Motozoom Louis postorders

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Hierbij de mail welke ik 1 maand geleden mocht ontvangen van de grootste kl... :j :j :j firma van Nederland. Tot op heden nog steeds niet al mijn bestelde spullen binnen. MF ers bestel of koop hier nooit wat.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: helpdesk@motozoom.com [mailto:helpdesk@motozoom.com]
Verzonden: dinsdag 6 augustus 2002 19:03
Aan: cleancool@planet.nl
Onderwerp: Vertraging bestelling :-((


Beste collega-motorrijder,

We hebben op dit moment een achterstand. Daardoor is jouw bestelling vertraagd. Deze vertraging wordt in jouw geval nog wat groter omdat het bestelde artikel niet per
direct leverbaar was bij onze leverancier. We verwachten de bestelling op vrijdag 9 of zaterdag 10 augustus uit te kunnen leveren, maar dat is niet 100% gegarandeerd. We doen in ieder geval on
s best om een en ander zo snel mogelijk te realiseren. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.

Met vriendelijke groet,

Rejoh van der Voort, directeur motoZoom en NordKap

Telefoon: 030 2941199

www.motoZoom.com en http://www.NordKap.nl (www.NordKap.nl)




Bijna twee maanden geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet alles ontvangen. Ik moet hier vast stellen dat uw service ver beneden peil is. Geld van de rekening halen gaat wel snel. Echter mijn bestelling gaat wel erg lang duren. U schrijft mij dat er een achterstand is echter ik wordt als klant niet serieus genomen. Waarom wordt ik niet wekelijks op de hoogte gehouden. Ik kan u zeker mededelen dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij uw firma een bestelling heb geplaatst.
 
Ha, die Rejoh... }) Zal weer eens niet waar zijn. Geloof mij, één van de meest slecht georganiseerde (en daar door chaotisch) bedrijf van wat ik heb meegemaakt.

Ik kan maar één advies geven, inderdaad niet kopen daar.
 
mn pa had een tijdje geleden en ketting besteld bij louis, kreeg tot 2 keer toe de verkeerde toegestuurt omdat er zon muts was die geen verstand van kettingen had |( :j
 
Je moet ook bij louise.de bestellen. Motozoom bestelt alles bij louis.de en is dus trager, duurder.. en als er iets niet op voorraad is zie je dat volgens mij direct bij louis.de ipv dat je weken/maanden moet wachten. Enige nadeel is dat je het niet zo makkelijk terugstuurt naar Duitsland dus je moet wel zeker weten dat je wilt hebben wat je bestelt.
 
Heb je het in duitsland besteld?

Is ten eerste goedkoper (veel goedkoper) en ik heb er geen problemen mee gehad!!
 
Ha nog een die genaaid is.. wanneer komt er een goed artikel hierover in de motorbladen ? Dat het een stel luie oplichters zijn ?
 
Je moet ook bij louise.de bestellen. Motozoom bestelt alles bij louis.de en is dus trager, duurder.. en als er iets niet op voorraad is zie je dat volgens mij direct bij louis.de ipv dat je weken/maanden moet wachten. Enige nadeel is dat je het niet zo makkelijk terugstuurt naar Duitsland dus je moet wel zeker weten dat je wilt hebben wat je bestelt.

Ze hebben als het goed is tegenwoordig zelf een magazijn, dus niet meer dat ze bij een bestelling pas later je order meesturen met een 'batch' naar Duitsland.

Oplichters zijn ze (nog net) niet.
 
Louis sucks idd.

Ik heb 3 maanden op mijn geld moeten wachten.

CU

DooV
 
Heb 'n jaar of 2 geleden bij Louis in NL spullen besteld. Ging perfect, geen klachten.

Omdat Aken voor mij best dichtbij is ga ik tegenwoordig gewoon daar naar 't Louis filiaal (weer 'n smoes om over de Autobahn te fahren :] ). Is 'n stuk goedkoper nog dan NL, en scheelt verzendkosten. Daarnaast kun je spullen passen, aanraken, bekijken e.d. voordat je ze koopt. Over Louis in Aken tot nu toe niets dan lof, goede bediening, goed spul (leren kleding bijv.), prima prijsje. Overigens liggen in Aken de Polo en Hein Gericke ook in de buurt, mocht je ook ergens anders willen kijken.
 
Kheb eig geen slechte ervaringen met motozoom... Maar ik heb ook niet zo op de levertijd gelet omdat ik toch geen haast had (mijn eigen onderdelen waren toch nog niet binnen bij de dealer) en het was winter.

Ging allemaal perfect bij mij.

Valt wel op dat er veel slechte ervaringen zijn bij motozoom. Jammer zoiets want postorder is wel makkelijk voor kleine dingetjes.
 
Heb er nu 2 keer wat besteld en nix geen problemen gehad. Snel geleverd, geen verkeerde dingen en goede kwaliteit.
 
Ik kreeg dezelfde standaard email toen ik wat stickers had besteld (en betaald!!!!). Weken op die stickers moeten wachten....en wat denk je, stickers worden bezorgd, en de dag daarna weer.....en de dag daarna weer!!!! Heb dus nu drie sets met stickers liggen voor de prijs van een! Zal dat ook lukken met een setje tandwielen en ketting? Ben ik mooi klaar voor de komende drie jaar!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAaaaaaaargh!!!
 
