motoworld naaldwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ankenjack

Rookie
26 nov 2010
1
0
Ik heb nog geen handel met hen gedaan. Dat gaat ook niet gebeuren, nu ik het forum heb gelezen (laatste bericht 2 juni 2010). De indruk die ik van hen kreeg, leek steeds slechter te worden:eerst wilden ze mijn motor ruilen tegen een nieuwere, zelfde type (ivm. accessoires overzetten) In het begin kon alles: ze zouden naar mijn huis komen,over de eisen die ik aan de nieuwere motor stelde en wat er op moest komen en het bedrag waren we het eens. Dit was allemaal via de mail/telefoon afgesproken. Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk moest ik naar hen komen en zaten in het afgesproken bedrag niet de afgesproken accessoires.
Het laatste mailtje aan hen was mijn vraag: doe een beter voorstel! Gevolg niets meer gehoord, dat noem ik ongehoord voor een bedrijf... :? jack
 
Waarschijnlijk wilde hij reageren in het Motoworld afzeik topic maar heeft hij op nieuw topic geklikt ipv reageren
 
Laatst bewerkt:
Nou, das best een verhaal. Zeker als binnenkomer op dit forum.
 
Ik heb nog geen handel met hen gedaan. Dat gaat ook niet gebeuren, nu ik het forum heb gelezen (laatste bericht 2 juni 2010). De indruk die ik van hen kreeg, leek steeds slechter te worden:eerst wilden ze mijn motor ruilen tegen een nieuwere, zelfde type (ivm. accessoires overzetten) In het begin kon alles: ze zouden naar mijn huis komen,over de eisen die ik aan de nieuwere motor stelde en wat er op moest komen en het bedrag waren we het eens. Dit was allemaal via de mail/telefoon afgesproken. Om een lang verhaal kort te maken: uiteindelijk moest ik naar hen komen en zaten in het afgesproken bedrag niet de afgesproken accessoires.
Het laatste mailtje aan hen was mijn vraag: doe een beter voorstel! Gevolg niets meer gehoord, dat noem ik ongehoord voor een bedrijf... :? jack

Wordt er langzamerhand schijtziek van dat dit soort "why no's from down town" hier zo binnenkomt vallen en dan zo ongefundeerd hun gal spuwen over een of andere motorzaak. Lekker objectief allemaal en bovenal heel leerzaam.......

Martell, kunnen we niet eens stoppen met dit soort flauwekul? Ieder bedrijf heeft een bepaald percentage klanten die niet tevreden zijn, dus ook motorzaken. Daarnaast zijn het niet alleen de motorzaken of hun personeel, maar voornamelijk de klanten die de toon zetten. Alles willen en het liefst gratis.

Ik begrijp best wel dat een motorforum zoals dit, voor veel mensen een uitlaatklep is. Maar dit soort eenzijdige berichten van iemand in zijn eerste post, ja sorry hoor......... :W

Dus Jack, ga lekker tegen Ank aanzeuren over deze motorzaak en niet hier. Als je daarentegen zinnige vragen en antwoorden hebt over onze hobby: welkom op ons mooie forum.
 
Laatst bewerkt:
Rustig allemaal denk aan jullie hart............. ;)

Ik vraag me dan ook af hoelang het duurt voordat er op deze topic een slotje komt......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan