Motozoom gesloten / failliet

Ik heb het even nagecheckt en de enige "voordeelpas"die ik heb is van Free bees.. ze mogen wat mij betreft zoveel info verkopen over mijn brandstof gebruik als ze willen..

Nederlanders zijn te gek op graties of te goedkoop.. zal ook wel zo blijven
 
Sinds ik ooit bij de Shell ben 'bedonderd' omdat ze met de zegels gingen stoppen (ik had er veel) 'SPAAR' ik helemaal niets meer.
Al dat spaar-gedoe is 'sigaar uit eigen doos'. Al die poppetjes en andere flauwekul betaal je uiteindelijk zelf.
Ja, wordt er dan gezegd: NL spaart zo graag.................. :? Nou, mooi niet dus. :X

Maak in de super 2 kassa's.
Een kassa met 5% korting en de andere kassa met sparen voor poppetjes, nieuwe pannen, handdoeken en nog meer spul waar je niet op zit te wachten.
Zeker weten dat NL heel snel is 'UITGESPAARD".

Ook dus geen Freebees van de BP.
Ik tank bij de goedkoopste pomp!

Vroeger hadden ze ook van die boekjes. Daarin stonden de cadeaux die je kon sparen met de prijs erbij.
Een kleuter kan zien dat genoemde prijs nergens op slaat. In eerste beste winkel koop je artikel voor helft van genoemde prijs. :X
 
Freebeez heb ik ook een tijdje gespaard, toen je ze nog uit kon geven bij de Free Record Shop (ook failliet ;)) was dat nog wel interessant. Per liter een puntje die een cent waard was bij de FRS. Die benzine ging er toch in. Kon ik zo nu en dan even een paar cd's halen van 't pasje. :)
 
Vroeger hadden ze ook van die boekjes. Daarin stonden de cadeaux die je kon sparen met de prijs erbij.
Een kleuter kan zien dat genoemde prijs nergens op slaat. In eerste beste winkel koop je artikel voor helft van genoemde prijs. :X
Tegenwoordig noemen ze dat adviesprijzen.
 
Bonuscard van AH? :X
Ik ben 'm al vele jaren 'vergeten'. Ik heb 'm dus gewoon NIET! En ik wil 'm ook niet!
De cassière steekt (bijna) altijd met gemopper haar pasje in de sleuf. AH hoeft van mij niet te weten dat ik van spruitjes houd.
1x wilde (mocht niet?) de kassa-juf niet haar pas gebruiken. Toen heb ik gelijk de hele kar gewoon laten staan.
Bekijk 't effe. De Hoogvliet en de Jumbo hebben 't ook. Meestal ook veel goedkoper.:t
En eigenlijk.......daarbij ook ...........om eerlijk te zijn, kom ik niet graag bij AH. Waarom 2x zoveel betalen als bij Dirk?
Ehhh...nu weet heel MF dat je van spruitjes houdt.
En ik durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken dat de BVD niet meeleest.
Dus ik zou maar snel onderduiken of als de wiedeweerga naar Argentinie vluchten nu. O-)
 
Mijn voorkeur ligt op kwaliteits brandstof ( auto is er op afgesteld en de motoren doen het er gewoon beter op/ mogen geen e10 ) en zit hierdoor dus vast aan BP ultimate, shell vpower en in het verleden firezone 102.

De shell pomp werken van die over the top opgemaakte meiden die 0.0 kennis bevatten dus daar tank ik niet.. blijft de BP dus over en daar klrijg je dus gratis ( jaja ik weet dat je zelf betaald maar anders had je 0 ) een Freebees pas bij.
 
Freebeez heb ik ook een tijdje gespaard, toen je ze nog uit kon geven bij de Free Record Shop (ook failliet ;)) was dat nog wel interessant. Per liter een puntje die een cent waard was bij de FRS. Die benzine ging er toch in. Kon ik zo nu en dan even een paar cd's halen van 't pasje. :)
Deed ik dus met trainingsbroeken bij de Sport2000 ;)
toch ieder jaar een adidas broek van kunnen halen
 
Deed ik dus met trainingsbroeken bij de Sport2000 ;)
toch ieder jaar een adidas broek van kunnen halen
Effe tellen....................
Per jaar 18.000km gereden en daarvoor 1000 liter getankt.
De BP-liters zijn 7ct/l duurder dan de 'witte pomp' iets verder.
1000x 7 ct= €70 Dat is dus de prijs die je voor die broek heb betaald.
Als je 'm gewoon was gaan halen dan was je voor €50 klaar geweest! :t

Wie is hier nu de gelukkige :?
 
Adidas trainingsbroek kost €80,-
Benzine van de witte pomp kost mij 40km per tank ( bijna 10 procent ja ) aan actieradius, dus moet ik dan vaker tanken
Vaker tanken betekend vaker naar de pomp rijden, nog weer meer verbruik en slijtage :P


Jij rekent in "jouw voordeel", ik reken in "mijn voordeel "
 
De BP waar ik altijd tankte was de goedkoopste pomp van de omgeving. Dus die beredenering gaat niet op. ;)
 
Adidas trainingsbroek kost €80,-
Benzine van de witte pomp kost mij 40km per tank ( bijna 10 procent ja ) aan actieradius, dus moet ik dan vaker tanken
Vaker tanken betekend vaker naar de pomp rijden, nog weer meer verbruik en slijtage :P


Jij rekent in "jouw voordeel", ik reken in "mijn voordeel "
Precies. :Y
En met meer slijtage had je meer onderdelen nodig en had Motozoom nog bestaan.O-)
 
Precies. :Y
En met meer slijtage had je meer onderdelen nodig en had Motozoom nog bestaan.O-)
Neuj, ik kom nog uit de regio waar je iets gaat ophalen als je het nodig hebt.
Stikt hier trouwens van de motorzaken en dergelijke en wie had dat nou gedacht.. meeste mensen denken dat er in het noorden en oosten alleen boeren wonen die op de trekker naar den haag gaan :P
 
Neuj, ik kom nog uit de regio waar je iets gaat ophalen als je het nodig hebt.
Stikt hier trouwens van de motorzaken en dergelijke en wie had dat nou gedacht.. meeste mensen denken dat er in het noorden en oosten alleen boeren wonen die op de trekker naar den haag gaan :P
Het was meer een draai om het on-topic te houden. O-)
 
Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken! De BVD bestaat al 18 jaar niet meer :+
AIVD mss?
De BP waar ik altijd tankte was de goedkoopste pomp van de omgeving. Dus die beredenering gaat niet op. ;)
Hier vlakbij ook een BP-pomp. Deze komt in aanmerking voor duurste pomp van NL.

Ik kon via het werk een BP-pasje krijgen, eeeeeh kopen! met korting bij alle BP-pompen in NL. Oke, pasje kost geloof ik €25.
De korting was €0.10/l extra bij iedere pomp. Dan moet je al zelf 250 liter tanken voordat voordeel ingaat. (auto 3500km)
Maar dan toch met een stel EXTRA dure BP-pompen in de buurt gaat dat niks worden. Daarom heb ik BP-pasje maar laten lopen.
Verder als nadeel dat ik overal speciaal naar de BP moet gaan rijden/ zoeken. Geen zin in!
Beter is om de app te gebruiken om overal de goedkoopste pomp te gaan vinden. Daarbij kom ook vaak in Duitsland. :t
 
Hier vlakbij ook een BP-pomp. Deze komt in aanmerking voor duurste pomp van NL.
Maar dat geldt dan natuurlijk niet voor alle BP's. Tuurlijk was ik per liter goedkoper als ik er een stuk voor om zou rijden naar een witte pomp, maar dat zou m'n voordeel dan meteen ook weer teniet doen. Deze BP lag op mijn route naar huis en was goedkoper als de tankstations in de directe omgeving. Dan ga je daar dus sowieso heen om te tanken. ;)

Dus tja, als ik moet bijbetalen om te sparen (al is het maar door een duurder product te kopen) dan begin ik er ook niet aan.
 
Potver, dit topic begint alweer af te glijden !
Iemand nog iets te melden over de site van motozoom ? of het wanbeleid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan