Motozoom - Wat een drama

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
528
104
Poging gedaan om de winkel te bellen om voorraad na te vragen. Kan niet.
Bij winkel langsgeweest om artikel op te halen. Niet op voorraad
Bestelling doen in de winkel. Medewerker kan artikel niet vinden.
Terug naar huis en via de site bestellen. Alles is op voorraad volgens site. Levertijd één werkdag
Bestelling wordt incompleet geleverd, TWEE WEKEN wachttijd op restant bestelling ??

NOOIT, maar dan ook NOOIT MEER...

Klantenservice; We kunnen annuleren hoor. Geen probleem.

:( :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Poging gedaan om de winkel te bellen om voorraad na te vragen. Kan niet.
Bij winkel langsgeweest om artikel op te halen. Niet op voorraad
Bestelling doen in de winkel. Medewerker kan artikel niet vinden.
Terug naar huis en via de site bestellen. Alles is op voorraad volgens site. Levertijd één werkdag
Bestelling wordt incompleet geleverd, TWEE WEKEN wachttijd op restant bestelling ??

NOOIT, maar dan ook NOOIT MEER...

Klantenservice; We kunnen annuleren hoor. Geen probleem.

:( :( :( :( :(

Vaker gehoord.

Voortaan bestellen via Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit is beter :t
 
Nooit problemen mee gehad.. (kan ook niet zeggen dat ik er ooit iets besteld heb)
 
Sinds die nieuwe website van Motozoom bestel ik daar niks meer. Wat een gedrocht. :')
 
Bij motozoom komen ze je met een beetje pech niet eens helpen joh. Kijken je aan, draaien vervolgens de rug naar je toe en negeren je. Zelfs als je ze nog probeert aan te spreken.. Vond ik wel een van de wat meer 'vreemde' ervaringen die ik heb meegemaakt in een winkel. :+ Met zulke medewerkers heb je geen vijanden of concurrenten nodig ;)

Nou, dan gaan we daar dus nooit meer heen. Simpel..
 
Bij motozoom komen ze je met een beetje pech niet eens helpen joh. Kijken je aan, draaien vervolgens de rug naar je toe en negeren je. Zelfs als je ze nog probeert aan te spreken.. Vond ik wel een van de wat meer 'vreemde' ervaringen die ik heb meegemaakt in een winkel. :+ Met zulke medewerkers heb je geen vijanden of concurrenten nodig ;)

Nou, dan gaan we daar dus nooit meer heen. Simpel..
Vind het wel relaxt dat je daar tijdens een ritje ff langs kan gaan en rond kan kijken zonder dat ze meteen op je springen.. :)
 



obvibelnrsesi.jpg
 
Motozoom valt onder Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Echter via LOUIS gaat het uitleveren altijd wel goed wat weer komt omdat het Duitsers zijn :+ (deutsche) Gründlichkeit. })

Motozoom valt niet onder Louis. Ze verkopen de producten van Louis. Overigens zag ik volgens mij laatst ook producten van het Duitse Polo op de site. Linkje? Niet mogelijk aangezien die nieuwe site van Motozoom zo dramatisch is dat ik het niet terug zou kunnen vinden. Wie dat verzonnen heeft in een tijd dat websites responsive moeten zijn...

Mijn ervaringen in de de winkel in Utrecht zijn wel positief. Af en toe hebben ze gratis broodjes worst :}
 
Koop daar maar nooit wat!

Heb een keer een garantie kwestie gehad. Eerst waren ze weken lang vergeten het product op te sturen naar de importeur.

Vervolgens na tig telefoontjes en bezoeken van mij aan de winkel gaven ze telefonisch aan dat ik een nieuwe kreeg. Ik naar de winkel en verdraaid daar lag mijn kapotte product zoals ik hem had ingeleverd. Volgens de medewerker kreeg ik geen nieuwe want het onderdeel wat kapot is was niet los te koop. Ik gaf aan dat mij telefonisch een nieuwe was beloofd.... 2 uur in de winkel gewacht terwijl er koortsachtig met het hoofdkantoor werd gebeld. Na die 2 uur kreeg ik een mobiele telefoon in mijn handen gedrukt met aan de lijn het hoofdkantoor met de boodschap dat ze niks meer voor me deden.

En dan koop je bewust in een winkel zodat je terug kunt gaan in geval van garantie! Nou NOOIT GEEN motozoom meer voor mij!

Volgende dag via via het nummer van de importeur weten te achterhalen. En de dag er zonder problemen een nieuw product thuis op de mat!


Kortom ze hebben nie eens wat voor me gedaan!
 
Oh fijne winkel hoor. Ben er tot nu toe eigenlijk altijd geslaagd. Nou ben ik ook zo dat ik gewoon kies uit wat er is, en in garantie geloof ik sowieso nooit -> heb gewoon nooit zin in dat gezeik, bij geen enkele winkel.
Nu ik erover nadenk: al mijn kleding + helm komt daar vandaan.
 
Heb er ook ooit geprobeerd iets te bestellen wat in de aanbieding was. Zou direct leverbaar zijn maar na 1 week nog steeds geen bericht van verzending. Moest er zelf achteraan om erachter te komen dat het product helemaal niet meer leverbaar was. Nee, voor mij geen Motozoom meer.
 
Motozoom - Wat een drama dat blijft toch telkens de kop opsteken hier op MF ?

Wacht al 4 jaar op m'n spiegels _O- in backorder

Wellicht tijd voor acties Motorzoom ?
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel relaxt dat je daar tijdens een ritje ff langs kan gaan en rond kan kijken zonder dat ze meteen op je springen.. :)
Dat is prima, maar als je ze wat wilt vragen (en vraagt) en je wordt actief genegeerd.. da's toch heel andere koek ;)
Ach.. misschien was het een tijdelijke werknemer en interesseerde het die allemaal niks.
 
Ik ben pas in Utrecht en in Amsterdam geweest en vond het beiden fijne winkels met behulpzame en deskundige medewerkers. :Y
En in de winter hadden ze gratis worstenbroodjes. *O* _O- :t
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er meerdere malen met tevredenheid gekocht. Zowel online als in de winkel.
- 3 helmen
- paar laarzen tijdens een '2e paar gratis' actie (samen met een ander gesplit, dus zo'n 50% korting op alle lopende modellen)
- textiel pak
- heel wat bakjes gratis koffie.

Garantie nooit mee te maken gekregen dus daar kan ik niet over oordelen.

De nieuwe website is wel een crime :X Ik zag dat iemand anders dat ook al opmerkte.

En inderdaad, ff binnen lopen, beetje rondneuzen zonder direct een verkoper in je nek te hebben.. ik vind dat fijn. Meestal blijft het bij wat smeermiddeltjes en andere ongein welke op dat moment in m'n rugtas past.
 
Dat is prima, maar als je ze wat wilt vragen (en vraagt) en je wordt actief genegeerd.. da's toch heel andere koek ;)
Ach.. misschien was het een tijdelijke werknemer en interesseerde het die allemaal niks.

die hebben ze daar genoeg, want van personeelsbinding hebben ze nog nooit gehoord :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan