Motozoom Louis postorders

Gewoon in doos en netjes zonder problemen !

( al 2 keer een helm daar gekocht )

PS: Student Integrale Veilgheid, vierdejaars

wa is da ? :+

Ok top, dan ga ik die Schubert helm bestellen.
Alleen nog ff uitzoeken als ie niet past of ik m dan terug mag sturen
En ik wil graag meer informatie over het type, maar er staat bijna niks bij.. Hoe kan ik daar nu weer achterkomen?

En Integrale Veilgheid is m'n studie, maar ik snap dat daar nog ff een i tussen moet
Hahahah
 
Laatst bewerkt:
Ok top, dan ga ik die Schubert helm bestellen.
Alleen nog ff uitzoeken als ie niet past of ik m dan terug mag sturen
En ik wil graag meer informatie over het type, maar er staat bijna niks bij.. Hoe kan ik daar nu weer achterkomen?

En Integrale Veilgheid is m'n studie, maar ik snap dat daar nog ff een i tussen moet
Hahahah

;) , je hebt het begrepen ! *O*

PS terug sturen kan altijd, welke info zoek je dan ?

( google is your fiend )
 
Laatst bewerkt:
[@ Rat&Mouse

Ieder heeft recht op z'n mening. Jij hebt goede ervaringen ik slechte en dat zal met meer zaken het geval zijn. En het is jouw portemonee, als jij graag teveel uitgeeft is dat jouw zaak, ik attendeer er alleen maar op. Er zullen ook best mensen zijn die slechte ervaringen hebben met Louis, dus heilig zijn ze zeker niet en geilen doe ik wel op wat anders. ;) Je ziet dus ook het voordeel van deze discussie. Zo komen de anders misschien nooit vertelde goeie ervaringen naar boven, want inderdaad, men is eerder geneigd slechte dan goede ervaringen spontaan te melden.
 
[@ Rat&Mouse

Ieder heeft recht op z'n mening. Jij hebt goede ervaringen ik slechte en dat zal met meer zaken het geval zijn. En het is jouw portemonee, als jij graag teveel uitgeeft is dat jouw zaak, ik attendeer er alleen maar op. Er zullen ook best mensen zijn die slechte ervaringen hebben met Louis, dus heilig zijn ze zeker niet en geilen doe ik wel op wat anders. ;) Je ziet dus ook het voordeel van deze discussie. Zo komen de anders misschien nooit vertelde goeie ervaringen naar boven, want inderdaad, men is eerder geneigd slechte dan goede ervaringen spontaan te melden.
Gedeeltelijk :^

Ik geef niet graag meer geld uit, maar ik kijk wel wat meerdere motorpostorderbedrijfjes in hun assortiment/de aanbieding hebben.
Om een voorbeeld te noemen: mijn eerder genoemde achterlicht, staat bij diverse motorpostorders nogsteeds voor bijna 4 tientjes te koop, bij motozoom was ie 14euro...precies dezelfde(ok, was een aanbieding, maar toch. Rondkijken loont altijd...ook bij motozoom :+ ).
En om aan het bestelminimum te komen, had ik nog iets besteld wat ik graag in mijn gereedschaskast wilde hebben. Helaas was dat verkeerd gegaan, maar na een telefoontje werd dat opgelost.

Het is nu niet zo dat ik 'altijd' bij motozoom bestel(dus ook niet motozoomgeil ben, of er moeten leuke dames werken :+ ), maar het gaat me ook om de goede afwikkeling/service(dat zal bij louis ongetwijfeld ook wel zo zijn).

Wat ik altijd waardeer is dat je op de hoogte wordt gehouden van je bestelde artikel, maar daar doen (te)veel bedrijven, ook motozoom, helaas niet aan mee.
 
Laatst bewerkt:
Meer informatie over die Schubert speed, maar google vind helaas niks...

zilver metallic integraal
Materiaal: lexan/xantar, gewicht: ca. 1380g, vizier: 3D, dubbelzijdig krasvast, helder, anti-mist, ventilatie: vizier- en voorhoofd, verstelbaar, voering: anti-allergische binnenvoering, verdekt brilkanaal, sluiting: drukknop snelsluiting, keurmerk: ECE 22-05,

* Maten: 52/53-62/63 (blauw+rood) en 48/50-62/63 (zwart).
* Schuberth Speed: zwart

bron: http://www.motozoom.nl/index2.cfm?categorie=1&SID=3116700&SToken=718A60D7B74B1F7F

Is je duits goed ?

schuberth-s1.de


wat wou je nog meer weten dan ?

Grtzzz Simon. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Nou, voor mijn volgende reactie maar ff één van de motozoom topics afgestoft i.p.v. een nieuwe te openen.

Met vriendin (nogal klein, jasmaat 34 en xs-helm) naar de winkel in Utrecht, mooie jas gevonden, niet in haar maat, mooie helm gevonden, niet in haar kleur. Beide artikelen besteld en thuis laten bezorgen. Kijk thuis in het mailtje, staat er €8,95 verzendkosten bij. Dit vond ik raar, het is aan de winkel te wijten dat ze niet de juiste artikelen op voorraad hebben. Bestellen en naar de winkel terug was geen optie, ik woon in Eindhoven, en om er dan speciaal voor naar Utrecht te rijden is ook weer zoiets.

Dus ik een mailtje naar de servicedesk gestuurd, dat ik het eigenlijk raar vond en niet vond getuigen van klantenservice. Kreeg binnen 20 minuten een mailtje terug dat een nageleverde aankoop uit de winkel nooit belast mag worden met verzendkosten *O*

Nog even een mailtje teruggestuurd met een bedankje voor deze snelle en correcte afhandeling. Weer binnen 10 minuten een mailtje met 'graag gedaan'.

Dus even lof voor motozoom :Y
 
Goed dat jij er goede ervaring met hebt. En misschien is het het in de loop der tijd ook wel veranderd. Mij krijg je echter niet over de streep, ik ga wel te rade bij de "echte Motorzoom", namelijk Louis.de. Van mij mag Motorzoom nog steeds in de stront zakken.
 
Nou, voor mijn volgende reactie maar ff één van de motozoom topics afgestoft i.p.v. een nieuwe te openen.

heel verhaal...
Kijk thuis in het mailtje, staat er €8,95 verzendkosten bij.

Dus even lof voor motozoom :Y

Heb je die €8,95 al weer terug dan :? :+

Voor mij ook alleen maar de echte louis (die duitse dus) :Y
 
Ik koop bijna alles bij Louis, iseen kwartiertje rijden bij mij vandaan dus ga er gewoon naartoe. Lekker goedkoop, vriendelijk personeel en nog nooit ergens problemen mee gehad.
 
blijft een topzaak louis.

zo had ik een leren pak besteld die volgens hun mijn maat zou zijn.
toen ik hem kreeg knelde die ontzettend.
weer terug en dat model had geen goede maat voor mij.
zag een pak hangen van 300 euro, 100 duurder dan de mijne.
beetje gezeurd en kreeg hem mee voor 200 *O*

jaartje later.
mijn broertje wil ook een pak, zelfde als de mijne.
op internet staat die nu als aanbieding voor 200.

wij er dus heen, pak passen waarbij de service en raad heel goed was maar toen bleek dat de aanbieding net 1 dag voorbij was.
hebben ze ff gebeld en alsnog dat pak voor 200 mee gekregen :}

de megastore is ook zo lekker om rond te snuffelen.
top zaak
 
Ik bestelde eerst regelmatig wat onderdelen bij Motozoom. De aangegeven levertijd klopte niet altijd. Toen werd ik via dit forum gewezen op Louis. Sindsdien bestel ik alles daar. Prima service en ze doen echt hun best om hun 'alo-alo' engels te communiceren. :)
 
Laatst bewerkt:
zelf ook wat besteld bij louis. Kwam sneller dan ik had verwacht, al binnen enkele dagen. Bleek de verkeerde maat, net zo hard weer terug gestuurd en toen de goede gekregen.

(maat had ik zelf verkeerd opgegeven)

bij motozoom een keer een ketting en tandwielen gekocht, voor een motor die al onder voorbehoud was gekocht. Hierdoor ging de koop bijna niet door.
Uiteindelijk beetje geflipt daarzo en ik heb mijn geld teruggekregen. Vervolgens de ketting en tandwielen gewoon bij de motorzaak op de hoek gehaald en eronder geknalt.

Het leukste is om op motozoom te kijken, en bij louis te bestellen, of is dat een beetje naaierij?
 
zelf ook wat besteld bij louis. Kwam sneller dan ik had verwacht, al binnen enkele dagen. Bleek de verkeerde maat, net zo hard weer terug gestuurd en toen de goede gekregen.

(maat had ik zelf verkeerd opgegeven)

bij motozoom een keer een ketting en tandwielen gekocht, voor een motor die al onder voorbehoud was gekocht. Hierdoor ging de koop bijna niet door.
Uiteindelijk beetje geflipt daarzo en ik heb mijn geld teruggekregen. Vervolgens de ketting en tandwielen gewoon bij de motorzaak op de hoek gehaald en eronder geknalt.

Het leukste is om op motozoom te kijken, en bij louis te bestellen, of is dat een beetje naaierij?

Liever op een dergelijke manier een "naaier" dan een dief van je eigen portomonai :r
Motozoom neemt of nam niet eens de moeite de Louis stickertjes van de producten af te halen...
 
Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik ueberhaupt op Motozoom zou moeten kijken om vervolgens het bij Louis te kopen. De website van Louis is sowieso beter en heeft er ook de realistische prijzen op staan. Gelukkig heb ik een auto van de zaak en tuf ik daar regelmatig even mee naar Essen om hun Megastore te bezoeken. En als het voldoende spullen zijn dan bestel ik het gewoon via internet. Ik snap heel die formule niet van Louis dat ze in Nederland een Motozoom hebben zitten die (gemiddeld) 25% duurder is en in hun catalogus de "Nederlandse Louisvestiging" zou moeten zijn, niet dus. Open er dan gewoon zelf een filiaal met dezelfde prijzen.
 
Liever op een dergelijke manier een "naaier" dan een dief van je eigen portomonai :r
Motozoom neemt of nam niet eens de moeite de Louis stickertjes van de producten af te halen...


:^ Bestel ook alles bij louis...scheelt echt een hoop geld...kijk en lees de beschrijvingen idd ook bij motozoom... en bestel vervolgens alles bij louis... *D
 
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je niet goed in Duits bent je eerst op Motozoom kijkt, maar dat is dan ook zo'n beetje de enige reden die ik kan bedenken.
 
GODVER@#!@#a heb ik op 1 april al een pak besteld bij motozoom, kreeg ik later een mailtje binnen dat de bestelling vertraagd is, nu had ik nog niets binnen, bel ik dat peperdure nummer op..ja meneer is uitverkocht, kunnen we pas leveren in juli.. teringlijers.ik bestel daar nooit meer wat! heb bestelling geannuleerd..ga lekker verder zweten in mn textielpak..weet iemand ergens een goedkoop leren pak? ik heb geen geld op dit moment ervoor over, om honderden euros eraan te besteden... zware teringtyfuskutfuckingkutzooi
 
0900-nummer: 0900 2941199
Alternatief nummer: 030 2965797

vraagalex.nl

(dure) Kleding zou ik alleen kopen in de winkel(passen/bestellen/evt. aanbetaling)
Wordt er aan de geleverde termijn niet voldaan, hoef je alleen je aanbetaling terug te vorderen ipv het hele bedrag.
Overigens zijn er in Nederland genoeg zaken waar je goedkoop motorkleding kan kopen.
Zo echt goedkoop vind ik louis ook weer niet tov sommige NLshops.

Dat is mijn mening :)
Roukema (spam)staat bij mij toch op nr.1.(of ze moeten elders goedkoper leveren).
Is redelijk dichtbij(20minuutjes ofzo met de auto).
optitune(extra spam :W) levert ook goed(koop) spul :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan