Motow De nieuwe manier van motor achter je auto hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blauwitje

MF veteraan
10 mei 2004
3.063
0
regio rotterdam
Ik was laatst in zoetermeer bij een motorzaak en kwam dit foldertje tegen van bosal.
Een fabrikant die trekhaken fabriceerd. Nu hebben ze iets ontwikkeld wat in amerika al bestaat maar verder door ontwinkkeld. Heel veel mensen willen een aanhanger voor de motor maar hebben er geen ruimte voor. En vinden de foldy car te duur!
Nu komt bosal met een opklapbaar frame wat je achter je auto kan hangen en je motor op sleeptouw kan achter je auto.Door het gebruik van je trekhaak! Het frame is klein genoeg opvouwbaar dat het in je kofferbak kan.

Dit is die uit amerika
IMG_6649.jpg





Dit is die van bosal
File0001%20(Medium).jpg


Het systeem
File0002%20(Medium).jpg


Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die er een hebben.
Geen idee kwa prijs, ik kan op internet nog geen verdere info vinden!
Ben benieuwd wat andere hier van vinden :)

Ik vind 't beste idee van nederland :}
 
goed idee opzicht,.. denk wel alleen voor de korte ritjes
ben bang dat je band vierkant word als je een 1500 km naar spanje of weet ik waar naartoe op en neer rijd zo,
neem aan dat je toch ook maar 80 mag op deze manier, dan zet ik m toch liever op een aanhangertje spaar je ook nog rubber :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Je achterwiel is dan niet gedreven he, dus slijtage valt hard mee, daarbij schijnt dat de motor ook zo in de bocht gaat leunen.

Heb overigens nog nooit een aanhanger gezien waar een motor op kon die in de kofferbak past O-)
 
goed idee opzicht,.. voor de korte ritjes
ben alleen bang dat je band vierkant word als je een 1500 km naar spanje of weet ik waar naartoe op en neer rijd zo,
neem aan dat je toch ook maar 80 mag op deze manier, ken je m net zo goed op een aanhangertje zetten spaar je ook nog rubber :+ :P

Das een heel goed punt! Of gewoon een ander velg met band meenemen en loskoppelen van je ketting!
Want na 1200km ben je wel wat mm kwijt van je loopvlak
 
Er zit geen aandrijving én geen gewicht op de achterband, dus de slijtage zal te verwaarlozen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan