Motozoom Louis postorders

GODVER@#!@#a heb ik op 1 april al een pak besteld bij motozoom, kreeg ik later een mailtje binnen dat de bestelling vertraagd is, nu had ik nog niets binnen, bel ik dat peperdure nummer op..ja meneer is uitverkocht, kunnen we pas leveren in juli.. teringlijers.ik bestel daar nooit meer wat! heb bestelling geannuleerd..ga lekker verder zweten in mn textielpak..weet iemand ergens een goedkoop leren pak? ik heb geen geld op dit moment ervoor over, om honderden euros eraan te besteden... zware teringtyfuskutfuckingkutzooi

Louis.de? :X
 
Laatst wel ff wat mis gegaan bij Louis.de, had daar o.a. een K&N filtertje besteld. Hier zat helaas maar 1 sachet olie in in plaats van 2 :( Ik ff mailtje gestuurd - werd een dag later beantwoord, eind van de week een envelopje in de bus met een uitgebreide excuusbrief en het ontbrekende oliesachetje. Hulde! Is idd goedkoper dan Motozoom, en zelfs de portokosten kunnen lager uitvallen :X Voor kleding ga ik naar de winkel in Aken omdat je dit toch wel moet passen of wilt zien hoe het er in 't echt uit ziet. Je wordt er prima geholpen in ieder geval.
 
Ik zeg het nog een keer:
Rekeningnummer van Motozoom laten blokkeren bij de bank (voor auto incasso)
en er nooit (!) meer iets bestellen...
 
Ik bestel soms iets via Motozoom, maar meestal bij Louis.de. Bij beide nooit problemen gehad. Dinsdagavond iets besteld bij Louis.de en gisteren een mail gekregen dat het bij hun vandaan weg is gestuurd. Meestal heb ik het dan binnen een paar dagen.
 
Vandaag ben ik ook eens bij Motozoom Utrecht langs gefietst (ja, op een fiets met trappers :+ ) aangezien hij er toch goedkoop uit zag op internet. Helaas las ik hier wel wat slechte verhalen over deze firma. Maar goed, voordeel van de twijfel gegeven en maar eens op visite geweest.

De winkel zelf ziet er aardig uit. Ze hebben aardig wat kleding en helmen hangen. Ik kwam speciaal voor handschoenen, die hadden ze ook. Het begon al dat ik amper werd begroet toen ik binnenkwam terwijl ik langs twee hangende medewerkers liep. Maar goed, kan gebeuren. Vervolgens heb ik ongeveer een kwartier voor het rek met handschoenen staan kijken, passen en vergelijken. Prijzen vergelijken ging niet zo makkelijk aangezien er bij ongeveer de helft van de artikelen geen prijs stond aangegeven. Na een kwartier kwam er eentje vragen of hij me kon helpen. Jawel, ik zocht dus handschoenen en liefst een beetje betaalbare (ben student en dus niet zo rijk). Uiteindelijk na wat uitleg een paar van 34,95 uitgekozen. Bij het afrekenen bleken ze opeens 39,95 te kosten.

Het meest kwalijke kwam ik thuis achter: de medewerker vertelde me dat de buitenkant van de handschoen van Kevlar was gemaakt. Toen ik thuis in het etiket keek, bleek het gewoon polyamide te zijn, geen Kevlar dus.

Al met al voelde ik me een beetje van een koude kermis thuisgekomen -O-
 
Je had ook een beetje meer moeite kunnen doen, ipv na 1 maand een mailtje sturen oid, een keer opbellen. Louis is normaal een goede zaak, verder geen ervaring met de motozoom maar het komt op hetzelfde neer. Als je een helm oid koopt en je vizier is vervormt na 2 maand dan stuen ze ook gewoon een nieuwe zonder te zeuren. Of als een deksel van de remontluchter knapt na 2-3 jaar sturen ze ook gratis een nieuwe. Of ben ik de enigste met goede ervaringen bij louis?

EDIT: Lekker trouwens een half jaar oud topic kicken.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ben ik ook eens bij Motozoom Utrecht langs gefietst (ja, op een fiets met trappers :+ ) aangezien hij er toch goedkoop uit zag op internet. Helaas las ik hier wel wat slechte verhalen over deze firma. Maar goed, voordeel van de twijfel gegeven en maar eens op visite geweest.

De winkel zelf ziet er aardig uit. Ze hebben aardig wat kleding en helmen hangen. Ik kwam speciaal voor handschoenen, die hadden ze ook. Het begon al dat ik amper werd begroet toen ik binnenkwam terwijl ik langs twee hangende medewerkers liep. Maar goed, kan gebeuren. Vervolgens heb ik ongeveer een kwartier voor het rek met handschoenen staan kijken, passen en vergelijken. Prijzen vergelijken ging niet zo makkelijk aangezien er bij ongeveer de helft van de artikelen geen prijs stond aangegeven. Na een kwartier kwam er eentje vragen of hij me kon helpen. Jawel, ik zocht dus handschoenen en liefst een beetje betaalbare (ben student en dus niet zo rijk). Uiteindelijk na wat uitleg een paar van 34,95 uitgekozen. Bij het afrekenen bleken ze opeens 39,95 te kosten.

Het meest kwalijke kwam ik thuis achter: de medewerker vertelde me dat de buitenkant van de handschoen van Kevlar was gemaakt. Toen ik thuis in het etiket keek, bleek het gewoon polyamide te zijn, geen Kevlar dus.

Al met al voelde ik me een beetje van een koude kermis thuisgekomen -O-

Klinkt niet zoals ik de winkel ervaar.
Zou terug gaan en geld terug vragen je hebt niet gekregen wat je verteld is.
Ga je naar de bouwmarkt en koop je een paar mooie volledig leren tuin handschoenen voor een Euro of 14.

Pieter
 
Klinkt niet zoals ik de winkel ervaar.
Zou terug gaan en geld terug vragen je hebt niet gekregen wat je verteld is.
Ga je naar de bouwmarkt en koop je een paar mooie volledig leren tuin handschoenen voor een Euro of 14.

Pieter
*D _O-

Ik kom een paar keer per jaar in de Utrecht shop en ben er altijd prima geholpen. Als je iets wilt weten kun je toch gewoon iemand aanschieten ? Ik vind het wel prettig dat ze niet gelijk naast je staan, laat mij eerst maar even rondneuzen enzo.

Daarnaast bestel ik ook vaak bij Louis.de aangezien praktisch alles daar 10 euro goedkoper is dan bij Motozoom, en de levering gaat probleemloos; ik krijg regelmatig een mailing van ze met een 15-20% kortingcode die op bepaalde dagen geldig is (ook in de webshop).
Dat zou Motozoom eens moeten doen ! :Y
 
Laatst bewerkt:
over het algemeen heb ik geen slechte ervaringen met motozoom. De enige kanttekening is dat ik commentaar heb geschreven bij een produkt maar het meeste kritiek volle stukje mbt afwerking van het onderdeel werd weggelaten. :N
 
@Ular: Heb je ook op je naam bij het commentaar geklikt, dan verschijnt de volledige tekst in de rechterbalk... (meestal staat er vrij harde kritiek... ze kunnen het [blijkbaar] hebben.)

Ik bestel niet vaak bij ze, alleen voor kleine dingetjes, maar ze zijn inderdaad heel erg traag...

Ik heb nog steeds een openstaande bestelling staan bij hun, die al sinds maandagochtend als betaald/ontvangen/verwerkt staat...
Tegenwoordig mag je toch verwachten dat als een winkel voorraad heeft en de bestelling vroeg binnenkrijgt ze binnen een dag kunnen leveren...

Maar goed, opzich een goede winkel met nette prijzen, en de service is vrij netjes (vooral met retouren en garantie lees ik altijd in de reacties...)

P.s. Ik zoek nog reacties op mijn topic: Iemand ervaring met motorwear.nl?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb m'n motorpak bij motozoom in Utrecht gekocht, personeel is idd niet klantgericht maar ik wist waar ik voor kwam. Vorige week vrijdag een nieuwe helm en rug protector besteld bij motozoom (scheelde een iets meer als een tientje met louis, maar heb geen creditcard) Gister allebei geleverd! en tevreden.

Ik denk ik laat ook wat positiefs horen
 
Ik heb eerlijk gezegd ook overwegend goeie ervaring met die gasten. Woon zelf in Utrecht, dus heb er inmiddels ook een klein fortuin naartoe gedragen. Meer dan al die piepkuikens die na 1 foute levering al gaan lopen posten, iig.

Het is op zich geen sympathieke tent die zich laat vergelijken met een echte dealer. Het is gewoon een winkel in accessoires en het heeft dan ook meer weg van een kledingzaak met relatief goedkoop personeel dan van een dealer met doorgewinterde verkopers. Het inhoudelijk niveau van het personeel is daarmee ook enorm wisselend, van enorm geinformeerd tot de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Er komen ook enorm veel motorrijders alleen rondkijken en een bak koffie doen, dus meestal wacht het personeel ook gewoon tot ze vragen krijgen.

Daar staat wat mij betreft tegenover dat ze erg coulant zijn qua inruilen (2 jaar garantie op alles) en best de tijd voor je nemen. Ik heb een keer mijn helm in moeten ruilen en kreeg zonder gezeik onmiddelijk een nieuwe mee. Wel wat anders dan Arie Molenaar, waar een vriend het pas-model mocht afrekenen en zonder boekje of doos in een tasje terug kreeg. Beide helmen waren toch vrolijk in de EUR 500 klasse. Heb ook wel eens bij Louis.de besteld, maar de wachttijd en het gezeik met eventueel ruilen vind ik de extra kosten eigenlijk maar zelden waard.

Aan het einde van de dag moet iedereen lekker zijn shit kopen waar-ie zelf wil. Ik herken alleen zelf het sentiment hier op het forum niet terug in mijn inmiddels uitvoerige klandizie bij deze winkel.

Disclaimer: En, nee, ik krijg geen geld van ze. Niet eens korting. Ze kosten me alleen maar geld. En in de toekomst waarschijnlijk ook nog, want ik ga er gewoon weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Heb m'n motorpak bij motozoom in Utrecht gekocht, personeel is idd niet klantgericht maar ik wist waar ik voor kwam. Vorige week vrijdag een nieuwe helm en rug protector besteld bij motozoom (scheelde een iets meer als een tientje met louis, maar heb geen creditcard) Gister allebei geleverd! en tevreden.

Ik denk ik laat ook wat positiefs horen
Je kunt bij louis ook bestellen zonder creditcard hoor. Vooraf overmaken werkt prima bij hun :Y
 
Ow nou weet ik dat voor de volgende keer, toch heeft het via een nederlands tussenbedrijf een beter gevoel( weet niet waarom )
 
Yups, sterker nog, Louis in Aachen is voor mij dichterbij dan bv een Motoport Echt :+

Daar prima service, jammer dat het niet echt heel groot is (ondanks de naam 'mega'), nemen echt uitgebreid de tijd voor je, zelfs met mijn gebrekkige Duits. Laatst een motorbroek wezen kopen voor mijn vriendin, zij van alles gepast... heeft toch wel 3/4 uur geduurd :X Maar de verkoper bleef vriendelijk en hulpvaardig! :}

Online bestellen gaat ook redelijk goed. Webshop is niet écht ingericht op internationale bestellingen (zoals bij adresgegevens), maar uiteindelijk komt het wel goed.

Qua bestellingen: 1x mistte er iets van een K&N filter (oliesachet). Mailtje sturen, en ik kreeg een week later het vermiste item met zéér uitgebreide excuusbrief.
 
Ik heb nog steeds een openstaande bestelling staan bij hun, die al sinds maandagochtend als betaald/ontvangen/verwerkt staat...
Tegenwoordig mag je toch verwachten dat als een winkel voorraad heeft en de bestelling vroeg binnenkrijgt ze binnen een dag kunnen leveren...

Ik had er ook niet over moeten posten.... Zie net dat van de 3 producten die ik heb besteld er maar 2 worden geleverd. Is ineens uitverkocht tot november? Zonder enige waarschuwing of een mailtje.

:(
 
Zelf altijd goede ervaringen met Motozoom en vroeger Louis.nl.
Oke gebeurt wel dat dingen niet (meer) leverbaar zijn, maar keurig vermeld op factuur en ook op website op=op, tja dan kan het inderdaad voorkomen. Geld wordt of teruggestort of blijft staan voor volgende bestelling.

Woon vlakbij de store in Utrecht, dus haal het zelf wel op, scheelt alweer verzendkosten en ook voor vrienden die verder weg wonen spul ophalen is geen probleem.

Ontvangst is over het algemeen goed, kan alleen gebeuren, dat als het druk is je fff moet wachten.
 
Zo te zien zijn er ook nog aardig wat positieve reacties. Overigens heb ik helemaal geen zin om Motozoom af te branden ofzo, ik was alleen wat gefrustreerd dat ik de verkeerde info over die handschoenen had gekregen en ook de verkeerde prijs te horen kreeg. Bovendien is het ook wat lullig als ze zich hier niet kunnen verdedigen. Ik ga ze niet ruilen, ze passen prima. En volgende keer ga ik er gerust weer heen. Dan kijk ik zelf ook wel effe in het labeltje waar het product nou precies van gemaakt is ;)

Grtz,

Rangemaster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan