Motozoom gesloten / failliet

Maar dan heb je wel een koopcontract getekend, niet?

Ja, maar dat betekent niet dat je in geval van faillissement moet betalen ;)

Ik heb mijn motor ook "gewoon" met pin betaald bij afhalen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er bij bedragen < 1.000 niet bewust bij na zou denken, maar dat kan je dus duur komen te staan.
 
ik hoorde in de wandelgangen al geruchten.
Als je het wereldje werkt dan is het wel handig, alleen jammer dat het ‘klootjesvolk’ nergens in het openbaar kunnen lezen.

Ik vraag me af of die grote kledingscentra het zo goed doen.....laatst in Zutphen geweest maar kon waarnemen dat het goedkoop was....cq aanbieding........:?
 
Maar dan heb je wel een koopcontract getekend, niet?
Is dat nodig voor auto......nog nooit meegemaakt.

Nou koop ik nooit nieuwe of dure auto’s ik betaal tot op heden achteraf....auto op mijn naam en later overmaken. Wel vooraf aan de keukentafel een kopje koffie....zo’n grens handelaar bij Glanerbrug...en nee gratis plantjes..._O-
 
Motozoom Utrecht was een fijne winkel, ik ben daar meerdere keren goed geholpen. Hopelijk komt er een doorstart van dat filiaal.
Tot ongeveer 5 jaar terug kwam ik nog wel eens in Utrecht.
Toen is er een wijziging geweest van de winkel (en eigenaar?) Hoorde toen wel dat ze bij Louis waren aangesloten.
Vanaf dat moment kon ik HET niet meer vinden in die winkel. Later nog eens geweest, maar bleef het voor mij teleurstelling.

Voor producten van Louis hoefde ik al helemaal niet naar Motozoom.
Ik was/ ben vaak zat in Dld, dus dan loop ik daar wel bij een 'Laden' naar binnen.
Overigens is (hierboven genoemd) Polo of Louis mij om het even. Ik kom bij beide winkels.
In meerdere Duitse steden zitten ze allebei. Vaak ga ik dan ook bij beide effe kijken.
 
Laatst bewerkt:
Nee, curator, belastingdienst en banken/hypotheekverstrekker gaan voor.
Daarna wordt alles gelijkelijk verdeeld en kan je met wat mazzel een klein percentage terugkrijgen.

Dus sta je achteraan, de leveranciers staan namelijk ook nog voor je, daar wordt vaak wel een deal mee gesloten om het bedrag af te kopen maar als consument staat je echt achter in de rij terwijl het geld vaak al op de helft van de rij op is.
 
Verdorie, ik kom er al (Utrecht) sinds ik weer motorrijd, ongeveer 19 jaar, waardeloos nieuws dit.
Ik hoop dat ze een doorstart krijgen, desnoods met andere eigenaren, de formule was goed.
 
Vroeger Louis(?), op laatst was het Polo(?)
Voor mij maakt 't niet veel uit. Kleve of Utrecht net zo ver.
Voor mij mag het Louis worden, maar Polo is mij ook goed.
 
ik vind het echt vreselijk nieuws ............als ras Utrechter was dit mijn hoofdleverancier ..........heel erg balen voor deze pioniers

hopelijk vinden eigenaren en personeel snel weer een goede broodwinning
 
ik vind het echt vreselijk nieuws ............als ras Utrechter was dit mijn hoofdleverancier ..........heel erg balen voor deze pioniers

hopelijk vinden eigenaren en personeel snel weer een goede broodwinning


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger, in de begindagen, bestelde je bij LOUIS online en kon je je spullen ophalen bij een huisadres in Lombok.....
 
Alleen vond ik hun winkel bij PrieMiejum in Apeldoorn een zootje. Nieuw mooi strak maar als gauw een slete boel (met handgeschreven prijskaartjes). Welke gek of gekkin DAT bedacht heeft...... Apropos slete boel, dat was het kantoor waar de boekhouding etc zat helemaal.... spaanplaten "vloerbedekking"... :Y
 
Je gaat naar een winkel en betaald vooruit....:?

Never en nooit, ze kunnen hun geld bij aflevering krijgen.

Net vanmorgen nieuwe woninginrichting van interstar hier laten plaatsen, ter plekke met de mobiele pin apparaat betaald. Bij het bestellen 3 maand geleden was het ook hun voorstel om pas bij aflevering te betalen. Maar de winkelier kennen we al 50 jaar dus die weet met wie hij zaken doet.

Is ook meteen het voorbeeld om bij goede kleine zaken te kopen en niet van die hap snap winkels...doe ik ook bij onze buurgemeente voor witgoed.... ed.

Ik koop heus wel ook bij internet maar dat zijn van die pruts bedragen, dan is de appel niet zo zuur mocht het verkeerd gaan.


Had ik dat maar een paar weken geleden gedaan bij een - gerenommeerde webshop -

Betalen was zo geregeld, leveren .. en / of terug betalen.. niet zo snel.

goeie les voor de volgende keer.

Dat gereedschapcentrum.nl maar rap ook met de pootjes omhoog mag gaan.
 
Alleen vond ik hun winkel bij PrieMiejum in Apeldoorn een zootje. Nieuw mooi strak maar als gauw een slete boel (met handgeschreven prijskaartjes). Welke gek of gekkin DAT bedacht heeft...... Apropos slete boel, dat was het kantoor waar de boekhouding etc zat helemaal.... spaanplaten "vloerbedekking"... :Y


idd ,dat was meer ,de zoek je rot winkel ,wat een vreemde bende was dat , premium is nu een veel mooier bedrijf geworden
 
Goh, dat heeft nog lang geduurd. Ik bestelde vaak mijn spul online bij Motozoom en kwam ook nog wel eens in de winkel in Utrecht. Toen men de website had omgebouwd naar een onbruikbare hoop stront kon ik de benodigde spullen niet eens meer fatsoenlijk vinden. Nooit meer wat online gekocht en vervolgens de hele toko vergeten _O-
 
Goh, dat heeft nog lang geduurd. Ik bestelde vaak mijn spul online bij Motozoom en kwam ook nog wel eens in de winkel in Utrecht. Toen men de website had omgebouwd naar een onbruikbare hoop stront kon ik de benodigde spullen niet eens meer fatsoenlijk vinden. Nooit meer wat online gekocht en vervolgens de hele toko vergeten _O-
De klustips op de nieuwe site waren wel handig maar de datebase die op de oude site stond was beter.

Ben er wel eens binnen gelopen en zonder iets weer huiswaarts gegaan.
 
Goh, dat heeft nog lang geduurd. Ik bestelde vaak mijn spul online bij Motozoom en kwam ook nog wel eens in de winkel in Utrecht. Toen men de website had omgebouwd naar een onbruikbare hoop stront kon ik de benodigde spullen niet eens meer fatsoenlijk vinden. Nooit meer wat online gekocht en vervolgens de hele toko vergeten _O-

Goh en je naam is niet eens @Rob RD _O- :W
 
Vindt het meer jammer voor het personeel.

Motozoom was niet mn winkel, kreeg altijd het gevoel dat er teveel op werd aangedrongen op extra aankopen net zoals bij de kassa van een bezinepomp.

Daarnaast klopte de voorraad indicatie nooit en als je toch bestelde was de levertijd best wel lang vergeleken met de andere zaken.
 
Ze verkopen daar hele fijne zadels van Bagster, jammer dat die krengen zo duur zijn.
Daar zat toch ook een shop in shop....Motozoom ? zelf gezien maar twijfel nu....
Dat klopt Rik , Premium zit er nog ,motozoom zat daar bij in idd
 
Terug
Bovenaan Onderaan