nog nooit gereden heeft. ook bv zijn filmpjes over het vorige MotoGP seizoen, erg overduidelijk dat hij nooit kijkt maar gewoon de vlogs maakt voor de views. Hij is ook erg beledigend naar zijn kijkers, net als veel motovloggers. Als hij in de comment section merkt dat iedereen z'n onzin door heeft switch hij binnen notime 180 graden van mening om mee te gaan met mensen die wel weten waar ze het over hebben.

Ik kan niet naar zulke personen kijken, wil hun gewoon geen views geven. Zijn busje is wel tof.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk motovlogs, meerbepaald die van RJ, Snowcat, 6F4H, Cyclecruza (gekke kerel) en C2W.
Ik maak moto"vlogs", af en toe eens een filmpje van een paar minuten online gooien waarbij ik iets leuks/vervelends heb gezien, maar praten doe ik niet graag, laat het motorgeluid maar alles vertellen :)
Ik film meestal omdat ik het videomateriaal als dashcam kan gebruiken :)
 
Alle vlogs zijn kut en dat ze gemaakt zijn vanaf een motor of door een motorrijder veranderd daar niets aan.
Dan kijk je toch niet zal er wel gezegd worden en dat doe ik dan ook niet maar dat werd ook niet gevraagd.
Waarom ze kut zijn is al op een aantal punten aangegeven maar vooral leef je eigen leven en val een ander er niet mee lastig.
Ja ik heb ook een camera maar die beelden deel ik alleen met vrienden die er meestal ook zelf bij zijn geweest.
Video's van live optredens zijn ook kut tenzij je er zelf bij bent geweest.
 
Heb wat vlogs bekeken toen ik nog leste, in de hoop wat nuttige dingen te zien. Bleek nogal tegen te vallen. Vooral veel zichzelf nogal hoog inschattende tieners/vroege twintigers met helmen in alle kleuren van de regenboog die nogal overdreven op bepaalde verkeerssituaties reageren. I.e. auto neemt zijn bocht wat ruim dan moet de betreffende vlogger die in praktisch geen enkel gevaar verkeerde 5 minuten toeterend en wild handgebarend rond de 'dader' rijden om zijn ongenoegen te uiten.
Of 5 afleveringen gewijdt aan de 'afschuwelijke' crash die ze mee gemaakt hebben en nog eens 5 waarin ze semi-depressief ingaan op de vraag of ze nog wel durven te rijden.

Nu kijk ik geen vlogs meer. Dan nog liever een blik op de weg aflevering.

FortNine is wel leuk, maar dat vind ik niet echt een vlogger, meer een review kanaal.
 
Laatst bewerkt:
Uit angst dat het topic weer gesloten worden durf ik amper toe te geven dat ik zelf ook een kannaal heb.
Ik ben begonnen met vloggen vanuit mijn fotografische hobby.
Ik denk dat het een soortvan aansluit op het dingen aan mensen willen laten zien.
Het maken van een tof fimpje kan erg verslavend zijn.
Wat tegen jezelf praten betreft...
Het went vanzelf.
 
Mijn videos zijn tot heden nog steeds zonder reclame, behalve die enkele edits met gelicenseerd muziek eronder. daar ontkom je gewoon niet. Dus voor het geld doe ik het vooralsnog niet. kanaal is gewoon te klein.

meeste subs voor een NL motovlogger? Supermofools, weliswaar in het engels, maar zeker vermakelijk.

Je moet er ook geen gelicenseerde muziek onder zetten. :) Muziek die je commercieel mag gebruiken moet er onder. :P Heb je weer knaken voor brandstof in je tank. :]

Supermofools is niet echt een motovlog-kanaal. Meer een 'lekker-kloten-met-motoren'-kanaal. Wel fijne edit-skills, die zijn bovengemiddeld goed.
 
motorvlogs waarin gepraat word zijn kanslooskudt.
Vloggen is een ander woord voor slap lullen
 
Laatst bewerkt:
Yes ik kijk ze.

Nederlandse vlogs NIET want die ik heb gezien willen het te graag en doen het enkel om veel views te halen. Tip, doe het voor jezelf en doe gewoon wat je leuk vind, niet wat andere misschien wel leuk zouden vinden. Dan komt het vanzelf goed

Daarintegen kijk ik ze wel van:

- Schaaf
- Walteriffic
- Cagerontwowheels (dus niet die vervelende chaseontwowheels) Leuke rustige vent met leuke reviews van allerlei modellen.
- Jake the Gardensnake
- Royaljordanian

Do it with dan vond ik eerst wel leuk maar vind zich nu de vlogbaas, dus die volg ik niet meer.
 
Overigens heb ik vandaag een camera gekocht...de kans is aannemelijk dat ik ook ga vloggen.

O wacht..nee toch niet ;)
 
Kijk je motovlogs?
Maak je een motovlog?

Ik ben benieuwd naar je ervaringen en meningen.
(1) Nee.
(2) Nee.
(3) Een pratende helm welke alleen maar rechtdoor gaat en zich alleen maar zelf interessant vindt kan me niet langer als ca anderhalve seconde boeien. Ruim genomen.

Toelichting bij (1) > zie (3)

Toelichting bij (2) > zie (3)

Toelichting algemeen : Dit soort ''kijk mij eens interessant zijn'' filmpjes zou eigenlijk automatisch verwijderd moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Heb wat vlogs bekeken toen ik nog leste, in de hoop wat nuttige dingen te zien. Bleek nogal tegen te vallen. Vooral veel zichzelf nogal hoog inschattende tieners/vroege twintigers met helmen in alle kleuren van de regenboog die nogal overdreven op bepaalde verkeerssituaties reageren. I.e. auto neemt zijn bocht wat ruim dan moet de betreffende vlogger die in praktisch geen enkel gevaar verkeerde 5 minuten toeterend en wild handgebarend rond de 'dader' rijden om zijn ongenoegen te uiten.
Of 5 afleveringen gewijdt aan de 'afschuwelijke' crash die ze mee gemaakt hebben en nog eens 5 waarin ze semi-depressief ingaan op de vraag of ze nog wel durven te rijden.

Daar heb ik bij een hoop Amerikaanse vloggers ook last van ja.
Reden waarom ik bijna niks meer volg uit de US.
Zelf Walter begint die trekjes te kijken.


Spicy110 is hier nog niet genoemd, erg fijne vlogs en een aardig vent.



Voor de mensen die niet zo van dat vloggen houden, kijk eens naar Mototrippin.
Dat is pas geniaal :]
 

Precies, ik ga niet spammen om mensen te trekken. Als ze het willen zien weten ze me toch wel te vinden. En de gemiddelde Nederlander vindt motovloggers toch maar raar.

Ik snap weer niet dat half Nederland naar Enzoknol kijkt.
 
Als ik gelovig was zou ik de Heer danken voor het tot nu toe verschoond blijven van (motor)vloggers, wat die dan ook mogen zijn. O-)
 
Precies, ik ga niet spammen om mensen te trekken. Als ze het willen zien weten ze me toch wel te vinden. En de gemiddelde Nederlander vindt motovloggers toch maar raar.

Ik snap weer niet dat half Nederland naar Enzoknol kijkt.
Ik niet dat de andere helft naar slaapkamer-vlogs kijkt. Maar dat "schijnt" ook al jaren normaal te zijn.
 
Ik snap weer niet dat half Nederland naar Enzoknol kijkt.

Dat zijn kinderen. Op TV komt NIETS leuks, dus dan maar dat kijken. Maar komt ook door Minecraft-filmpjes. Ik keek/kijk geen mensen die spellen spelen, ik speelde zelf. Tegenwoordig is dat anders.. zie PieDiePie. Bijna 50 miljoen volgers, maar als je maar 2 miljoen views per video krijgt, doe je ook iets fout. Veel loze accounts, dus.

Maar veel gamers krijgen enorm veel subs, maar ook weer relatief weinig views voor het aantal subs dat ze hebben. Toch kan je er leuk mee verdienen, maar niet met motorvideo's. Dan moet je echt je leven vloggen en dat moet wel een interessant leven zijn, of je moet gamevideo's maken.
 
Als ik gelovig was zou ik de Heer danken voor het tot nu toe verschoond blijven van (motor)vloggers, wat die dan ook mogen zijn. O-)

Dit is er 1:


Verder wel een behoorlijk goede rijder met mooie filmpjes van de Nuerburgring.
 
Precies, ik ga niet spammen om mensen te trekken. Als ze het willen zien weten ze me toch wel te vinden. En de gemiddelde Nederlander vindt motovloggers toch maar raar.

Ik snap weer niet dat half Nederland naar Enzoknol kijkt.


Moet zeggen dat ik 6 of 7 jaar geleden naar Milan heb gekeken :X
Maar daar stop je vanzelf mee _O-
 
Ik kan er helaas niet naar kijken zonder het waarheidsgehalte van mijn vorige post geweld aan te doen.



Naar aanleiding van dit topic heb ik er eens een aantal bekeken op YT. Geloof me, het opdrogen van een pas geverfde deur is meestal boeiender. Er komt een hoop slap geløl voorbij van typetjes die der eigen bijzonder interessant vinden. :r
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan