Motozoom Louis postorders

vrijdag motorpak besteld bij motozoom... kreeg vandaag een mail

Beste Jeffrey, De bestelling die je op 19-7-2008 bij ons plaatste, is tot onze spijt niet direct leverbaar. Een en ander is op dit moment jammer genoeg niet voorradig. De bestelling is nu een zogenaamde 'backorder' geworden. Wij verwachten de order uit te kunnen leveren rond 8-9-2008. Je krijgt een bericht op het moment dat de order hier verzonden wordt. Mocht de hierboven vermelde levertermijn niet gehaald worden, dan laten we je dit ook zo snel mogelijk weten.

duurt anderhalve maand!!! :( ik bellen met zoon trut voor 45ctpm, ja meneer kunnen u niet garanderen dat het nog wordt geleverd... :r

ik kijken bij louis.de zelfde pak goedkoper en voor 7,50 verzendkosten :) die dus besteld en nu maar afwachten hoe lang dat gaat duren...



geloof me als ik binnen 2 weken mn geld niet heb ga ik het halen utrecht is hier vlakbij })
 
laten we het er op houden dat als ik dan mn geld niet krijg de pliesie me daar weg moet halen
Vraag me af of dat het wel allemaal waard is?
Gezien de eventuele juridische gevolgen.

Waarom worden, als dit vaker voor komt blijkbaar, dit niet eens voorgelegd aan RADAR of KASSA.
Richt een groepje op van mensen die hun geld niet (op tijd) terug krijgen, en ga aan de slag ipv in het wild te gaan roepen.



Brief van je advocaat(rechtsbijstand), wil ook wel eens helpen, gezien alle kosten + incasso kunnen worden verhaald op een bedrijf.
 
geloof me als ik binnen 2 weken mn geld niet heb ga ik het halen utrecht is hier vlakbij })

Als Utrecht zo dicht bij is was het slimmer geweest om het in de winkel te bestellen.
Je betaald niet vooruit, je hebt even een ritje, bevalt het niet dan hoef je het ook niet terug te sturen.

Maar een betaald nummer vind ik ook niet klantvriendelijk.
Heb ik destijds ook aangegeven in de klantvriendelijkheids mail die ik kreeg na een aankoop.

Pieter
 
heb zaterdag ook een ruitje voor me CBR besteld. Ben benieuwd. Betaald via iDeal. Had nog gekeken bij Louis.de maar voor 2 euro "winst" bestel ik liever in NL.

Vorige keer wel mijn paddock gekocht bij Louis.de dat ging perfect.
Ik ben benieuwd.


Vandaag (24-7) heb ik mijn bestelde ruitje (19-7) binnen. Geen problemen. Enige nadeel is dat ik em er net op wilde zetten maar dat ik de schroeven die er orgineel op zitten niet kan gebruiken aangezien deze in de (originele) ruit verwerkt zitten. Zaterdag maar even naar de motorboer op de hoek (nou ja... nog wel een stukje rijden :] ) gaan voor wat boutjes. Kan ik meteen vragen naar de kosten voor een uitlaat :9
 
Als Utrecht zo dicht bij is was het slimmer geweest om het in de winkel te bestellen.
Je betaald niet vooruit, je hebt even een ritje, bevalt het niet dan hoef je het ook niet terug te sturen.

Pieter
:^
Maar een betaald nummer vind ik ook niet klantvriendelijk.
Heb ik destijds ook aangegeven in de klantvriendelijkheids mail die ik kreeg na een aankoop.

Pieter
Heb hier al aangegeven dat er een alternatief voor o.a. dit betaald nummer is. :Y
 
Gevonden, maar is dus met een omweg.
Als je die site niet kent moet je wel gewoon 0900 bellen, niet klantvriendelijk.
Ik heb zelf ook een webwinkeltje en ben gewoon op een telefoon nummer te bereiken, heeft veel met klantvriendelijkheid te maken.

Pieter
 
Als je een helm besteld bij motozoom.nl, zou daar dan goed mee om worden gegaan?
Ik kan daar nu een goedkope schubert kopen (alleen nog in de maat xxs, precies mijn maat!), maar twijfel. Ik bedoel je weet niet wat er met de helm is gebeurd, voro hetzelfde is ie gestuiterd en niet meer betrouwbaar.. anybody?
 
Als je een helm besteld bij motozoom.nl, zou daar dan goed mee om worden gegaan?
Ik kan daar nu een goedkope schubert kopen (alleen nog in de maat xxs, precies mijn maat!), maar twijfel. Ik bedoel je weet niet wat er met de helm is gebeurd, voro hetzelfde is ie gestuiterd en niet meer betrouwbaar.. anybody?

Dit geldt dus voor elke zaak waar je een helm koopt, denk je niet?

Over het algemeen hoor ik goede dingen over service ed van motozoom/louis. Er gaat altijd wel wat mis, maar vaak wordt het ook opgelost.

Maar in een reguliere winkel kan toch ook de hele stapel helmen om gelazerd zijn? Of al in de fabriek? Of bij de vervoerder......
 
Ja dat is zo...
Alleen wel jammer dat er weinig informatie bij de helm staat... Type e.d.
Hij staat op www.motozoom.nl onder schubert integraal helmen voor 89.95 dus geen geld!
Maar ja je weet niet inderdaad, worden ze wel in n fabrieksdoos geleverd of los?
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik niet, heb nog nooit een helm via postorder besteld.

Er zijn zat bedrijven waar je voor dezelfde prijs ook die helm kunt kopen (tenminste, de helm die ik wilde hebben).
 
Ja dat is zo...
Alleen wel jammer dat er weinig informatie bij de helm staat... Type e.d.
Hij staat op www.motozoom.nl onder schubert integraal helmen voor 89.95 dus geen geld!
Maar ja je weet niet inderdaad, worden ze wel in n fabrieksdoos geleverd of los?

Gewoon in doos en netjes zonder problemen !

( al 2 keer een helm daar gekocht )

PS: Student Integrale Veilgheid, vierdejaars

wa is da ? :+
 
Ik vindt het nog veel vreemder dat er Motorforummers zijn die er nog steeds bestellen!


Ik bestel er niks, wil ik iets bestellen van bijv 13 euro exc. verzendkosten, kan dat niet omdat ik niet aan de 15 euro minimum zit( met verzendkosten zit ik er wel overheen), bij louis bestel ik hetzelfde voor minder en veel vaker is het daar op voorraad
 
Ik heb een paar keer wat besteld bij moto zoom, maar dat ging altijd goed en snel.
Of heb ik gewoon geluk gehad?:S
 
Ik heb al meerdere malen spullen bij motozoom besteld.
Alle bestelde spullen zijn altijd op tijd geleverd. Ik heb wel eens een jas terug gestuurd, omdat deze niet paste. Een andere maat was niet vooradig, dus ik keeg mijn geld terug. Alles is altijd keurig, en binnen de daarvoor gestelde termijnen afgewikkeld.
Ik weet dat er over Motozoom veel negatiefs gepost wordt, maar ik wil graag vermelden dat er ook tevreden klanten zijn.

Tevreden klanten hoor je echter minder dan klagende klanten. Bovendien lijkt het wel een beetje mode om over motozoom te klagen. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat Motozoom betrouwbaarder is dan b.v. Wehkamp of Neckermann.
 
Ik heb 1x wat besteld via creditcard, was direct afgeschreven, maar product bleek achteraf toch niet leverbaar.....

Niks meer van gehoord, ook niet van het feit dat ik mijn geld terug kreeg. Toen maar via interpay de handel laten storneren.
 
Ja dat is zo...
Alleen wel jammer dat er weinig informatie bij de helm staat... Type e.d.
Hij staat op www.motozoom.nl onder schubert integraal helmen voor 89.95 dus geen geld!
Maar ja je weet niet inderdaad, worden ze wel in n fabrieksdoos geleverd of los?

Ze leveren zover ik het weet gewoon als elke andere, vaak duurdere, winkel.
Wat hier al vaker geopperd is, als je weet welke maat je moet hebben (wel passen he?) kun je het vaak beter in duitsland bestellen bij louis.de.
Die zijn vaak goedkoper, en het is dezelfde zaak, motozoom is de nederlandse tak van louis. (ga maar naar louis.nl)
Verder niet echt klachten over motozoom....al is het raar dat duitsland sneller levert als motozoom :?
 
Ondanks dat er onlangs een fout artikel is geleverd(dit vond ik een erg domme fout aangezien de artikelen NIETS met elkaar te maken hebben, laat staan op elkaar lijken, maargoed, er zullen wel afentoe ongeïnteresseerde pubers werken/stage lopen denk ik dan maar), was de afwikkeling prima :}


Overigens over dat eindeloos gemiep over dat 'te dure nummer' :Z , zal ik het nogmaals mededelen:
VraagAlex.nl ▷ 020 262 1789 ◁ -> motozoom
 
Ik heb al meerdere malen spullen bij motozoom besteld.
Alle bestelde spullen zijn altijd op tijd geleverd. Ik heb wel eens een jas terug gestuurd, omdat deze niet paste. Een andere maat was niet vooradig, dus ik keeg mijn geld terug. Alles is altijd keurig, en binnen de daarvoor gestelde termijnen afgewikkeld.
Ik weet dat er over Motozoom veel negatiefs gepost wordt, maar ik wil graag vermelden dat er ook tevreden klanten zijn.

Tevreden klanten hoor je echter minder dan klagende klanten. Bovendien lijkt het wel een beetje mode om over motozoom te klagen.
:^

Lijkt wel 'of je er niet meer bijhoort' als je bij motozoom besteld :+
 
Afgezien van het feit of sommige mensen het "gemiep" vinden dat er nogal wat slechte berichten worden geschreven over Motorzoom, ben je een dief van je eigen portomonnee. Motozoom is volgens de gegevens in de Louis catalogus dan wel de "Nederlandse Louis", maar je betaalt gemiddeld wel 25% meer voor de artikelen en ze zijn vaker niet op voorraad. Ik koop NOOIT meer bij die ballentent. Ik rij ofwel naar Essen of ik bestel via internet bij Louis en dat gaat altijd zonder problemen. Ook ruilen of retour is altijd probleemloos gegaan bij Louis, maar trek me de bek niet open over Motozoom.
 
Afgezien van het feit of sommige mensen het "gemiep" vinden
Mocht dat op mij slaan, aangezien ik dat woord even terug heb gebruikt, dat 'gemiep' slaat op 'telkens dat dure nummer bellen'...
dat er nogal wat slechte berichten worden geschreven over Motorzoom, ben je een dief van je eigen portomonnee. Motozoom is volgens de gegevens in de Louis catalogus dan wel de "Nederlandse Louis", maar je betaalt gemiddeld wel 25% meer voor de artikelen en ze zijn vaker niet op voorraad. Ik koop NOOIT meer bij die ballentent. Ik rij ofwel naar Essen of ik bestel via internet bij Louis en dat gaat altijd zonder problemen. Ook ruilen of retour is altijd probleemloos gegaan bij Louis, maar trek me de bek niet open over Motozoom.
Dat jij naar Essen rijdt of bij louis besteld moet je toch zelf weten, net zoals ik dat van motozoom vind.
Als ik vlakbij de grens zou wonen, zou ik ook zelf naar louis of bijvoorbeeld polo gaan, maar ik heb weinig trek om zowat alleen al een dag te spenderen aan daar naartoe te rijden.

Dat jij slechte ervaringen hebt met motozoom, tja, iedereen heeft wel slechte ervaring bij een bedrijf waar juist een ander wel goede ervaringen mee heeft, dus ik zal je bek gerust niet open breken, want zoals al eerder is geopperd, staan vaker de klanten met een slechte ervaring harder te roepen dan klanten met een goede ervaring.

Een dief van mijn eigen portemonnee?

Ach, motozoom is niet het enige postorderbedrijf in Nederland ;)
En als er iets is, kan ik zelf naar het bedrijf toe om het irl te zien oid, dat is maar ongeveer een 40minuten rijden naar Utrecht en 20minuutjes naar Amsterdam).
Want klagen omdat het product niet voldoet aan wat de koper zag op internet, gebeurt nogal vaak bij vele internetbedrijven.



Zowat iedereen hier is gelukkig vrij om te gaan en te staan waar ie wil, en dus ook te kopen waar en wat ie wilt.
Als iemand graag bij motozoom, louis of waar dan ook besteld, zal mij een zorg zijn, maar omdat er een groepje mensen is die louis-geil zijn, motozoom compleet afzeiken, is voor mij geen reden om over te stappen.
Ik ben, ondanks wat kleine foutjes, nogsteeds tevreden over motozoom.
Of hier ooit verandering in komt, zal de toekomst uitwijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan