CBX Blakkie
MF veteraan
Hierbij de mail welke ik 1 maand geleden mocht ontvangen van de grootste kl... firma van Nederland. Tot op heden nog steeds niet al mijn bestelde spullen binnen. MF ers bestel of koop hier nooit wat.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: helpdesk@motozoom.com [mailto:helpdesk@motozoom.com]
Verzonden: dinsdag 6 augustus 2002 19:03
Aan: cleancool@planet.nl
Onderwerp: Vertraging bestelling :-((
Beste collega-motorrijder,
We hebben op dit moment een achterstand. Daardoor is jouw bestelling vertraagd. Deze vertraging wordt in jouw geval nog wat groter omdat het bestelde artikel niet per
direct leverbaar was bij onze leverancier. We verwachten de bestelling op vrijdag 9 of zaterdag 10 augustus uit te kunnen leveren, maar dat is niet 100% gegarandeerd. We doen in ieder geval on
s best om een en ander zo snel mogelijk te realiseren. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Rejoh van der Voort, directeur motoZoom en NordKap
Telefoon: 030 2941199
www.motoZoom.com en http://www.NordKap.nl (www.NordKap.nl)
Bijna twee maanden geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet alles ontvangen. Ik moet hier vast stellen dat uw service ver beneden peil is. Geld van de rekening halen gaat wel snel. Echter mijn bestelling gaat wel erg lang duren. U schrijft mij dat er een achterstand is echter ik wordt als klant niet serieus genomen. Waarom wordt ik niet wekelijks op de hoogte gehouden. Ik kan u zeker mededelen dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij uw firma een bestelling heb geplaatst.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: helpdesk@motozoom.com [mailto:helpdesk@motozoom.com]
Verzonden: dinsdag 6 augustus 2002 19:03
Aan: cleancool@planet.nl
Onderwerp: Vertraging bestelling :-((
Beste collega-motorrijder,
We hebben op dit moment een achterstand. Daardoor is jouw bestelling vertraagd. Deze vertraging wordt in jouw geval nog wat groter omdat het bestelde artikel niet per
direct leverbaar was bij onze leverancier. We verwachten de bestelling op vrijdag 9 of zaterdag 10 augustus uit te kunnen leveren, maar dat is niet 100% gegarandeerd. We doen in ieder geval on
s best om een en ander zo snel mogelijk te realiseren. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Rejoh van der Voort, directeur motoZoom en NordKap
Telefoon: 030 2941199
www.motoZoom.com en http://www.NordKap.nl (www.NordKap.nl)
Bijna twee maanden geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet alles ontvangen. Ik moet hier vast stellen dat uw service ver beneden peil is. Geld van de rekening halen gaat wel snel. Echter mijn bestelling gaat wel erg lang duren. U schrijft mij dat er een achterstand is echter ik wordt als klant niet serieus genomen. Waarom wordt ik niet wekelijks op de hoogte gehouden. Ik kan u zeker mededelen dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij uw firma een bestelling heb geplaatst.