Motozoom is inderdaad niet echt helder bezig, heb hier ook maar ff een mailtje van Hun ondergeplakt, wacht nu ook al een maandje of wat op mijn spullen, uiteraard is het wel al afgeschreven.....stelletje.....

Beste Arjan,

Naar aanleiding van je gegevens ben ik even het een en ander gaan nakijken.
Volgens mijn gegevens en de gegevens in het trackingprogramma dat ik heb van Selectvracht is het pakje op 29-8 bij je afgeleverd.
Is er mogelijk iemand anders in huis die het pakje hebben aangepakt?
Als je toch niets hebt ontvangen, dan hoor ik dat graag. Ik zal dan een onderzoek door Selectvracht laten starten.


Met vriendelijke groet,

Motozoom

Mijn reactie hierop...

Beste Helpdesk,

Er is niemand bij mij in Huis die iets heeft aangepakt,mijn vriendin weet nergens van en die was die dag thuis, ook mijn buren hebben niks aangenomen, ik heb ook geen briefje aangetroffen dat er geprobeerd was iets te bezorgen.Ik heb helaas dus nog niets ontvangen.Ik hoop dat hier toch een oplossing voor gevonden wordt, ik heb al wel betaald maar nog geen spullen.


Ik weet het ik ben NOG vriendelijk, Utrecht is dichtbij dus als ik daarheen moet dan doen we dat maar..... wie mee wil mag het zeggen...
 
wie mee wil mag het zeggen...

Ja ik! :) Haha nee hoor, hoef niet langs bij die hufters. Ik mis ook nog een artikel wat ik lang geleden al betaald heb, maar dat hoef ik niet meer, had ik nodig voor mijn enduro maar die is toch al de deur uit.
Ze wonen dicht bij mijn vriendin, zat er geen Amsterdam-Rijnkanaal tussen, dan was ik er zo in een paar minuten.

Ohja, je spullen ophalen als je wat hebt besteld kan ook, maar dan alleen op zaterdag |(
 
Ik ga gewoon net zolang door tot ik het heb, en zit bij mij ook alleen een stukje a'dam rijn kanaal tussen, ben er zo... }) en als ik het op moet gaan halen breekt de hel los daar.... kijken of ik mijn continental
:r op kan roken op hun balie....gelijk een excuus voor nieuwe bandjes.... hmmmm
 
Ik heb daar nog nooit problemen gehad. Bestel alles over het algemeen via motozoom.nl en ooit ook via louis.de als er veel verschil in prijs zit.

Bij mij is het altijd nog goed gegaan, dus ik blijf daar gewoon bestellen...
 
'k heb hier nog nooit eerder iets besteld. Maar 'k denk dat ik bij deze gewaarschuwd ben. Zijn al deze bevindingen ook op motordealers info te vinden ??
Da's volgens mij een ideale plek om dit soort zaken te melden. :} :}
 
Nou op zich altijd goed en leuk geholpen bij Louis.
Laatst een probleem met een vraag over een onderdeel,
geen antwoord gehad wel de mailing mogen ontvangen...
rechtstreeks naar Rejoh gemaild (e-mail adres gegokt..)
En dat hielp !
Probleem door Lejoh zelf opgelost en ik een blije klant !

Maar door dit MF eens bij louis.de gaan kijken.... #$%^&
dat scheelt me op een valbeugel en handvat verwarming zomaar
een Eurootje of 50.... en da's wel erg veel op die twee onderdelen

Ik heb ze gelijk maar besteld... zie ik wel hoelang het duurt vanuit Duitsland...

Keep on going !
Ennuh hou de geverfde kant boven !
 
Ik heb daarnet de webcatalogus van Motozoom eens naast die van Hein Gericke gelegd en wat blijkt:

Er staan veel identieke dingen in, maar bij Motozoom zijn ze een stuk duurder (ik heb dingen gevonden van onder de 50€ die bij Motozoom 10€ duurder zijn!).

Weeral een rede om daar niets meer te bestellen.

Hopelijk krijg ik mijn werkplaatshandboek nog want het geld is natuurlijk van m'n rekening gegaan.
 
Ik ben door al deze berichten over motozoom.nl wat huiverig geworden om er wat te bestellen, dus ben ik maar eens op louis.de gaan kijken. Scheelt inderdaad erg veel dus meteen maar een paar laarzen en een regenbroek besteld.
Ik had het binnen 4 dagen binnen en er zaten twee motortijdschiften en een klein presentje gratis bij.
Klasse!!!!!!!
 
Ik ben door al deze berichten over motozoom.nl wat huiverig geworden om er wat te bestellen, dus ben ik maar eens op louis.de gaan kijken. Scheelt inderdaad erg veel dus meteen maar een paar laarzen en een regenbroek besteld.
Ik had het binnen 4 dagen binnen en er zaten twee motortijdschiften en een klein presentje gratis bij.
Klasse!!!!!!!
 
Mmmm...best vaak wat besteld daar. ook wel eens wat teruggestuurd maar altijd netjes afgehandeld. Geen probleem mee gehad. Maar misschien is een artikelgroep daar moeilijker te verkrijgen dan een ander ding? Kleding (regenpak en motorjas o.a.) en bagageset bijv. zijn bij mij geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan